Restaurant

Beoordelingen van Adya Hotel Chenang

3 out of 5
Adya Hotel Chenang
Jalan Pantai Cenang, Mukim Kedawang, Langkawi, Kedah

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 15 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 70 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 70 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
Goed: elke dag schone handdoeken en vers water Slecht: meerdere spinrag in kamer en toilet niet schoon.
4 nachten verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치는 만점 직원 친절도 만족 청결도.. ㅠㅠ
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ramadan

3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Md Golam

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Mohd Zaidi Bahirin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is nearby restaurants, Muslim-friendly hotel, great view and near to the beach. I do not like the towel provided. Its dirty and black.
2 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

NIK MOHD RUIZ

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
room wifi and TV were not working ....
1 nacht verbleven in april 2021

4/10 – Matig

Naveen

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2020

2/10 – Ontzettend slecht

TheChamp, Langkawi Cenang

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Easy acess along the Cenang beach,plenty off food duty free shop. For shopping & relax at the beach is very good and happening
4 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Lage, direkt gegenüber von Cenang Beach. Dort gibt es viele Läden und Restaurants. Da es ein muslimisches Hotel ist, wird jeden Morgen in der früh über Lautsprecher im Flur gebetet, was man in den Zimmern gehört hat.
3 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Location of hotel is fantastic, close to the beach and restaurants. Issues with the noise , it was hard to sleep. Shower , not the best.
3 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

HaeKwan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basic hotel but nice location
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only value for hotel is location, just opposite of the beach and Chenang Mall nearby. Room, bed & shower not clean, no air dryer provided. Breakfast is very limited and not taste good.
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

MARIA

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had problems with the room door. Make compliant but inform us the room card need to re set again. But house keeping inform the door is out of battery.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to beach, would be nice if there was a pool.
5 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Shahnewaz

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel's breakfast was extremely poor. The quality and variation of the food was below average. There was no brush and toothpaste provided. We have never been to a hotel that is 3-star and above that does not provide facilities for dental cleaning. A 3-star hotel should also provide a fridge. And just to make it clear, we are never coming back.
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Laura

3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

William

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
a lot of carpark space at the back of the hotel and excellent location to the beach. Buffet Breakfast is worst and no good food on the plate. No hot water for shower and the wash room is smelly. Guest room door is poor is terms of safty and sound proof. Only one chair in a double bed guest room and you need to sit on the bed.
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GOOD LOCATION, ONLY NO FRIDGE IN THE ROOM.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Mok, Kuala Lumpur

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Despite many bitter reviews, this hotel is honestly more than what I asked for, especially for the price. Spacious room, comfy bed, clean, perfect location 👌 even though wifi was slow and they don’t provide toothbrushes but everything else is a 10/10. The location is perfect, parking lot behind, beach infront, mall and duty free on both sides. I’m so glad that this hotel is my pick
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Aishah op 19 okt 2019
Dear our valued guest, Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. We put customer experience and satisfaction as our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again Best Regard Aishah Front Office Executive

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just fine. Don't expect much
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Shaudah Hanafiah op 10 okt 2019
Dear guest, thanks for sharing your feedback. We’re sorry your experience didn’t match your expectations. It was an uncommon instance and we’ll do better.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great food. View from hotel was fantastic. Reasonable pricing although slightly expensive, Hotel staff went extra mile by delivering my friend keys when we reached the airport which he left at the hotel. Would come back, just hope they keep up the good work.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Aishah Saadin op 1 okt 2019
Dear Mr Anonymous , thanks for leaving us such a wonderful review .we are thrilled that you loved your experience ,our staff will definitely be happy to read what you wrote We put customer experience and satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we put in every day So Thanks for your kind words and we look forward to seeing you again Thank You

10/10 – Uitstekend

Gareth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Aishah op 1 okt 2019
Dear Guest, We would like to thank you for spending your time writing at our Expedia.Com page. It is amazing review to know that you enjoyed the overall stay at our hotel recently

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Politely staff, availability food and nice environment
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Atikah op 28 sep 2019
Dear Guest, We would like to thank you for spending your time writing at our Expedia.Com page. It is amazing review to know that you enjoyed the overall stay at our hotel recently. We will take the best possible action on your comments to improve our service / facilities at our hotel. Once again, on behalf of the management, I am looking forward to welcome you back to Hotel Adya Chenang Langkawi for more memorable experience. Sincerely, Atikah

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dåligt
Only location is good. Long dark and warm corridor. Big and bed smelling room lack of convenience, safety deposit box, refrigerator, armchair. Ther is only one plastic chair in the room. Big Slippery bathroom without drapery. After the shower bathroom floor became full of water. Breakfast was not good. Stayed for four nights and they did not change the bedding. Lack of toiletries. Each time called for toilet paper. It says 3 stars hotel but I think it is a one star hotel. I would never go again and no recommond to the ohter.
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Atikah op 28 sep 2019
Dear Guest, We would like to thank you for spending your time writing at our Expedia.Com page. It is amazing review to know that you enjoyed the overall stay at our hotel recently. We will take the best possible action on your comments to improve our service / facilities at our hotel. Once again, on behalf of the management, I am looking forward to welcome you back to Hotel Adya Chenang Langkawi for more memorable experience. Sincerely, Atikah

