Exterieur

Beoordelingen van Langgura Baron Resort

3 out of 5
Langgura Baron Resort
Lot 2608, Tanjung Mali, Pantai Cenang, Langkawi, Kedah

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 63 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 202 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 202 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

peter

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Suzana

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2
O ar não funcionava o quarto com cheiro de mofo ,pedi um travesseiro extra me negaram ,tenho problema de coluna e mesmo assim falaram que não tinham .
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Thirawan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Liv

2 nachten verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

NOBUSUKE

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Good location in the city center. But building was bit old. Stayed there 3 nights and from 2nd day, we felt bit ichy so might be mites or ticks. Staff were friendly.

10/10 – Uitstekend

Wei Bin, NewYork

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
地点还行,都蛮方便,就是房间没有一个两头的插座

10/10 – Uitstekend

Latifah

3 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

MOHD ISWANDY

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Kamarul Ariffin

3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Mohamed Adnan

Reisde met familie
The room TV only has 3 local channels and even then reception is poor. When first entered the room there was a funky smell. The shower area is not separated from the rest of the bathroom and drainage is a bit poor as water collects and pools behind the toilet seat. Room is quite spacious, reasonably well appointed and is good value. Maintenence could be better, I had to clean the aircon filters myself as they were completely clogged and affected cooling.
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Not bad. Air conditioning is important when in the room.nice place nice location.
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

MOHD SHARANI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

LIFAN

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Hasfanizam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Hairunizam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

shahril

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

muhammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Siti Zubaidah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Ahmad, AlorStar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
The surrounding & the strategic place only. The room were so-so only as we booked for 5 person sleeps and only gave one small round soap but 2 shampoos
2 nachten verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Azriha, KL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, dekat dengan laut. Kawasan yang best
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Izyan

2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

muhammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bagus berbaloi
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Saiful Bahri

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

AZMAN

Reisde met familie
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

ASIAH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs improvement
Location is good with the beach across the road. Availability of hot and strong shower as well as aircond are good. Bed is comfortable too. But hotel needs refurbishment. Room condition, furniture , mirror, water boiler and mini chiller are old and worn out. Cleanliness needs to be improved as bed head panel, windows and table tops are oily/sticky and/or food/drink stains from previous guest stay.
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Tomas

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Jihene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Fatiha, Metz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel plutôt vieillot, moquette et tapis au sol assez vieillot aussi ! Des odeurs d'égouts à chaque utilisation de la douche. Sinon ils ont des bungalows près de la piscine qui ont l'air très neufs que nous ne savions pas leurs existences dommage ! Le personnel très sympa
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Sean

Positief: Personeel en service
The location was amazing. The hotel needs some tlc. The beds are uncomfortable ( very hard )
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Sean

Negatief: Netheid
Love langkawi.
The location was great. The hotel needs some work and some tlc. Our time on the 2 nd floor room was noisy. From street traffic which is out of their control. But we did have a problem with noise from the evening staff. It sounded like a bowling ball was being rolled across a concrete floor. It was the weirdest noise. We approached the night staff to complain. The noise stopped that night. But continued the next evening. The location was great. I try and stay positive on these reviews but this was unacceptable.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Sean

Positief: Personeel en service
Loved the location but ....
Great location, the noise from the night staff below our room was unsettling. It started around 11pm and continued early in the morning. It sounded like a bowling ball rolling on a concrete floor. We are not sure what was going on but it happened every night of our stay on the second floor. Our final night we moved to the 5 th floor , that problem stopped. 5th floor room ac leaked on the carpet all night. This hotel was in a great location but it’s in need of some maintenance and some tlc. I try and stay positive on these post but it was just to big of an issue not to say anything.
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

An-Ting

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
Hotel basic service is terrible
The location is good but the room is just ok. The service is quite bad. They will not clean the room and change the towels till you complained three times. But after your complaint, you will find that your room lack any towels and the room is not clean well. You need to complain again and again to get the towels. We cannot take their bad attitude any more and change another hotel next day.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

MOHAMAD SHAFIQSHAZRIN

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Doreen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
great location with private parking.
3 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Siddhi, Melbourne

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was great. Everything else was terrible . Small smelly dirty dark room . Sheets had stains on it . Shower was extremely high and terrible flow .Has no separate shower cubicle . Property rated 3 star but it is 2 star only . We had to go to a different hotel for 2 nights .
3 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
Good location, but that’s it. Mould in bathroom w bad smell, bad air conditioning and not well done cleaning. Informed the staff but it felt like it didn’t care.
Parts of yesterday’s guests dinner?
Not well cleaned bathroom, one of many examples.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A very convenient location surrounding by food and a walking distance to the Chenang beach
3 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

fabian

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
nothing to comment
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Dariusz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good place
Next to a beautiful beach. All worked well. Only minus- pool a little small but you got a beach so close.
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toilet berbau selepas sehari tggal
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
TV always problem, aircond was good and work very well.
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

10 nachten verbleven in juni 2019