Nagoya Inn Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Langkawi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Nagoya Inn Hotel





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Alle foto's voor Triple Room laden

Triple Room
Alle foto's voor Standard Twin Room laden

Standard Twin Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Standard King Room laden

Standard King Room
Standard Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 40-48, Pusat Mas, Kg Kelibang, Batu 1, Kuah, Langkawi, Kedah, 07000
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Royale Chenang Resort
The Royale Chenang Resort
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.2 van 10, Zeer goed, 118 beoordelingen
De prijs is € 56
inclusief belastingen en toeslagen
7 jul - 8 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht
- De vermelde toeristenbelasting is mogelijk hoger tijdens populaire lokale evenementen, zoals Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman en Oceanman Malaysia. Contacteer de accommodatie voor meer informatie.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Nagoya Inn Hotel
Nagoya Inn Hotel Langkawi
Nagoya Langkawi
Nagoya Inn Hotel Hotel
Nagoya Inn Hotel Langkawi
Nagoya Inn Hotel Hotel Langkawi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Nagoya Inn Hotel
Beoordelingen
6,8
7,0/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
12 jan 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Steve
Zakenreiziger
10 jul 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Worapong
1 aug 2019
Positief: Netheid
Worapong
1 nacht verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Mollie
Reisde met familie
13 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mollie
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
便利な立地、快適な部屋、朝食はイマイチでした。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
TAI
13 jun 2018
Negatief: Netheid, comfort kamer
Aircond
TAI
2 nachten verbleven in juni 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
3 jan 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not staying here again
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
27 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
PANG
7 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PANG
2 nachten verbleven in december 2017
10/10 – Uitstekend
fathima, india
30 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel easy access to shopping zine
fathima
4 nachten verbleven in juli 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Springfield, AKASAKA
24 mrt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ビーチは近いです。食事はホテル周辺に屋台からレストランまであるので不自由しません。
Springfield
4/10 – Matig
Alex
4 feb 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
usch nä
Alex
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
13 jan 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fuyez
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
31 dec 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room is clean but free wifi is sucks
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
16 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mjuka sängar, rekommenderar EJ
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
David Oh, Penang
11 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, near shopping centre, breakfast good.
David Oh
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Siew Yong
24 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Siew Yong
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Chee Kien, Rawang
29 mrt 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
Chee Kien
4/10 – Matig
Jocelyn
13 mrt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jocelyn
6/10 – Redelijk
はなっち
9 mrt 2016
ホテル近くにショッピングモールがある。
はなっち
8/10 – Goed
Aurness & Pooja, Australia, Melbourne
27 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer