AZ Hotel & Serviced Apartments
Hotel in het stadscentrum met gratis parkeerplaatsen bij een winkelcentrum in Labuan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor AZ Hotel & Serviced Apartments





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
13 aug - 14 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
3 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Appartement, 3 slaapkamers laden

Appartement, 3 slaapkamers
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
3 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
3 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Mustapha, Labuan, 87000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Labuan Point
Hotel Labuan Point
- Gratis luchthavenshuttle
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 48 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MYR 150 per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. MYR 23.00 voor volwassenen en ca. MYR 23.00 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Az & Serviced Apartments
AZ Hotel & Serviced Apartments Hotel
AZ Hotel & Serviced Apartments Labuan
AZ Hotel & Serviced Apartments Hotel Labuan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over AZ Hotel & Serviced Apartments
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ahmad Haji
Reisde met familie
20 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmad Haji
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Mohd Shariffudin
14 apr 2022
Mohd Shariffudin
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Average hitel for an average price
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Soripin
25 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soripin
1 nacht verbleven in oktober 2021
4/10 – Matig
Dmitry
Zakenreiziger
19 okt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Dmitry
3 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 nov 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Abdul Rashid
17 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Abdul Rashid
6 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
nasra
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nasra
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Leong Sze
12 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
pleasent
Leong Sze
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019