Een seizoensgebonden buitenzwembad, zwembadcabana's (toeslag)

Beoordelingen van Palms Place

4.5 out of 5
Palms Place
4381 W Flamingo Rd, Las Vegas, NV

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5613 van 11157 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 2959 van 11157 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1359 van 11157 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 635 van 11157 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 591 van 11157 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

René, Leusden

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

GB

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele hotel maakte een gedateerde indruk. Beetje uitgeleefd. Afstand tot de strip is te lopen. Ongeveer 2 km. Voor 1 a 2 overnachtingen wel okay. Niet te hoge verwachtingen hebben.
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Grote kamer met goede bedden, prijs kwaliteit verhouding was redelijk tot goed
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, zeer ruime kamer en badkamer, fijn zwembad, goede ligging. Inchecken verliep minder vlot, we konden inchecken om 15.00u maar 2 van de 3 kamers waren nog niet klaar, we zouden een telefoontje krijgen als de kamers klaar waren maar dit is niet gebeurd. We zijn zelf verschillende keren naar de receptie gegaan vooraleer alles in orde was.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

leroy, m

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes hotel
Prima ervaring. Personeel was vriendelijk en hotel netjes en in goede staat. Kamers zijn geluidsdicht dus geen last van de buren.
8 nachten verbleven in juni 2017

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

soso, belgie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Mooie studio's
Ik was zeer tevreden over de kamers, ze waren heel proper en net! Wat ik minder vond was dat we inkopen gaan doen we hadden paar flessen champagne gehaald, de bellboy ging ons alles naar boven brengen we hadden alles ontvangen buiten de 2 flessen champagne! We hadden er ook voor gebeld we werden heen en weer gestuurd uiteindelijk niks meer van gehoord! Goude tip neem je inkopen altijd zelf mee naar boven!

6/10 – Redelijk

Paulus, Utrecht

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Voordeel is dat het hotel los staat van het casino en relatief rustig is mbt in- en uitchecken. Het hotel is erg achteruit gegaan mbt kwaliteit . De kamers zijn slecht onderhouden, de service is matig.

2/10 – Ontzettend slecht

Stefanie

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer verouderd en absoluut geen 4 sterren waard!
Het hotel heeft echt zijn beste tijd gehad. Het interieur is ouderwets en tikkeltjes ordinair. Veel dingen zijn kapot en de airco is vies en luid. Check in duurde zeer lang omdat er maar 1 persoon achter de receptie stond. Room service had geen enkele fles wijn die we konden bestellen rond 9 uur in de avond. Ook een opener voor het bier ontbrak in de kamer, toen we hier de roomservice voor belde kwamen ze aan met de opener voor een fles wijn, redelijk frustrerend dus... Valet duurder vaak heel lang. Restaurant van het hotel was vaak niet open en was ook niet mogelijk om te ontbijten en het was 20 min wandelen naar het casino gedeelte waar enkele slechte fast food ketens gevestigd zaten.

8/10 – Goed

Eveline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel ten westen van The Strip
PLUSPUNTEN: - Vriendelijk personeel. - In- en uitchecken ging supersnel. Geen rij. Er werd gevraagd wat voor uitzicht we wilden (op de bergen of op de Strip). - Kamers zijn heel ruim en mooi ingericht. Koelkast. Tv op de badkamer, en twee flatscreen tv's op de kamer zelf. Balkonnetje met prachtig uitzicht! - Fitnessruimte is al vroeg open. Veel verschillende apparaten en losse gewichten. - WiFi deed het prima (is wel maar 1 MB per seconde). - Het hotel is verbonden met het Palms Casino Resort via een horizontale roltrap. In het Palms Casino Resort heb je een bioscoop met 14 zalen en allerlei eettentjes. Heerlijke sandwiches bij Earl of Sandwich! MINPUNTEN: - De hotellobby en gangen zijn vrij donker en slecht verlicht. - Het zwembad was de eerste 2 dagen gesloten vanwege stormachtig weer (het miezelde een beetje). De 3e dag gingen we om 17.45 naar het zwembad en toen bleek dat deze al om 18 uur dichtging. Er stonden die dag geen openingstijden op de deur. Jammer van de resort fee van $28.00 per dag. - Kinderen zijn toegestaan in het zwembad ondanks dat er een pool bar is. Bij andere hotels heb je 21 pools. - Twee lampen in de kamer waren stuk. - Gratis WiFi is maar voor 12 uur per dag (1MB/s). Als je langer wilt internetten (of sneller) moet je bijbetalen. - Het enige servies dat aanwezig was, waren twee minikopjes. Geen borden, kommen, glazen, bestek, etc. We hebben uiteindelijk plastic bestek gehaald bij de food court bij het Casino.

