Fotogalerie voor Hotel Metropol





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Huisdiervriendelijk
Een kluis
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Huisdiervriendelijk
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Plasmatelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Plaça de la Torre, 2, Lloret de Mar, 17310
Over deze accommodatie
Hotel Metropol
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Marsol
Hotel Marsol
- Zwembad
- Bubbelbad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
8.8 van 10, Uitstekend, 389 beoordelingen
De prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.32 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 10 per persoon
- Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 9 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie HG-000393, HG-000393, HG-000393
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het seizoensgebonden zwembad is geopend van mei tot oktober.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Metropol Lloret de Mar
Metropol Lloret de Mar
Hotel Metropol Hotel
Hotel Metropol Lloret de Mar
Hotel Metropol Hotel Lloret de Mar
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Metropol
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
caroline
6 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel Metropol Lloret de Mar

caroline
1 nacht verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
David Manuel
Reisde met partner
18 apr 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
David Manuel
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Andreas
Reisde met familie
18 apr 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andreas
4 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
AG, Canada
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
26 okt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
AG
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
29 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Laura
9 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laura
10/10 – Uitstekend
Iudit
3 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iudit
7 nachten verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 jul 2017
Vår upplevelse på hotel Metropol.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
Michael
11 jun 2017
Michael
1 nacht verbleven in juni 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
Fedor
24 aug 2016
Negatief: Netheid, personeel en service
Fedor
6/10 – Redelijk
Siarhei, Minsk
30 jul 2016
Positief: Personeel en service
Not sure about 4 stars
Siarhei
8/10 – Goed
Eric, Avignon
12 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas mal pour le prix
Eric
10/10 – Uitstekend
Gerard, PNALGERIE
21 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfecto2016
Gerard
4/10 – Matig
Jasmin L.
1 sep 2015
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Urlaub mit Frunden
Jasmin L.
6/10 – Redelijk
Raka
24 aug 2015
Critiques sur l'hôtel.
Raka
8/10 – Goed
Josip
29 jul 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super Urlaub mit dem Cosuin
Josip
10/10 – Uitstekend
Pierre, mollans sur ouveze drome
18 apr 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heureusement surpris
Pierre
10/10 – Uitstekend
Romano, Milano
20 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buon albergo in riva al mare
Romano
8/10 – Goed
Ingela, .
20 mei 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utmärkt läge
Ingela
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jul 2012
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten