Een buitenzwembad

Beoordelingen van Century Langkawi Beach Resort

4.5 out of 5
Century Langkawi Beach Resort
JALAN TELUK NIBONG, .0, Langkawi, Kedah

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 148 van 828 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 243 van 828 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 201 van 828 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 141 van 828 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 95 van 828 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

frank, den haag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Foto's geven een totaal verkeerd beeld
Niet naar toe gaan , dat is toch duidelijk. Meer wil ik er niet over kwijt
6 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Wim Gommans, Holland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was voor de helft in gebruik, het gedeelte wat niet in gebruik was erg onderkomen helemaal geen onderhoud meer gehad. Onze kamer was netjes en we hadden uitzicht op zee. Tv deed helemaal niks alleen sneeuw op de beeldbuis slecht dus. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed verzorgd en altijd een vriendelijke bediening. Het hotel ligt erg afgelegen je bent hierdoor afhankelijk van de taxi of een huurscooter, dit kan gevaarlijk zijn want ze rijden hier links dus wij hebben alles met de taxi gedaan, dat kan in 13 dagen aardig oplopen. Over het hotel geven mijn vrouw en ik een 3,7 omdat het personeel veel goed maakt Als we ooit terug zouden gaan kiezen we toch voor iets wat centraler gelegen is.

2/10 – Ontzettend slecht

L, BELGIË / NEDERLAND

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NIET BOEKEN: PUUR HORRORHOTEL
Wij zijn in juli aangekomen in Century Langkawi Beach Resort.We hadden geboekt voor 7 nachten wat is uitgedraaid op 1 nacht in PUUR HORRORHOTEL. Onze kamer was meteen klaar. We hadden zeer hoge verwachten aangezien we een bungalow op het strand hadden geboekt. Toen we in onze kamer aankwamen bleek de elektriciteit niet te werken. Na twee uur wachten was het in orde. Ondertussen hadden we heel wat tijd om in onze kamer wat te rusten. Laat het duidelijk zijn dat de foto's van de site NIET stroken met de realiteit: - vuil beddengoed -> medewerkers waren slecht gezind toen we propere lakens vroegen. ( heb er foto's van) - kakkerlakken (5 stuks) in WC - voor onze bungalow verouderde bedjes, vuil en niet onderhouden ( onderhoudsman lag iets verder te dutten) - zwembad: gevaarlijk! De kanten zijn zeer scherp door kapotte stukjes. Rondom het zwembad gaten in de houte vloer. ZEKER OPPASSEN voor KINDEREN. - ontbijt: sleffers plakte aan de grond van vetzakkerij, zeer uitgebreid buffet maar vliegen op het eten. - heb nog veel dinge om op te schrijven maar helaas staat er een letterlimiet op EN foto's. Toen we na het ontbijt terug naar onze bungalow gingen werkte onze sleutelkaart niet dus ging ik terug naar de receptie kreeg ik een nieuwe. DIT IS 5 X gebeurd op 1 ochtend. Toen ik mijn beklag ging doen werd ik gewoon uitgelachen. Dat was de druppel dus we besloten er geen minuut langer te blijven. We hebben alles ingepakt en terug vertrokken. 1 RAAD : NIET BOEKEN! PURE HORROR
7 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Dries, Antwerpen

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vervallen hotel met prachtig zicht
Het hotel is vervallen en heeft meer als een renovatie nodig. Het management is niet actief bezig met het hotel en dat merk je aan alles. Overal op het domein is er afval, de kamers zijn slecht onderhouden en praktisch alles is kapot of versleten. Het terras aan het zwembad is rot en gevaarlijk!!! Zoek iets anders om je geld aan uit te geven. Het enige positieve is het prachtige zicht!
4 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Peter, Dordrecht

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel maar totaal niet zoals de foto's
Leuk hotel maar nieuwe eigenaren. Het is in slechte staat en het eten is niet al te best en stinkend duur. De kamers zijn echt top maar hier en daar moet echt goed onderhouden worden.

10/10 – Uitstekend

Cyrano H.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Stukje paradijs
Vanaf het moment dat je wakker werd tot het moment dat de ogen weer dicht gingen, was het gewoon genieten op het resort.....personeel was zeer behulpzaam en gastvrij de loslopende apen waren ook erg te spreken over onze aanwezigheid

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Nice, cosy hotel.
It feels like we were in a little village since the 'rooms' are in separate cottages. The resorts has everything: three restaurants, a fitness room, spa, wifi etc. However, it didn't look like the hotel has a lot of visitor during our stay in October (6-9 october). The spa was closed earlier, when I wanted to have spa treatment in the afternoon. The bathroom looks good, but some things should be replaced since they are worn out. There weren't many visitors in the restaurants... And...the location is a bit far from the two towns in Langkawi, Cenang and Kua town. Luckily the taxi service in front of the hotel is good. One major downside is the wifi. They charge for the wifi. Although the location is a bit far from the happening in Langkawi, and the number of visitors weren't too many and some things looks worn out, the resort is more than okay.

