Exterieur

Beoordelingen van Stay SAKURA Kyoto Higashi Hongan-ji I

2.5 out of 5
Stay SAKURA Kyoto Higashi Hongan-ji I
503-1 Koyanagi, Shimogyo, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 30 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 54 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

イクコ

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とてもきれいで、静かでした。目的の東本願寺にも近かったのでとてもよかったです。
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Wayne

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van 予約担当 横田 op 29 okt 2023
この度は素晴らしい評価を有難うございます。 今後も皆様に安心してお過ごし頂けるようなホテルを目指して、サービス並びに接遇の向上に努めて参ります。大変お忙しい中、嬉しいご投稿を頂戴致しまして、有難うございます。 お客様のまたのお帰りをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stay SAKURA operates a few hotels around Kyoto. Staff was friendly and attentive, and the hotel was modern, clean and well-appointed. The room was a little small for our family of four, but the units are beautiful and beds are comfortable. Location is about 7-8 minutes for some convenient subway and bus stops, convenience and grocery stores just around the corner, and a few good food options nearby. Kyoto station is walkable (15 mins).
5 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

ミエ

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
大人3人小学生1人、家族4人で利用しました。 シングルベッド2つとソファベッドで悠々と寝ることが出来ました。 ただ4名から6名まで利用可とありましたが、大人6人で寝るには厳しいと思います。 部屋も少し狭いです。 お風呂トイレは綺麗です。 簡易キッチンには電子レンジもあり調理には助かりました。 エントランスにはフリードリンクがありました。 スタッフの方の対応も迅速で良かったと思います。 お値段以上の施設で満足です。
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van 予約担当 横田 op 13 aug 2023
この度は素晴らしい評価を有難うございます。 今後も皆様に安心してお過ごし頂けるようなホテルを目指して、サービス並びに接遇の向上に努めて参ります。大変お忙しい中、嬉しいご投稿を頂戴致しまして、有難うございます。 お客様のまたのお帰りをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Goed

Yoko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van 予約担当 横田 op 17 jun 2023
この度は素晴らしい評価を有難うございます。 今後も皆様に安心してお過ごし頂けるようなホテルを目指して、サービス並びに接遇の向上に努めて参ります。大変お忙しい中、嬉しいご投稿を頂戴致しまして、有難うございます。 お客様のまたのお帰りをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Uitstekend

Hubert Ryan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place to stay at. Near a bus stop and certainly walkable as well! Love the experience and everything about the stay. Very quiet and even got a nice view of the front road.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Stay SAKURA Kyoto op 30 mei 2023
Thank you very much for your valuable review! We are pleased to hear your words of praise. Our entire staff will continue to strive to provide you with even better service in the future. Very much looking forward to your stay again in the future.

4/10 – Matig

Isabella

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Room was dirty with hair and trash under the bed. Hair in bath and around sink. Reception area stank of rubbish. Aircon could not be turned off and was noisy. Blind on the window was broken. Room guide book was out of date. A pot and stove was provided but only paper bowls to eat off. Asked reception and was given tiny ceramic bowls, too small to be any use. Room was very dusty, with dust bunnies around the doors and all over the vents. Gross!
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Stay SAKURA Kyoto Higashi Honganji I op 28 mei 2023
Thank you very much for your valuable review.We truly value your feedback and the time you took to evaluate our performance.We are always taking into account our customers’ reviews and trying our best to improve our services. Again, thank you for taking the time to review our hotel. Very much looking forward to your stay again in the future.

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean. Beds were super comfortable.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van StayJAPAN op 30 mei 2023
We are always taking into account our customers’ reviews and trying our best to improve our services. We are happy to hear that you found the beds comfortable. Very much looking forward to your stay again in the future.

8/10 – Goed

ILWOONG

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Stay SAKURA Kyoto op 30 mei 2023
Thank you very much for your high evaluation!Very much looking forward to your stay again in the future.

10/10 – Uitstekend

SIN YI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay and location. Enjoy it very much!
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van StayJAPAN op 30 mei 2023
Thank you very much for your valuable review!We are glad you enjoyed your stay.Very much looking forward to your stay again in the future.

