Een seizoensgebonden buitenzwembad, zwembadcabana's (toeslag)

Beoordelingen van SAHARA Las Vegas

4 out of 5
SAHARA Las Vegas
2535 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6772 van 14390 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3522 van 14390 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1926 van 14390 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1137 van 14390 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1033 van 14390 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Chris

4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Sahara Management op 10 dec 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Evy

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Bij het inchecken werd ons verteld dat we op voorhand te taksen moesten betalen (wat ons vreemd lijkt aangezien we ondertussen al in meerdere hotels in de VS verbleven hadden en dit altijd achteraf gebeurd). Bij aankomst in de kamer bleek dat er maar voor 2 personen handdoeken waren voorzien. Je hebt een service waarbij je kan smsen om spullen naar de kamer te brengen en dit hebben we meermaals moeten doen, zowel voor handdoeken als body wash, flesjes water, ...) Onze laatste avond kwamen wij terug van een vermoeiende dag naar Antelope Canyon (10u rijden) en keken wij met 3 uit naar een frisse douche en een goede nachtrust om de ochtend daarop te vertrekken. Blijkt de kamer toch wel niet gekuist? Poetsvrouw is gewoon NIET langsgeweest, terwijl er bij check-in vermeld werd dat er ELKE dag gekuist werd je betaald hier op voorhand al voor. Laten we concluderen dat dit voor een 4-sterrenhotel zeer ongepast is en wij niet meer zullen terugkeren.
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Sahara Management op 19 okt 2023
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Greet

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enige nadeel. Aan het grote zwembad is er heel luide muziek. (Er is wel een ander zwembad waar het veeeeel rustiger is). Voor de rest top hotel!
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel Management op 15 okt 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

mahinder

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Management op 13 okt 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Gaby

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg groot hotel. Slot van de hotelkamer werkte niet. Nieuwe kamer gekregen, waar het vreselijk lekte in de kamer. Werd zeer onprofessioneel opgelost door een Hoover dam te bouwen van handdoeken. Hoefden de resort fees en belasting niet te betalen. Maar daar gaat het niet om. Je wilt service en dat kon niet gegeven worden. Kostte veel tijd en ergernis.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 8 okt 2023
We are terribly sorry your experience. However, we appreciate you taking the time to provide us your feedback. We hope to better serve you in the future. Thank you

8/10 – Goed

Frank

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel basis voor 4 sterren. Kleine bedden.
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hotel Management op 16 aug 2023
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Melissa Martine Lutgarde

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een leuke tijd!
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Sahara Management op 23 jul 2023
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Sjoerd

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beide bedden waren doorgezakt
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 19 feb 2023
Thank you. We appreciate your feedback.

8/10 – Goed

Raymond, Hoorn

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er is een soort kleine winkelcentrum met casino bij het hotel. De staat van de kamer kan wel wat beter, zo was het putje van de wasbak verstopt en veel kalk aanwezig. Maar voor de rest was het een prima kamer.
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 12 aug 2022
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

6/10 – Redelijk

Jin

Reisde met familie
Oude hotel
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 11 aug 2022
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

4/10 – Matig

Arnoud

Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima service in het casino. Noodle den restaurant was heel goed. Helaas werden de kamers niet schoongemaakt, met als verhaal dat ze de privacy niet wilden schenden. Complete onzin. 5 keer schoonmaak aangevraagd, is 1 keer gelukt. Heel slecht en teleurstellend. Onze kamer zat ergens in de kelder, was waarschijnlijk te ver lopen.
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 10 apr 2022
Dear Arnoud, As we pride ourselves on delivering a memorable hotel experience during your travels, we have unfortunately fallen short of our goal during your recent stay. We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. Service is so important to us and we will be sure to address the concerns. We work very hard at providing our guests with a unique and fun environment and most of time we do it very well but from time to time we fall short and when such event happens, we hope to learn from it. We have shared your feedback with the appropriate management teams. Upholding our commitment to provide a memorable experience with exceptional service, we hope to have an opportunity to better your experience with us whenever your travels bring you back to Las Vegas. Sincerely, Sahara LV Management Team

8/10 – Goed

Arnout

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima hotel voor een nette prijs
Ik kom regelmatig in Las Vegas en verblijf dan ook vaak in de SLS/Sahara. Voorheen was het hotel perfect, dit jaar wat minder omdat het verbouwd werd. Ik hoop hier volgend jaar weer een perfecte beoordeling achter te kunnen laten
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Sahara Las Vegas Management Team op 22 dec 2021
We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw recente verblijf. Wij waarderen uw feedback. We hopen je snel weer te zien. Dank u.