10/10 – Uitstekend

Stijn, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top kwaliteit/prijsverhouding
Mooie, ruime kamers, hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Zwembad is prima maar niet heel bijzonder. Nadeel is dat je wel even bezig bent voor je in Palms zelf bent (stukje lopen binnen) en dat het niet op Strip zelf ligt, maar dat laatste mag bekend zijn.

8/10 – Goed

Robbert, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig net buiten de strip
Als je op zoek bent naar rust en net iets meer dan alleen een kamer, dan is dit het juiste hotel. Een goed uitgeruste keuken maakt deze ruime kamer extra comfortabel, bijna tot een klein appartement. Je hoeft hier ook niet eerst door een druk en luidruchtig casino te lopen om bij de lift naar je kamer te komen. 2 grote HD tv's en een ruime hoek met een zit/slaapbank verstrekken dit idee.

10/10 – Uitstekend

Jan, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prijs kwaliteit verhouding prima.
Perfect hotel met een ietwat klein zwembad. Resort fee is echter geldklopperij, want de fitness mag niet gratis gebruikt worden, men moet daarvoor naar het naastgelegen Palms Casino/hotel. Dus betaal je 22 dollar per dag voor wifi en de krant??? Verder perfecte dagelijkse schoonmaak en behulpzame front office. Jammer dat kamers een balkon hebben die niet toegankelijk zijn ivm veiligheid.

8/10 – Goed

carel, hamont

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
palms vegas
nice clean rooms and a helpfull staff

8/10 – Goed

Angel

Overall it was a nice stay, however. I was having trouble with the keys upon entry. The patio door doesn’t really open for fresh air access, no trash bags in any of the trash cans and the tub was not clean. I cleaned that myself.
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Amr

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
check-in was very simple and didn't take 5 minutes. i love the view from my Room. parking is free
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 1 mei 2024
Hello Amr,Thank you for your time and rating. We appreciate your positive feedback and happily welcome you back anytime! Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Gabrielle

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the one bedroom suite room, great price, big, and great view of the strip!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 1 mei 2024
Thank you, Gabrielle! We appreciate your awesome review and happily welcome you back anytime! Most Sincerely,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Luis

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed at the Palms Place. Upon check in there was only one attendant doing check ins. Checked in keys in hand, the attendant wrote the wrong floor for the hotel room, keys didnt work, back down to have someone else assist in getting the correct hotel number and floor correct. Palms Place seemed a little dated,nite table lamp was damaged and the head board was torn. The buffet breakfast was mediocre.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 1 mei 2024
Hello Luis, Thank you for sharing your feedback, we will review with our team as we work to enhance the experience for all of our guests.Most Sincerely, Guest Experience Team

8/10 – Goed

Johanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice rooms and good food :)
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 30 apr 2024
Thank you for the feed back

6/10 – Redelijk

Grant

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 1 mei 2024
Thank you for rating your recent stay, we hope to see you again soon! Most Sincerely,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Brandon

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Property had its ups and downs. Check in was fast and easy and didnt have long lines. The only complaints I have is that the room could have been cleaned more thoroughly. Finger prints were on the glass door and windows, a few dusty areas, and the shower head and tub jets look to be neglected so I didn’t bother using the jacuzzi tub. Overall it was still a nice experience with a great view of the strip. Better than most rooms on the strip at a decent price.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 30 apr 2024
Thank you for the feed back

10/10 – Uitstekend

Monica

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a central location
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 30 apr 2024
Thank you for the feed back

10/10 – Uitstekend

Shilo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 30 apr 2024
Thank you for your awesome rating! We appreciate your time and hope you come visit Palm Place again soon! Most Sincerely,Guest Experience Team