10/10 – Uitstekend

pia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sakura season stay
I stayed in a twin room with my mother. the staff were very friendly and helpful. The beds were firm but comfortable. We loved the bathroom with the different heating and drying options. We hung up our laundry and it was dry the next morning. It was handy having the small kitchenette in the room to make breakfast. There is nowhere to site other than on the beds though so I recommend that you bring your food downstairs and eat at one of the tables in the lobby. There is a small Fresco supermarket around the corner on the Main Street. The number 50 bus stops very close outside and goes directly to Kyoto station. There are more bus options around the corner and the subway is a 7-10 minute walk. A tip for Kyoto, if you want to see any of the main tourist sites (Fushima Inari, the bamboo forest, the Philosopher’s path in Sakura season, etc) without all the crowds I highly recommend getting up as early as possible (at dawn) to visit them. Especially if you want to take decent photos.
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

yasuhiro

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

かずよ

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
母と娘と3人で利用しましたが、とても気に入りました✨
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Shinsuke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Iwai, Aichi

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was very clean and the hotel was very easy to be accessed.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Stay SAKURA Kyoto op 25 sep 2020
Thank you so much for your review! We are more than happy you have enjoyed your stay with us and that you liked but the room and the location!!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Stay SAKURA Kyoto op 11 jun 2020
この度はStay SAKURA Kyoto 東本願寺Iにご宿泊頂き、誠にありがとうございました。 さらに、貴重なお時間を割いてお声を届けてくださいましたこと、重ねてお礼申し上げます。 今後もよりよいサービスを提供できるよう、スタッフ一同気を引き締めて精進いたします。 またのお越しを心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

SEORIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
안락함, 조용함 적극 추천!
두번째 방문입니다. 가라스마선 고조역, 게이한선 기요미즈고조역이랑 가까워서 오사카까지 매일매일 다녔어요. 전자쿡탑, 싱크대, 전자렌지가 있어서 간단한 음식을 조리해먹기 좋아요. 안락하고 조용한 동네에 있어서 산책할 겸 교토역까지 걸어다녔습니다~!
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Magda

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was very clean and beds really confortable. The shower room was all for shower, Japanese style. We liked this and having the toilet and washroom separate, so 3 people could use shower, toilet and washroom in the same time, being all in separate rooms.. location is close to Kyoto train station with only bus service. We used the free shuttle to get to the hotel from Stay Sakura Guest service, and after we mainly used taxi for the 2 days we stayed there, to save time and since no subway station close by. Overall we liked the room, bigger then in Tokyo and price really reasonable, and we also liked the girls from the Stay Sakura Guest service, who tried to answer all our questions my email and in person, once we got there
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto la limpieza, los servicios, la cercanía y lo fácil que fue el check in
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Ka Wan

2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間很舒適,而且浴室裡面還有可以控制暖氣/涼風/乾衣的機器,洗澡時可以開暖氣比較不會冷。房間內設備先進,是目前住過最舒適完備的飯店,而且連吹風機都是panasonic大風量的 頭髮一下就烘乾了。 地點雖然離京都站、五條站有點距離,但還可以接受。步行約5分會到五條站Fresco超市,買東西算方便。 缺點是房內瓶裝水只提供一次,中間也不會有客房清潔,煮飯有附平底鍋、湯鍋,但餐具量(筷子2雙、湯匙兩隻)不太夠,盤子非常小,大概是裝蛋糕那種大小,而且也沒有碗,所以如果有計畫在這間飯店煮東西要自備盛裝容器。
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Lisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kyoto stay
My stay at Sakura Kyoto Higashi Hongan-hi was a comfortable and a clean environment. I came from Canada to travel a few days in Tokyo and a few days in Kyoto. Although I wish the layout of the rooms were better. Tight kitchen space but specious bathroom. It’s close to convenient amenities like the Fresco (grocery store) and bus (Goji station) and Kyoto subway station. You get what you pay for.
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

