Geheel appartement
UU Inn Fushimi Kyoto
Appartementen met kitchenettes, vlak bij Fushimi Inari Shrine
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor UU Inn Fushimi Kyoto





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 80
13 aug - 14 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Economy Double Room laden

Economy Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

999-4 Fukakusayamamura-cho, Fushimi-ku, Kyoto, Kyoto, 612-0082
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

MIRO KYOTO NIJO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 320 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 京都府京都市指令保医セ第H30-263号
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
UU Inn Fushimi
UU Fushimi Kyoto
UU Fushimi
UU Inn Fushimi Kyoto Kyoto
UU Inn Fushimi Kyoto Apartment
UU Inn Fushimi Kyoto Apartment Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over UU Inn Fushimi Kyoto
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 feb 2025
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jessica
Reisde met partner
8 dec 2024
Jessica
9 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Masafumi
10 sep 2024
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Masafumi
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Haley
27 sep 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Great stay while in Kyoto
Haley
7 nachten verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
かずあき
Reisde met partner
29 dec 2021
Positief: Voorzieningen
かずあき
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
kouichi
Reisde met familie
29 nov 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
いい環境
kouichi
2 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 jun 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 feb 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Kai Tung
Reisde met een groep
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kai Tung
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 dec 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
16 okt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
コスパ良い方です
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
11 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Grace
Reisde met partner
15 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grace
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Stephane
13 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quick overnight stay in Kyoto
Stephane
1 nacht verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
12 apr 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Di Marino Luca
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Di Marino Luca
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
yoshitsugu
19 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
yoshitsugu
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
内装
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019