6/10 – Redelijk

LT, NYC

Positief: Netheid, personeel en service
This is place is just ok If you book the room Expedia shows, they shove you in the back of the building by the parking lot. Rooms are fine, but hallways look like the basement of an office building. Doors slam and it echos down the hall. Elevators are super slow and couldn't find the stairs. Worst thing is you have to log into the wifi again every time you come and go from the hotel, even if you leave your computer in your room. Quite annoying. Probably a good value for the beach area, but not a huge fan of this place
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Atikah op 28 sep 2019
Dear Guest, We would like to thank you for spending your time writing at our Expedia.Com page. It is amazing review to know that you enjoyed the overall stay at our hotel recently. We will take the best possible action on your comments to improve our service / facilities at our hotel. Once again, on behalf of the management, I am looking forward to welcome you back to Hotel Adya Chenang Langkawi for more memorable experience. Sincerely, Atikah

6/10 – Redelijk

Merlinah

3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Atikah op 28 sep 2019
Dear Guest, We would like to thank you for spending your time writing at our Expedia.Com page. It is amazing review to know that you enjoyed the overall stay at our hotel recently. We will take the best possible action on your comments to improve our service / facilities at our hotel. Once again, on behalf of the management, I am looking forward to welcome you back to Hotel Adya Chenang Langkawi for more memorable experience. Sincerely, Atikah

8/10 – Goed

Mhamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Atikah op 28 sep 2019
Dear Guest, We would like to thank you for spending your time writing at our Expedia.Com page. It is amazing review to know that you enjoyed the overall stay at our hotel recently. We will take the best possible action on your comments to improve our service / facilities at our hotel. Once again, on behalf of the management, I am looking forward to welcome you back to Hotel Adya Chenang Langkawi for more memorable experience. Sincerely, Atikah

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Atikah op 28 sep 2019
Dear Guest, We would like to thank you for spending your time writing at our Expedia.Com page. It is amazing review to know that you enjoyed the overall stay at our hotel recently. We will take the best possible action on your comments to improve our service / facilities at our hotel. Once again, on behalf of the management, I am looking forward to welcome you back to Hotel Adya Chenang Langkawi for more memorable experience. Sincerely, Atikah

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kemudahan parking, lokasi strategik dan pusat perniagaan dekat.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Azhar, Kuala Lumpur

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No swimming pool
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Jack

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like everything But one thing is a problem and that is the airconditioning they make nose and i can't sleep. If they make a proffesional airconditioning is better for guest. But the rest of the hotel is clean and good
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Aishah Saadin op 9 mei 2019
Greeting From Adya Hotel Chenang Thank you for your review ,Your feedback are valuable to our team ,We appreciate some expect have meet your expectation .Currently we are working on the issues you have mentioned to us .I do trust that your next visit will be a different experience . We trust your journey back home was smooth one and look forward to having you again .If i can be your assistance do not hesitate to contact us Thank You Best Regard Aishah Saadin Front Office Executive

8/10 – Goed

Said anuar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thumbs up..
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

AMIR, Kulim, Kedah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
At the time of my stay, there is still some works going on the property. As highlighted, it's just start operation for 3 months.
1 nacht verbleven in februari 2019

4/10 – Matig

Kai Soon

Negatief: Netheid
Good But Need Improvement
My honest feedback, this hotel really needs improvement. My room was not properly cleaned. Floor was sticky. Hope this hotel management really look to make sure this hotel is being managed properly. The location & view of this hotel is fantastic. For breakfast, seaview outside was wonderful.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Priscilla

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staf ok n frendly
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Grace

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is superb and is at the center of everything happening in Pantai Cenang. It is right beside a Duty Free shop, Mall on the other side and less than 100 steps from the beach. Breakfast was okay and wifi connection disconnects every now and then which was not a problem for us because SIM card is very cheap. Will definitely stay again if I'm back in Langkawi.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Average, staff are very kind.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location with large free parking facility at the back. Literally in front of Pentai Chenang beach (1 min walk). Staff were very friendly. I was able to check-in early at 12noon. Room and hotel was clean. My only concern was the lack of safety deposit box in the room, but receptionist assured me that the hotel is safe. Would prefer a safety deposit box for peace of mind. Also, stairs were not accessible so would have to use lift even for one floor. It was not busy during my stay but this could be annoying during busy holiday season. Would stay again!
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Kellen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel bem localizado
Hotel novo. Bem localizado. Em frente à praia e a principal rua de comércio e restaurantes.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is new and all staffs are friendly, approachable and courteous. Need to improve cleanliness.
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Linea

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super fint til prisen
Fint hotel med fantastisk beliggenhed. Vi havde et super værelse med masser af plads på 1. sal lige over lobbyen så det var let og lige til for os! Vores seng blev redt men sengetøjet blev ikke skiftet en eneste dag og vi havde 4 overnatninger - det var lidt dårligt. Men sengen var dejlig og vi havde masser af puder. Dog trækker det ned af der ikke var noget køleskab eller nogen form for tørrestativ til vores våde håndklæder og badetøj fra stranden.
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
체낭비치가운데라위치는너무 좋습니다 방배정할때 비치에서 가까운 방으로달라고 하세요~ 호텔 끝과 끝은 한 300m 넘는 거 같아요ㅠㅜ
3 nachten verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Rasa

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Loud hotel
No safe box in room, no beach towels, no elevator.very loud- you hear everything from hall.I would never go again, and no recomend to others
3 nachten verbleven in januari 2019