Geheel appartement
Villa Front Kyoto Seimei
Appartementen met kitchenettes, vlak bij Nijō-kasteel
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Villa Front Kyoto Seimei





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, kitchenette laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, kitchenette
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, kitchenette laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken, kitchenette
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Twin kamer, 1 slaapkamer (Hotel, Type A) laden

Superior Twin kamer, 1 slaapkamer (Hotel, Type A)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (Hotel, Type B) laden

Standaard Twin kamer (Hotel, Type B)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
One-Bedroom Apartment
One-Bedroom Apartment
Misschien vind je dit ook leuk

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo
- Keuken
- Wasmachine
- Droger
- Gratis wifi
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 432 beoordelingen
De prijs is € 80
10 jul - 11 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

816-2 Seimeicho, Kyoto, Kyoto, 602-8222
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kefu Stay & Lounge
Kefu Stay & Lounge
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.2 van 10, Fantastisch, 115 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusser
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Villa Front Kyoto Seimei Apartment
Villa Front Seimei Apartment
Villa Front Seimei
Villa Front Kyoto Seimei Kyoto
Villa Front Kyoto Seimei Apartment
Villa Front Kyoto Seimei Apartment Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Villa Front Kyoto Seimei
Beoordelingen
7,8
Goed
8,8/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
10 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
MANABU
Reisde met familie
16 nov 2024
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
少し残念…他は問題なし。快適。
MANABU
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
mitsuru
Reisde met partner
11 dec 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
mitsuru
1 nacht verbleven in december 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 sep 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
koji
Reisde met familie en kleine kinderen
10 mei 2022
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
koji
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
TOSHIYUKI
Reisde met familie
3 jan 2022
Positief: Netheid, comfort kamer
リピート確定
TOSHIYUKI
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
nishitsuji
29 nov 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
nishitsuji
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
また利用させていただきます!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Azusa
22 sep 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Azusa
9 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
4 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
1 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
部屋は快適
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
CHENKAI
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHENKAI
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
23 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 mrt 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 mrt 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
jhanye
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jhanye
7 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 feb 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Morihito
8 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足でした
Morihito
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Lai Tang John
6 okt 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Lai Tang John
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 sep 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Decent size twin room
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2018