YUKIKO

Reisde met een groep
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Stay SAKURA Kyoto 東本願寺Ⅰ op 8 dec 2019
YUKIKO 様 この度はStay SAKURA Kyoto 東本願寺Ⅰにご宿泊頂き、誠にありがとうございました。 さらに、貴重なお時間を割いて評価頂けましたこと、重ねてお礼申し上げます。 今後もよりよいサービスを提供できるよう、スタッフ一同気を引き締めて精進いたします。 YUKIKO 様のまたのお越しを心よりお待ちしております。 予約担当 村中

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常にきれいで、部屋も広く設備も充実しています。 これでこの値段はありがたい。 難点としては、チェックインの場所と宿泊施設があまりに離れていること
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Stay SAKURA 京都 東本願寺Ⅰ op 8 dec 2019
この度はStay SAKURA Kyoto東本願寺Ⅰ にご宿泊頂きまして、誠にありがとうございます。さらに、貴重なお時間を割いてお声を届けてくださいましたこと、重ねてお礼申し上げます。 チェックインにつきましては、お客様にご不便をお掛け致しまして誠に申し訳ございません。15時から21時までの時間は、宿泊施設内でのチェックインが可能です。またのご利用を検討いただける場合はぜひご活用くださいませ。 今後も、お客様に快適にお過ごしいただけるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めて参ります。 またのお越しを心よりお待ちしております。 予約担当:村中

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stay SAKURA Kyoto 東本願寺Ⅰ op 10 dec 2019
この度はStay SAKURA Kyoto 東本願寺Ⅰにご宿泊頂き、誠にありがとうございました。 さらに、貴重なお時間を割いて評価頂けましたこと、重ねてお礼申し上げます。 今後もよりよいサービスを提供できるよう、スタッフ一同気を引き締めて精進いたします。 またのお越しを心よりお待ちしております。 予約担当 村中

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Stay JAPAN op 29 okt 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Stay JAPAN op 29 okt 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

8/10 – Goed

Iris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整體感覺良好!
整體大致良好,如果接駁車能於京都駅提供服務會大大加分!登記時職員有禮及主動協助!房間整潔度令人滿意!但走廊存在怪味,希望能改善!
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

JOSE MANUEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Stay JAPAN op 29 okt 2019
Dear JOSE MANUEL, thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

8/10 – Goed

mamiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素泊まりするにはとても良いと思いました。
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Stay JAPAN op 12 sep 2019
この度は当施設にご宿泊頂きありがとうございました。快適にお過ごしいただけたようで、スタッフ一同とても嬉しく思います。またのご利用を心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient self service apartment/hotel room
Convenient self-service apartment/hotel in Kyoto about 20 minutes walk away from main Kyoto station. Clean room. Microwave and induction cooker available in the room but no cooking utensils if you wanted to use it. Small supermarket 5 minute walk away. Has a self serve coffee machine in the lobby of the hotel. The reception is only manned during certain hours of the day. Pleasant staff but not very helpful with information about Kyoto area/activities.
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Stay JAPAN op 14 jun 2019
Thank you very much for staying with us and leaving us such a lovely review. We will make an improvement on the entire customer service. We hope to see you again!

8/10 – Goed

Virginie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grande chambre moderne
Hôtel récent avec grande chambre confortable (la plus grande de notre séjour au Japon), bon accueil (mais accueil pas ouvert le matin, pas toujours pratique pour un check-in en avance), bon emplacement (près de la gare, un peu éloigné du centre plus animé, métro assez proche), salle commune du petit déjeuner petite, nombreux restaurants à proximité
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is in perfect condition, larger rooms than your average Japanese accommodation, very clean and neatly presented. The concept is that there is limited staff in these properties and room service is only provided upon request. Consider the working hours presented in the property details because there's nobody in the front desk out of that schedule. Location-wise, it is very close to the Kyoto Station, 10 min walk, and in the surrounding areas there's a variety of places to eat, and there's a little coffee shop in front of the hotel perfect for breakfast.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stay JAPAN op 15 mei 2019
Thank you for leaving us a review. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

MN, Okayama

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフがとても親切でした。また、利用したい!
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stay JAPAN株式会社 op 15 mei 2019
この度当施設をご利用いただき誠にありがとうございます。ご宿泊にご満足いただけたようで、こちらとしても大変嬉しく思います。またのご利用お待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stay JAPAN op 25 apr 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Stay JAPAN op 25 apr 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