8/10 – Goed

Han & Gerda, Amsterdam, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima plek voor een weekje zon.
Prima om een week te verblijven. Grandioos uitzicht vanaf het zwembad terras. Servicegericht personeel. Handdoeken bij het zwembad worden naar onze mening meertalig gebruikt en ruiken daardoor niet altijd even prettig. Meerdere goede restaurants op het ressort aanwezig. Prettig is dat er intern transport op het resort is aangezien het een nogal geaccidenteerd terrein is. Zwembad is trouwens groots en meerdere kleine strandjes aanwezig.
Vanaf het zwembadterras

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sheraton Langkawi
Hotel heeft een goede onderhoudsbeurt nodig. Hier en daar is dat echt noodzakelijk. Verder prima hotel om te verblijven

6/10 – Redelijk

P, Nederland

Positief: Comfort kamer
Verwachting niet waargemaakt
Wij hebben 3 nachten overnacht in het Sheraton Beach Hotel Langkawi. Voor die tijd was het prima, maar wij hadden er ook niet echt langer willen blijven. Er zijn 2 mini-strandjes (met zandkrabben) en een klein zwembad. Het peuterbad is zo'n 70 cm. diep zonder trapjes, geleidelijke afdaling o.i.d. Eten was duur, maar bovenal ver onder de maat, wat erg jammer is omdat er direct buiten het resort geen restaurantjes te vinden zijn. De kamer zelf was ruim en charmant en het personeel was vriendelijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is ok.
2 nachten verbleven in april 2017

2/10 – Ontzettend slecht

MIHEE

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
정말 최악에 숙소입니다
그동안에 겪었던 숙박업소중 최악이였습니다 다시는 가고 싶지 않네요 . 청소도 잘 되지않아 더럽고 청소후에도 타월교체 안해줍니다. 타월 교체도 해달라고 10번 이상은 말해야 겨우 해주고 청소 안하는건 기본이며 서비스 엉망입니다.저렴한데는 이유가 있는거네요 . 특가가 아니라 시설및 서비스 조식 다 엉망이며 최악입니다.
4 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein in die Jahre gekommenes Luxushotel, in das seit Jahrzehnten nicht mehr investiert worden ist. Die Anlage erscheint verlassen. Nur sehr wenige Gäste obwohl das Hotel ausgebucht sein soll. Vermutlich werden nur die noch brauchbaren Zimmer vermietet. Achtung!!
4 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The pictures do not match the standard of the property. It has been left to run down and is in terrible condition. Do not book here.
10 nachten verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Ghazalie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
At best, it's only 2-star
Century Langkawi Beach Resort is in a sorry state of affairs. The hotel is in shambles. When we arrived, there were no receptionists on duty at the front desk, not at least for 20 minutes. Made a tour to their back office, even then nobody was around. The hotel is sadly understaffed, only 3 housekeepers to attend to cleaning the rooms (more than 80-room occupancy then). The sheets were not changed on a daily basis during our stay of 4 nights. There were not enough towels (hand, face and bath). The staff had to wait for replenishment from an external launderette. And these would only come by night. Our rooms were not cleaned until after 5.00 pm each day. The handles to our shower enclosure had come off and the door to our wardrobe had come apart. Furniture is old and badly scratched. There was no telephone in one of our rooms. A broom was placed at the corridor leading to the bedrooms. The swimming pool was a major disappointment - murky to be precise. Appeared it had not been serviced and cleaned for some time. The hotel cannot claim to be 4-star, at best its only 2-star.
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ビーチに近く、すぐにビーチ!
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

fabio

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel da incubo e pericoloso.senza manutenzione.
Hotel in fallimento. Manutenzione inesistete e pericoloso per chiodi e gradini pericolanti. Il personale reception anche se molto scoraggiato senza stipendio da 2 mesi,non manca di cortesia. Fabio Costa roma italia
5 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Andrew, Singapore

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't be fooled by the photos!, the place is a dump. It was previously owned by Sheraton and would have been great however for the last 6 years it looks like no maintenance has been done at all. The seaside room was dank and musty my wife has two asthma attacks the first (and only) night we stayed. The manager moved us to the Century Langkawi Resort (near the airport) for the rest of our stay and this was much better but still not good value for the money we paid. Won't stay here again either.
7 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Bisschen in die Jahre gekommenen aber Preis/Leistungsverhältnis Ok. Nichts was nicht mit einer Kl Renovierung nicht zu schaffen wäre. Die folgt ja vielleicht bald.
18 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Ben

