Waka Heian Shirakawa Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, op loopafstand van Altaar Heian
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (with Private Garden) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken, uitzicht op tuin (with Private Garden)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Misschien vind je dit ook leuk

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Wijk Sakyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Fitnessruimte
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 164 beoordelingen
De prijs is โฌย 242
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

394-8 Sekisenincho, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0021
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Giappo Franca Kyoto
Giappo Franca Kyoto
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Magnetron
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 10 beoordelingen
De prijs is โฌย 63
28 aug - 29 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geรฏnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 1000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Schoonmaakkosten: JPY 500 per dag. Dit kan variรซren afhankelijk van de verblijfsduur.
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, Google Pay, Apple Pay, PayPay, Merpay, LINE Pay en WeChat Pay.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Waka Heian Shirakawa
Waka Heian Shirakawa Hotel Hotel
Waka Heian Shirakawa Hotel Kyoto
Waka Heian Shirakawa Hotel Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Waka Heian Shirakawa Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
jen
Reisde met familie
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jen
5 nachten verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Diana
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 โ Goed
Haery
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Haery
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Seth
19 jan 2025
Seth
3 nachten verbleven in december 2024
6/10 โ Redelijk
Ching Yee
11 nov 2024
Ching Yee
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
Beryl
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beryl
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
ใฒใจใฟ
24 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฒใจใฟ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
qi
9 jun 2024
qi
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 โ Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
31 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 โ Goed
SABURO
15 apr 2024
SABURO
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 โ Goed
T Michael
11 mrt 2024
T Michael
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 โ Goed
Hisashi
Zakenreiziger
4 mrt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hisashi
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
liav
3 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet, clean and nice
liav
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
YASUSHI
Reisde met familie
27 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUSHI
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
??
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Toshiyuki
14 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiyuki
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
AKEMI
4 feb 2024
AKEMI
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Fredrik
19 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kanon hotel
Fredrik
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 โ Goed
KARIN
Reisde met partner, Reisde met familie
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KARIN
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 โ Goed
TAKESHI
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKESHI
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 โ Uitstekend
Rachael
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachael
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 โ Goed
Noriko
14 nov 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Noriko
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 โ Uitstekend
Neyson
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Neyson
10/10 โ Uitstekend
MIKI
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MIKI
1 nacht verbleven in november 2023