WEI CHE

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
交通方便鬧中取靜
雖然五条一帶並不是超級熱門的觀光地,不過住宿的位置交通很方便,卻又鬧中取靜。 這家住宿在住宿過程中並不會主動更換備品,如果不喜歡白天被清潔人員打擾的話很適合Sakura stay這種輕量化的服務風格
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stay JAPAN op 21 mei 2019
WEI CHE 您好,感谢您本次住宿。非常期待您的下次光临!

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adequate but could have been great
Overall the location and room were fine, and the beds were comfortable. The room was on the small side and we had to move the beds slightly before we were able to open the fridge. The check-in process was confusing as we were instructed to go to a different location to check in before going to the hotel, but there was a receptionist at the hotel so I don't know why he couldn't have checked us in directly. The room is not serviced during the stay, which would not be a problem for me, except that there is no detergent or cloth provided for cleaning the dishes and the kitchen area, and nowhere to leave the towels after use. Although there are a microwave and a cooking element provided there is no pots or cooking utensils so these useless facilities take up space in an already crowded area. An electric kettle was provided, with cups, glasses and small plates - breakfast was not included so we ended up eating cereal out of the glasses, but had no easy way to wash them.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stay JAPAN op 18 apr 2019
Hello Robert, Thank you very much for staying with us and leaving such a helpful review. We are very sorry about any inconvenience that had caused during your stay. We will make an improve based on your valued comment. We hope you enjoyed your stay and look forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Oded

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stay JAPAN op 25 apr 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

8/10 – Goed

SungJoon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
교토역에서는 약간 거리가 있는 편입니다. 걸어서 10분~15분 정도 걸렸던 것 같습니다. 시설은 예상보다 넓고 괘적해서 좋았습니다. 전자레인지, 전기포트 등이 구비되어 있어 편의점에서 사온 음식들을 데워 먹을 수도 있습니다. 단점이라면 직원이 상주하는 시간이 07:00 ~ 11:00, 16:00 ~ 21:00라서 짐을 숙소에 맡겨놓고 여행하기가 애매하다는 것입니다. 결국 저는 교토역 짐 보관소에 맡기고 여행했습니다.
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Stay JAPAN op 15 mei 2019
Dear SungJoon, thank you for your review. We will continue to improve our facilities and services. We look forward to your next time visit. Have a nice day.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
京都駅からちょいはなれたホテル
新しいホテルで清潔感もあり、過ごしやすかったです。忘れ物をした際、フロントの対応時間外だったにもかかわらず柔軟にご対応いただけ、大変感謝しております。
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN株式会社 op 15 mei 2019
この度当施設をご利用いただき誠にありがとうございます。ご宿泊にご満足いただけたようで、こちらとしても大変嬉しく思います。またのご利用お待ちしております。

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN op 9 apr 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
New, clean, large room, comfortable bed. Very closed to public parking 1200 yen per night. Cheap supermarket "Fresco" where we can find food, snack, etc.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN op 9 apr 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

6/10 – Redelijk

Erin

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff was friendly and room was exceptionally clean. The room on the whole did not leave much space to move around when the pull-out couch was open. *Was surprised by the 12000 yen extra guest fee for my 7 year old as it was not advertised on the site.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN, Yu op 2 apr 2019
Thank you for your review. We are very sorry for the extra charges on your accommodation fee. We will make sure that this will never happen again. Thank you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN op 9 apr 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN op 9 apr 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN op 9 apr 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

8/10 – Goed

Taiki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van StayJAPAN op 26 mrt 2019
この度は当施設をご利用頂き誠にありがとうございます。又のご利用をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Måns

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN op 22 mrt 2019
Thank you for your stay with us. We are glad to be of service to you and looking forward to your next time visit. Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
施設は清潔で綺麗 椅子が無いのが辛かった
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Stay JAPAN op 10 mrt 2019
ご意見頂きまして誠にありがとうございます。 宜しくお願い致します。