Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma
Hotel in Kyoto, op loopafstand van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
31 jul - 1 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken, keuken laden

Traditionele kamer, niet-roken, keuken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort Twin kamer, niet-roken laden

Comfort Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard suite, niet-roken, keuken laden

Standaard suite, niet-roken, keuken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Keuken
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Design kamer, niet-roken laden

Design kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Badjassen
Een toilet met elektronisch bidet
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Hyatt Place Kyoto
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 653 beoordelingen
De prijs is € 105
27 jul - 28 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

13 Otsucho, Shimogyo Ward, Kyoto, Kyoto, 600-8181
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
Tokyu Stay Kyoto Sanjo-Karasuma
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 89
9 aug - 10 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tabist kiki Hotel Gojo Karasuma
Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma Hotel
Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma Kyoto
Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tabist kiki HOTEL KYOTO Gojo Karasuma
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
22 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Carolin
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carolin
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
christie
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
christie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
kathleen
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kathleen
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHIAHUI
Reisde met familie
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
理想的住宿
CHIAHUI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Johanna
Reisde met familie
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johanna
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met partner
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
7 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Zarmedi
Reisde met familie
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Very Good Hotel
Zarmedi
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Alyssa
Reisde met familie
16 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alyssa
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Lauren
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lauren
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mei-Ku
8 okt 2024
Mei-Ku
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
man chong
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
man chong
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Hui
Reisde met familie
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hui
4 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
April
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
April
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Kirsten
Reisde met partner
18 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirsten
2 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Dorothy, New York
Reisde met partner
5 mei 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Dorothy
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Tor-Bjorn
25 nov 2023
Tor-Bjorn
3 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Joseph
Reisde met een groep
20 nov 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
4 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Jeffrey
Reisde met een groep, Reisde met partner
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeffrey
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Chanwoo
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Chanwoo
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
elijah
Reisde met een groep
20 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
elijah
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Qian
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Qian
2 nachten verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
ayumi
17 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
程よい広さで快適
ayumi
1 nacht verbleven in juli 2023