THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (King) laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, niet-roken (King) laden

Superior tweepersoonskamer, niet-roken (King)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Designer toiletartikelen
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

385 Funebokocho Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8443
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 2.109 beoordelingen
De prijs is € 71
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2300 voor volwassenen en ca. JPY 2300 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: JPY 1100.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
ZA JENERARU KYOUTO BULTUKOUJISHINMACHI
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi Hotel
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi Kyoto
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over THE GENERAL KYOTO Bukkoji Shinmachi
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,8/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Brent
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brent
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Cathy
Reisde met familie
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cathy
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
HUANG
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HUANG
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Loudi-Mae
Reisde met familie en kleine kinderen
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loudi-Mae
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wendy
Reisde met partner
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wendy
3 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jan 2025
Negatief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Perry
15 dec 2024
Perry
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lijuan
9 nov 2024
Lijuan
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Gabriel
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay at the General Kyoto Bukkoji Shinmachi
Gabriel
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Sue
Reisde met partner
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sue
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hinata
Reisde met partner
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hinata
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
LEE
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LEE
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Anastasia
Reisde met een groep
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anastasia
4 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Masami
Reisde met familie
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masami
3 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Deidre
Reisde met familie
24 mei 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Deidre
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Justin
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Justin
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
IRVIN A
Reisde met familie
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IRVIN A
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
YUNJUNG
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUNJUNG
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
直彦
Zakenreiziger
14 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
直彦
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
YU SHENG
Reisde met familie
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YU SHENG
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Anne
Reisde met partner
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
4 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Yiyin
Reisde met familie
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yiyin
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Lauren
Reisde met partner
27 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
4 nachten verbleven in augustus 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotels in Mykonos-stad
- Sporthotels in Tenerife
- Seagull Beach Resort Families & Couples Only - All Inclusive
- Hotels in Woudsend
- Hotels inclusief ontbijt in Utrecht
- B&B Doetinchem
- Hotel Palm Premium
- Grupotel Imperio Playa
- B&B Mount Joy
- Holiday Garden Hotel & Resort Chiang Mai
- Hotels in Station Amersfoort Schothorst
- Appartementen Torremolinos
- Grupotel Cinco Plazas
- Hotels in Costa Blanca
- Elite Stadshotellet Växjö
- Renaissance Hamburg Hotel
- Palazzo della Scala Spa Hotel Suites & Apartments
- Guesthouse Meguri Inari
Autoverhuur
Vakantiehuizen