Receptie

Beoordelingen van Simfoni Resort

2.5 out of 5
Simfoni Resort
Lot 1-13, Jalan Kuah, Jl Taman Pelangi, Kelibang, Langkawi, Kedah

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 262 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 94 van 262 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 262 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 30 van 262 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 262 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk hotel maar ver van het strand
als je een auto heb is de ligging van het hotel top. je zit dicht bij de hoofdstad en er zitten allemaal lokale barretjes omheen. verder waren de mensen super aardig en extreem behulpzaam. het ontbijt is niet speciaal het was standaard toast met jam, pannenkoeken en vers fruit. ook hadden ze bij het ontbijt voor de mensen uit azie noedels, rijst en nog meer van dat soort eten.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Less than expected
Hotel is neat condition. However, the breakfast was often incomplete and is limited and the personnel was not really friendly. The room didn't got cleaned, also not after a request. The hotel is near the sea, but not near the beach and a new hotel is build right in front of this hotel, so there is not much seaview. The hotel is a bit far off from the city centre

4/10 – Matig

NCH

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Don’t expect too much from this hotel. Property looks old and staffs are not friendly.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Tony op 31 jan 2020
Hi Sir, Warmest greeting from Simfoni Resort. Thank you for choosing our hotel as your stay. We apologized for all the inconvenient causes during your stay. We take serious on this matter and we promise to improve our services. Hope to see you again on your next visit sir. Thank you.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Ng

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Kemal

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pastikan dapat no booking dari expedia dahulu, kalau bole, kol tanya hotel dulu ada tak tempahan dari kita sebelum sampai, takot mereput macam aku dekat sejam lebihh depan kaunter katanya tempahan aku tak sampai ke email diorang 😂
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Tony op 13 jan 2020
Hi En Kamal, warm greetings from Simfoni Resort. Please accept our sincere appologized on the matters due to the system offline. we promise that it would never happen again in the future. Thank you for choosing Simfoni Resort as your stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
No toiletries like toothbrush, paste etc, coffee, hair dryer supplied
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Toiletries, etc not supplied
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
日本からこども4人と、大人4人で4ベットルームにとまりました!! コスパが最高です!部屋が広くて子どもおおはしゃぎでした。 朝食も3日間お世話になり、こどもたちがバクバク食べていました。 スタッフさんも、常に、にこやかでした。 部屋の掃除について、前の宿泊者の食べ残しが排水口に残っていたのが気持ち悪かったです、、、。 部屋の中の備え付けの机のライトがつかなかったり、、タオルが準備されていなかったり、、、とはありましたが、日本同様のクオリティを求めたらだめですね、ここは、目を瞑れます。 他のステキなホテルもたくさんありますが、団体で、夜に帰ってとまって、シャワーして、ご飯して身支度して遊びに行く!って方には、おすすめです! 場所は、近くにスーパーもコンビニもあります! ビーチやモール、ナイトマーケット、空港へもタクシー行動で十分間に合いました○ グラブってゆうアプリを使うとタクシーも激安です。
3 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Macx, Kuala Lumpur

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worth it With what you paid
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

HOI YI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
衛生欠佳
很差,房間所有地方有螞蟻,要求換房,換了另一間也有,水壓超小不能洗澡,冷氣機壞的。員工態度差,不提供協助。房間整體衛生超差
2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room 203 :When we checked in there was no Shower Bath Towels provided and also the aircond was not functioning in which we contacted the Receptionist and they said they would raise a issue to fix. The next day morning I reminded the receptionist and she acknowledged. Breakfast was okay just don't expect fancy meals. By end of the day we returned to the room the air cond was not fixed and no cleaning of the room. Called the receptionist and a staff came to deliver fresh towels and he informed the maintenance do not work today thus air cond was not able to be fixed . He however asked for a change of room in which I believed should have done yesterday instead of today as we are checking out the following day. Quite unhappy with the service but enjoyed the place
2 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nothing special. Haven't bath room towel
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

MHUSAINI, JOHOR BAHRU

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near our competition venue. Easy access. Value for money
5 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Decent accommodation
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Kwan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cheap and affordable place to stay… calm and quiet surrounding
3 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

DeezooL

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel is near food places and night market. Very quiet at night. No breakfast unless during booking, package explicitly stated. Room No 102. Family suite. 4 rooms with living and dining room with kitchen (2 with king size beds and 2 with queen size beds, each has wardrobe n hangars). Wardrobes are worn out. Living room is large with balcony and common toilet. Equiped with sofa set and tv but very bad signal reception and limited selection. Dining area is part of living room, equiped with dining chairs and table for 6. Kitchen is equiped with plastic jug, electric kettle, sink and cups. Kitchen also has attached toilet. Both toilets have electric water heaters but living room is broke, cannot adjust temperature. Toileteries provided are bar soap, toilet rolls and towels. Each bedroom has aircon and 2 aircon units for the largr living room space. Works very well and can get very cold. Overall, still value for money for 4 families to get together under same unit. Thank you for pleasant experience.
3 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