Positief: Personeel en service
Quite run down
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Erik, Leipzig

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top-Lage, Personal sehr freundlich, ein bisschen in die Jahre gekommen
8 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2018

4/10 – Matig

W

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NA
Its too old. I do hope that management renovation, its like ghost town.
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
You can see that the Hotel was a premium hotel some time back, but currently the installations are not maintained the way they should. So, it would make a potential good hotel with only better maintenance.
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Fia

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastiskt läge med råttor på rummet.
Fallfärdigt. Finns faciliteter såsom gym, pool och jacuzzi men inget av dom är i bruk får vi besked om först efter att vi checkat in. Bilder beskriver paradiset som verkligheten dock inte överens stämmer med. Läget är fantastiskt men när personal får rycka in i rummet mitt i natten för att råttorna bokstavligt talat dansar på bordet så räcker det inte med ett fantastiskt läge.
3 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This place hasn’t had any real maintenance in decades. It’s not a joke or exaggeration. There is no kids club, no shuttle to the airport. The facilities are in shambles. There are loose boards with nails sticking out all over the property. There are what are supposed to be common rooms filled with garbage and termite mounds and cobwebs I’ve only seen on Disney. The advertising is false. Don’t stay here. Some of the staff is nice but trying to describe issues with the front desk leaves one very frustrated and not all issues were resolved. I’ve never staying in a hotel that lost its power. In the middle of the night the air conditioner and half the bathroom was out of power. The rest of my family, a few doors over had no power at all! It miserable to try to sleep. Then the hotel had a power outage by the power company to start at 10 am. That lasted until after 4 pm (over an hour over the scheduled time). The next morning I had no hot water, nor did the rest of my family a few rooms over. We went to the front desk and notified them. When we returned that evening they didn’t bother correcting one of the rooms. They stated someone had to come into the room to fix it. However, after hearing much banging on pipes and thumping next to the room while my child was trying to sleep, we had hot water in the morning.
5 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Allan

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dårligt hotel
Hotellet er meget slidt. Rengøring er meget mangelfuldt overalt. Restauranten er direkte sundhedsskadeligt. Internettet kommer og går hele tiden. Det er absolut ikke et 4 stjerner hotel - max 1 stjerne
7 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

sam

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
National Sales Manager
first of all its not clean . and bathroom problem. food i give 3/10 There is no place to swim in the sea its only a space 10m and its Dirty. the TV in the room its only 6 /Local Channels. We did not watch the World Cup 2018
5 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

amol, SG

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst !!! Be Aware .. Dont Go in Here
1. Rooms are not clean. 2. Staff is not supportive one day room service kept the balcony door open and guess what Monkey check in to your room and eat all our food while we are away. After confromnting they have denied door was kept open by them. They Did not even came back to clean the room. 3. We asked for Wine Glasses they did not even bother to bring them even after 3 reminders. 4. There is no Wifi in Rooms its very annoying. 5. Swimming pool is so crappy you might get intent Bacterial infection as soon as you enter. We saw no one entering that crappy pool. 6. They have many restaurants shut down only one cafe was open in which they serve a same breakfast everyday there is not enough to choose. from. 7. Room service .. forget it. ITs Myth. 8. In the money you could get better deal. If you want to burn money thats fine but dont go to this resort. I did it. I am fool.
4 nachten verbleven in juli 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Su, Penang, MY

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No maintenance and no service at all.
Very bad experience on the overall stay at the Hotel.
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
not satisfied
I was requesting sea view room, but the time I checked in the room is not viewing the sea.
2 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

thomas

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Alena

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very old hotel
Very bad WIFI signal, old room smelling humidity, basic breakfast. Only staff was great and polite, the rest was not good. Maximum can rate it as 3 star hotel
1 nacht verbleven in mei 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a nice hotel
Feel very disappointed with this hotel. Hotel room very remote,not enough of light for around outside of the room in the night , feel very not comfortable. Another one thing is every time go out feel very trouble, hotel have transport to send guest between hotel lobby and room but every time need to wait for few mins. Hotel breakfast not hygiene , the salad and fruit display with no cover and a lots of fly. Hotel swimming pool with a lots of leaf and very far with room. I'm booking two room, but display and the contents of the room are not the same. Facilities are not perfect.
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
just okay
my room was dusty with one-channel TV. i complained and they came right away to fix. service was good, fast and friendly. swimming pool has a lot of foreign bodies. enjoyed the private beach very much. overall 2/5.

4/10 – Matig

Danielle, Singapore

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dissapointing, old and not well maintained
I tried to arrange someone to pick us up at the ferry when arriving in Langkawi. Although I send two emails, I never got a reply. So eventually we (couple +/- 30y old) just took a taxi ourselves. When we arrived we were not assisted with our luggage. Check in was okay, although there was only one staff who was also in discussion with another guest so it took a while. We were brought to our room, when arriving there was a lot of trash on the street and stairs up to our room. The room was old, decayed.and the toilet was not clean. Some lights were taken out of the wall and the curtains were not set properly. When requesting another room, we got that immediately. Although this time clean and no obvious break downs, still clearly old and not as nice look as advertised on the website. In the morning when check out, we missed the breakfast, because we had to leave early. There was no staff available to assist us during check out, so I just put the keys down. Overall a disappointing stay.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Jiyoun, hanoi

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Decent stay for the price
Decent room size, lots of good views. However the pool was not clean, also the flush did not appear to have a handle. But besides, I would still rate this hotel very good for its view
1 nacht verbleven in april 2018

2/10 – Ontzettend slecht

adhishesan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not stay here
One of the crappiest hotel ever. Very poor hygiene and staff are useless. Very thing in the room was dirty and filthy. Don’t stay here

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Need updated amenities
The room is a bit dated but clean. The hotel is situated in the middle of nowhere with no restaurant within walking distance. Quite hard to get food. The pool looked yellowish and quite disappointed by it and the fact that there’s technically no beach close by. The staffs are friendly though.

4/10 – Matig

gerd

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vernachlässigtes und dreckiges Hotel
Das Hotel ist völlig verkommen. Es Wird anscheinend keinen Wert mehr auf dessen Pflege gelegt. Zimmer in miserablem Zustand, veraltet und verdreckt. Pool und strandbereich werden nicht gereinigt. bei Ankunft funktionierte die IT Anlage nicht und es wurde kein Schlüssel ausgehändigt. Ich habe das Hotel nach einer Nacht verlassen und bin in ein anderes umgezogen.
2 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

Faleh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Aya, マレーシア ジョホールバル

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
シーズンオフの保養所のようなホテル
あらゆるところに手入れが行き届いていません。 窓ガラスが割れたままの部屋が放置されていたり、プール利用時に使うトイレが昔の公衆トイレ並みに汚れてゴミだらけだったり、禁煙フロアと表示されているにもかかわらず室内に灰皿があってタバコ臭い。 これらはほんの一部で、ひどいことは書ききれないくらいあります。 あまりのひどさに3泊のうち1泊で他のホテルに移りました。
3 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Morten

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frygtelig oplevelse
Skrækkelig oplevelse. Hotellet var fuldstændig faldefærdigt og flere af hotellets tilbud og ydelser var lukket og eksisterede ikke længere. Hotellet virkede til at være bygget fo 20 år siden og var nu faldet sammen, uden at man havde løbende vedligeholdt det. Personalet talte dårligt engelsk og gjorde det svært at kommunikere.
4 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
終わってます。
全体感:老朽化が進んでいるが、対策を打とうとしていないように思える。 ロビーのフロアは浮き上がり、吊り照明には蜘蛛の巣が張り巡らされ、プールサイド周辺の足場は、板が腐りつつある。パラソルにはカビがビッシリ。スタッフは全てマレー系で、そういった老朽化に気が付かないように見える。 受付:人は悪くないが、段取りが悪い。チェックイン時間前に到着したが、預け荷物にタグ無し。セキュリティ管理意識無し。 ロビーから部屋まではシャトルがあるが、段取りが悪く、中国人観光客で溢れかえり、長い時間待たされる羽目に。シャトルそのものがキャパが小さいのに、オペレーションが悪いため、ストレスを貯める結果となる。(ロビーに座らせて、順番が来たら案内するとか、せめて説明するとか)やりようはあると思うが、完全放置。暑い中ずっと待たされる。 部屋:バスタブに茶色い水。歯ブラシ無し。4人宿泊でバスタオル2つ。ハンドタオル無し。部屋のTEL使えず。 シャトルが機能していないので、レンタカーを部屋の近くに停めていたら、シャトルに擦られても自己責任と言われた。 結論:もう二度と泊まらない。悪くなることはあっても良くなることは絶対ないと確信した。
2 nachten verbleven in februari 2018

4/10 – Matig

Hayat

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Florence

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tired but very enjoyable
Surroundings fabulous, loads of greenery and monkeys. Rooms lovely and spacious. Hotel and especially grounds very tired, wood decking round pool needs redone and rooms looking tired re paintwork and bathrooms. Saying this loved our stay and would go back. Need more staff to clear up grounds.
7 nachten verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
don't book here
it's nasty with stinck smell and alot of insects and reptiles!!! don't book here and find another 3 stars hotel is better
2 nachten verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine but I won’t be going back
The hotel was pretty shabby given the pictures and ratings. The staff were fine but generally pretty disinterested in providing genuinely good service and totally distracted by the iphones. The pool bar was rarely open, the same with the shop. So quite disappointing
6 nachten verbleven in januari 2018