8/10 – Goed

Luis

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was a mess. There was one attendant and it took 30 mins before i was assisted with check in. After check in, the hotel agent wrote down the wrong floor. Hva agen
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van SM op 29 apr 2024
Thank you for the feed back

2/10 – Ontzettend slecht

Brandi

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
My experience at this hotel was terrible hotel Worker black guy at front desk with gold glasses was very rude not helpful at all acted like he didn't want to be at work. I arrived at hotel around 8am tried to check in early was told room wasn't ready came back at 3pm when it was check in time and he told Me room wouldn't be ready until 5pm I immediately went to someone else and and they gave me room keys right away. All the stuff is very unprofessional and they are purposely not letting people check in. I didn't understand why he told me why I had to wait until 5pm when another worker gave me room key right away. I will never ever stay at this property again all that waiting and room was still not clean.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van SM op 30 apr 2024
Thank you for your feed back

8/10 – Goed

Ryne

Reisde met partner
Room was great. The walls were thin. I could hear couples arguing at 4:30 am.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 27 apr 2024
Thak you for the feed back

10/10 – Uitstekend

Domonique Oliver

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Palms place was clean and very nice, views are dependent on your room. A lot of place are a short walk from hotel, but be aware you will see homeless and a not so pleasant atmosphere outside of the hotel.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 27 apr 2024
Thank you for the feed back

10/10 – Uitstekend

Tinisha

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Palms Guest Experience op 26 apr 2024
Hello Tinisha, thank you for providing us with this generous rating, we appreciate it!

10/10 – Uitstekend

Tinisha

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing. Love staying here
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Palms Guest Experience op 26 apr 2024
Hello Tinisha, we're so happy to see you enjoyed your overall stay with us. We welcome you back!

10/10 – Uitstekend

Anastasia

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience. Check in was easy and front desk agent was extremely friendly helpful and kind. I will definitely come back and refer this resort. Thank you.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van SM op 23 apr 2024
Thank you for your feed back

10/10 – Uitstekend

Irbin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Palms Guest Experience op 26 apr 2024
Thank you Irbin for staying with us. We welcome you back!

4/10 – Matig

Angelica

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
None of our “amenities”worked. I booked specifically the room with the tub and tub was not working. Refrigerator froze all of our food that we brought and the sink was clogged. This place has a lot of potential but doesn’t look like they want to put the money into repair the rooms. When I called to let them know about the tub, they said that they would put us in another room and when we went downstairs after packing up all of our stuff, they said that there was no room available. Their customer service could be better.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 23 apr 2024
Thank you for the feed back

8/10 – Goed

Keith

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I've stayed here many times before without any issues, but this time was different, mainly because of the clerk named Kentrell. My girlfriend and I arrived at 2:45pm and checked in. He informed us that our room was not clean yet and that housekeeping would text us when it's ready. I asked him how long and he dismissively said that he doesn't know and that check-in is between 3 and 5, so it could be anywhere during that time. At about 3:10pm, I went to the desk to ask for any updates and he asked "Did they text you yet? It will be ready once they do." At this point I'm getting frustrated because we wanted to spend time at the pool before it closed at 5. This was our Anniversary trip and I wanted it to be special for my girlfriend. So I decided to call housekeeping myself and talk to them. They informed me that it would be the front desk that would tell me when the room is ready, and not their department. This is what I expected and experienced any other time, as it is the front desk who handles check-ins, not housekeeping. I go back to the counter and this time I talk to another clerk, who looked up our room and saw that it was still showing as dirty. However, instead of just blowing us off, she looked for another room that was the same as ours and gave us our keys. By this time it was nearly 4 o clock. It took this nice, professional woman a total of 3 minutes to get us into a room while Kentrell wasted an hour of our day and pool time. He has poor customer service skills.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 22 apr 2024
Hello Keith, thank you for your feedback, we appreciate it as it helps us to better understand our guest's experience and how to improve. I'm really sorry to hear of your disappointment with service. I will forward these details to our team for improvements and future training opportunities. Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Nicole

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was beautiful and clean. Only slight wear on the bed frame but did not bother is at all - we slept like babies! Every single staff member we encountered was friendly and helpful. We appreciated the security at the elevators for safety. Our floor was quiet - unusual considering it was Vegas! We loved the pool on the 6th floor - chill vibe, beautiful pool and awesome staff. We had no issues finding chairs without a reservation. We loved the buffet inside the Palms. This hotel is not on the strip and does not offer transportation so rideshare is the best option. Also, no close access to groceries unless you are driving. We are looking forward to our next stay!
Reactie van SM op 21 apr 2024
Thank you for the feed back

10/10 – Uitstekend

Bryce

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 20 apr 2024
Thank you for the feed back

8/10 – Goed

Jeffery, Wellsville

Reisde met partner
It needs more dinning options
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Palms Guest Experience op 18 apr 2024
Thank you for providing your rating and inights, we appreciate your patronage.

8/10 – Goed

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked the pool
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 17 apr 2024
Thank you for rating your stay! We hope to welcome you back soon! Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Sheyla

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
spacious
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 17 apr 2024
Thank you for choosing Palms Place! We hope to welcome you back soon! Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Kristyne Amick

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 17 apr 2024
Thank you for rating your stay! We hope to welcome you back soon! Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Latoya

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the strip!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 17 apr 2024
Thank you for rating your stay! We hope to welcome you back soon! Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Mazey

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 17 apr 2024
Thank you for this positive rating! We hope to welcome you back soon! Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 17 apr 2024
Thank you for choosing Palms Place! We hope to welcome you back soon! Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Jamie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Love staying here. Views are amazing. The staff is very nice. Room is spacious, bed is comfortable and the rain shower along with the jetted tub is great.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 15 apr 2024
Thank you for sharing your feedback with us! We look forward to your return. Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Keri

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The general manager checked us in and he was svery professional and got us in a little earlier. So happy with the room and service we received.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 15 apr 2024
Thank you for sharing your feedback with us! We look forward to your return. Most Sincerely, Guest Experience Team

2/10 – Ontzettend slecht

Otis

Beware of properties that are run like low budget apartments. This place lacks consistency. I have booked with this place over 10 times. Obviously because I like it, but over the years the standard and quality has gone way down. None of the appliances worked my unit. The washer/dryer didn’t work. The freezer didn’t work, the dish washer didn’t work the tvs has no sound. It was horrible. Sad part was this trip was so short there was no need to complain for 1 day. What good is it to charge deposits upgrades and resort fees if you lack on service? If the appliances don’t work. And on top of that the front desk staff have very nasty attitudes. And that sucks because there was only about two people who were pleasant and had positive energy and attitudes. Both men. The woman at the front counter have very nasty dispositions and can use some extra training in customer service. At first o thought it was me, then I noticed another resident have an issue with a different lady at the front counter. Before I walked away another customer was having a negative interaction with a third female employee. The attitudes are way over the top. So for me, when I add the entire experience up for a sum total….its a no for me. I work to hard for my money to stay at a property where they don’t walk the unit and inspect them before quest arrival. Had someone walked my unit theirs things could have been mentioned to me and not be a surprise to me. I don’t think I’ll be back.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 15 apr 2024
Thank you for taking the time to rate your recent visit. Please know guest feedback is extremely important to us as we are continuing to make improvements. We are so sorry for the disappointment. We are always working on improvements and will address this issue with our Hotel Management Team. We appreciate you bringing this to our attention and will do better. Thank you. Guest Experience Team

4/10 – Matig

Marcus Dupree

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 15 apr 2024
Thank you for sharing your feedback with us. we will review with our team as we work to improve. Most Sincerely, Guest Experience Team

10/10 – Uitstekend

Jayanth

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Renee op 15 apr 2024
Thank you for sharing your feedback with us! We look forward to your return. Most Sincerely, Guest Experience Team

6/10 – Redelijk

Jagadish

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
No proper breakfast or dining options. All the food options are in palm casino resort, which is 10 min walk. Even basic options of drinking water or coffee is not available in the room or in the hotel and their coffee shop and dining timings are odd. Rooms are spacious but nothing else to do in this hotel
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 12 apr 2024
Thank you for the feed back

10/10 – Uitstekend

Carl Jason

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great overall
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van SM op 12 apr 2024
Thank you for the feedback