The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Luxe accommodatie met 3 restaurants en bars/lounges
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu





VIP Access
Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 515
18 aug - 19 aug
Als lid krijg je meer
- Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
- Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
- Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Club lounge
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Premium Twin kamer, niet-roken laden

Premium Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Club lounge
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Panorama studio suite, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Panorama studio suite, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Club lounge
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Club lounge
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Panorama Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, terras laden

Panorama Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden, niet-roken, terras
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een terras
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Club lounge
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken laden

Premium kamer, 1 kingsize bed, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Club lounge
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive Twin kamer, niet-roken laden

Executive Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Club lounge
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 543 beoordelingen
De prijs is € 69
19 aug - 20 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-204-2 Kiyomizu, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0862
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 1.167 beoordelingen
De prijs is € 118
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 6900 voor volwassenen en ca. JPY 6900 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie gebruikt windenergie, zonne-energie en geothermische energie
Kinderen tot 12 jaar zijn toegestaan in de Guest Lounge, mits ze na 17.00 uur worden begeleid door een volwassene.
Kinderen van 0 tot 5 jaar zijn niet toegestaan in het restaurant en het ontbijt wordt op de kamers geserveerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Gasten jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Seiryu Kyoto Kiyomizu
The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu Hotel
The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu Kyoto
The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
4 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Estella
Reisde met familie
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Estella
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Na
21 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Na
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gustavo
16 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gustavo
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Jerry
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Jerry
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vera Marcia
Reisde met partner
23 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Vera Marcia
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Brad
Reisde met familie
21 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brad
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Nick
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Darrel, Trinidad
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darrel
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
elena
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A+ Stay
elena
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Stephanie
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Angie
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angie
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mitch
Reisde met partner
20 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitch
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mary Jane
Reisde met familie
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Jane
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met partner
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
David
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Charles
14 mrt 2025
Charles
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Leopoldo
Reisde met een groep
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leopoldo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Solomon
8 mrt 2025
Solomon
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Amy
7 mrt 2025
Amy
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kanishk
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanishk
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Harold
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Harold
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best stays I had in my life!




Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautiful hotel
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025