NORAANI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
feel disappointed, overall not good no towel No room room service ... NO A RECOMMENDED TO OTHERS , NO WI FI only at lobby
3 nachten verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff are not helpful.. no room cleaning.. staff will treat customer as if we stay in the hotel for free
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Siti

Suitable for family
3 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Zahar, Seremban

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice n quiet hotel, clean rooms, friendly staffs... except TV channels so bad And no cleaning on our second day stay.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Manny, Singapore

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
NOTHING in the nearby area. Symphoni is not a "resort" as in the title. Can't swim in the nearby water- no beach. No pool. Terrible location on Langkawi island.
5 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Room design is convenient for family.
A room with 3bed room, is very convenient for family trip. But cleanliness of the room is bad because u still can find few hair just below the pillow.... Door lock is spoiled...
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Syafiq

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Kina, Trg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort
We enjoying staying at simfoni...highly recommended...
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Kyle, Malaysia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pros and Cons of the Hotel
Hotel is same as shown in the pic. Great space, staff service good. However, the floor is sticky, water leaking at sink, toilet water pressure is small, hardly bath and the food provided doesn't worth the money. Overall, i like the hotel. great space, great air-con, great staff service and the area is quiet.
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Norazizi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Naddy, Penang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to eatries
Staff was helpful and smiling. They allowed me to bring my bike in the hotel room. Room was spacious and reasonably clean. Downside, no coffee but they have mugs and small fridge. Towel and toiletries were provided.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Sunther, Penang

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel used to be good but now horrible.
The fridge was rusty but they said will replace a new one but they just washed it. Later i asked for a new room but they decline even though there is still vacant rooms. No kettle but later replaced upon asked. The room door must be pulled hard to close.
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Zainol

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

SITI HABSAH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awesome..
Nice place to stay..
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

muriel

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Peut mieux faire
Appartement correct a part les sanitaires et les douches qui sont dans un état déplorable. Ce n'est pas normal
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Tengku Alhizan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sweet memories
Very good & comfort
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

YUSARI

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
My experience night stay in Simfoni Resort
Good experience stay at Simfoni resort
1 nacht verbleven in december 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Iskandar, johor bahru

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worse hotel
Very bad room condition, we stay there for 3night never change towel at all and Room also never clean all. Very bad Black stain at face wash basin, management better do something on this issues.
3 nachten verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Ema, KL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Hotel . Close to Jetty , HIG & Idaman Suri
Breakfast very delicious. Big room..nearby to HIG & Idaman Suri also 25 min to Pantai Cenang
2 nachten verbleven in december 2017

8/10 – Goed

farah, malaysia

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nice hotel
Convinient hotel. Suite for those who bring family.
3 nachten verbleven in november 2017

4/10 – Matig

cik , kuala lumpur, KL

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kotor
kotor dan berbau. sofa sangat kotor, tiada siaran televisyen, tisu tandas tidak disediakan. penyediaan hotel sangat tidak memberangsangkan.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

อมรรัตน์, phuket

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
ที่พักสำหรับครอบครัวใหญ่
ห้องพักดีมาก แต่ควรจะดูแลเรื่องความสะอาดให้มากกว่านี้ เตียงนอนอาจจะถึงเวลาที่ต้องเปลี่ยนแล้ว แอร์เย็นดีมาก อินเตอร์เน็ตยังไม่ดีเท่าที่ควร สัญญาน wifi พอกลับเข้าห้องก็เล่นไม่ได้ อาหารเช้ามีไม่หลากหลาย ต้องเสียเงินเพิ่มเอง
2 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Tan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

DESMOND, MALAYSIA

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
CHEAP / BUDGET STAY RESORT
THE RESORT CURRENTLY ON RENOVATION , SO ALL THE CONDITION NOT RUNNING SMOOTH NOW
2 nachten verbleven in mei 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so good because of few reasons outlined below; 1) When we entered the house, there was a bad smell in the house. The pillow is so uncomfortable n flat. 2) The sofa is not comfortable enough, and very limited choices of tv channel being offered by them. 3) The mattress is very hard n the squeaky sound is very very loud. 4) Even the door also produced very loud squeaky sound. 5) The wardrobe is malfunction and the toilet is really looks cheap. Even the water heater spray holder is loose. 6) The area outside of the hotel is dirty and dusty maybe due to the construction that is going on at the surrounding areas. 7) But receptionist staffs were very helpful . Kudos to them

8/10 – Goed

Maya, Jacobs

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Good air-conditioning atmosphere.
It was a pleasant 2 nights stay here. However, the towels should be prepared in the bedroom instead having us to ring the housekeeping to ask for towels which we thought at first was charged since there was a price list on the receptionist counter. I didn't subscribed for breakfast, but the manager gave us free breakfast on our last day. Wi-Fi service is good. Parking area is good. Peaceful surrounding and far from vehicles noises on thw road.