Alia Residence
Hotel met een koffiebar/café en een buitenzwembad in Langkawi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Alia Residence





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer (King Pool) laden

Deluxe kamer (King Pool)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer, gedeeltelijk uitzicht op zee (King) laden

Deluxe kamer, gedeeltelijk uitzicht op zee (King)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe kamer (Queen) laden

Deluxe kamer (Queen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 954, Padang Matsirat, Langkawi, Kedah, 07100
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

De Greenish Village Langkawi
De Greenish Village Langkawi
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.8 van 10, Goed, 76 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: MYR 50 per verblijf
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht
- De vermelde toeristenbelasting is mogelijk hoger tijdens populaire lokale evenementen, zoals Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman en Oceanman Malaysia. Contacteer de accommodatie voor meer informatie.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: MYR 60.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: MYR 30.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Alia Residence
Alia Residence Hotel
Alia Residence Hotel Langkawi
Alia Residence Langkawi
Alia Residence Hotel
Alia Residence Langkawi
Alia Residence Hotel Langkawi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Alia Residence
Beoordelingen
6,8
7,2/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
14 jul 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Sien, Gent
12 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ga niet.
Sien
3 nachten verbleven in juli 2018
2/10 – Ontzettend slecht
c & j
18 sep 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verschrikkelijk
c & j
8/10 – Goed
Saleem, hollamd
24 feb 2015
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
7
Saleem
4/10 – Matig
Ling-Huei
15 apr 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ling-Huei
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
LUIS
6 feb 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
LUIS
4 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Marco
Reisde met een groep
4 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Out
Marco
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible & dirty experience


Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Andy
Reisde met partner
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andy
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Himakar
22 sep 2024
Himakar
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Himakar
2 sep 2024
Positief: Personeel en service
Himakar
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Sangeeda
20 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Sangeeda
2 nachten verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Simon
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Old & tired hotel with helpful staff + noisy room
Simon
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Maik
Reisde met een groep
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gut

Maik
3 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Hagen Darius Peter
15 mrt 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hagen Darius Peter
10/10 – Uitstekend
HYOJI
21 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다음에도 다시 가고싶은 호텔


HYOJI
3 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Liisa
Reisde met een groep
7 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Liisa
2 nachten verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Juni
27 feb 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Hotell ok, personal extremt dålig.
Juni
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Thierry
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Attention dangers
Thierry
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 jan 2020
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
AAA, Kuala Lumpur
Zakenreiziger
22 jan 2020
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
AAA
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Florentina
Reisde met een groep
20 jan 2020
Negatief: Netheid
Florentina
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 jan 2020
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hotels in St IvesThe Elysium TaksimHotels in Göteborgibis Styles Lyon Sud VienneFour Seasons Resort LangkawiAparthotels Corfu-StadPorto Greco Village Beach Hotel - All Inclusive'T Hof OlmensteinLe petit Cosy HôtelPelangi Beach Resort & Spa, LangkawiTanjung Rhu ResortRésidence & Spa – Thalazur AntibesVakantiehuis in TennenbronnLa Villa Langkawi - Private PoolNHHotels-hotels in West-BrabantNYX Hotel Milan by Leonardo Hotels
Vluchten
Autoverhuur