6/10 – Redelijk

Taylor Lorrarine

Reisde met partner
Positief: Netheid
Didn’t find the front desk too friendly when arriving and didn’t give much information on the hotel or amenities.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 1 mei 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We will address your concerns. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

8/10 – Goed

Cynthia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was very slow Hotel very nice
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 1 mei 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

María

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente Gracias !!!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Melinda, Lakewood

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Free parking
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Keisha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great option to be on the strip but away from the noise
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 1 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Tamiko

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I liked that the monorail was connected to this hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Stephanie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Second time we've stayed at the Sahara. Everyone who worked there was wonderful. They took the anime nerds and metal heads in stride as we took over the hotel. The only issue was the air. Something in the A/C led to my husband's sinus infection.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Iingling

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
safe quiet
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Jessica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is always my go to hotel I love it
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Hon, Flushing

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Place is nice , room clean and free parking
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Paula

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 1 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Tresa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 1 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved everything about it
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 1 mei 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Toni

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Lakisha

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would stay again
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Celeste

Positief: Netheid, personeel en service
I like the pool and the food. Also the MJ show was great. The room was Nice. I would Have given 5 stars but the Internet connection was awful! Even after they tried to fix it. Then someone left their dog I. Their room and it barked all The time. Security did nothing about it. I also caught a cab there and got the good Ol Vegas treatment. Horrible!! Great hotel tho
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

8/10 – Goed

Allen, Stanwood

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was visiting for a concert across the street. Great location.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Arielle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was friendly, service was great, bed was comfortable, checking and checkout was fast.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Karla

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

4/10 – Matig

Nick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bed and sheets were awful.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

8/10 – Goed

darren

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great choice for a stay while attending the Sick New World Festival!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Vivian, Vancouver

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent customer service, there is a lot of security and convenient restaurants and happy hours 7 days a week!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Derik

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, instant access for the Vegas festival grounds, entertainment and food selections in and near by.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Vhh
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

LEANNA, RIVERSIDE

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were fantastic. The service was wonderful. Very helpful and friendly staff. Sahara had everything we needed all in the same building so we wouldnt have had to leave if it wasnt for the event we came for. I will definitely return.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Yolanda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Toby

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We liked that the bus from the airport stopped right at the hotel. The deuce was right in fron t of the hotel. The kids pool was good enough for the kids bit it would have been nice yo take them into the nicer pool during the day. We didn’t like the size of the room. It was pretty small. Next time we would take the double queen room instead of the double twin.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Karie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

8/10 – Goed

Stephanie, AVONDALE

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 30 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is in a convenient location, very close the monorail. Beautiful and clean. Excellent staff.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We are very pleased to hear that you enjoyed your recent stay. We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

4/10 – Matig

Carinna

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I room was so warm! Couldn’t open the window more than 2 inches and the a/c wouldn’t go down past 68. The internet connection was terrible and the tv had dish but service would continuously cut out. Not in the best area for the price. Lots of noice.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed in the Marra Style King room. Loved the renovated room. Used monorail and Uber for the trip. Restaurants were excellent especially Jose Andres’s. Only issue was the washroom shower drained very slowly and the washroom door did not slide very well.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

jennifer Marie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to where I was going. Clean. Friendly staff that doesn’t harass. Food was good at Chickie’s & Pete’s.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Gabriela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed here to attend a festival at the festival grounds. The rooms were newly renovated, very clean, and just a short walking distance from the grounds. Excellent experience overall. There’s also convenient access to the monorail in the lobby, if you are wanting to tour the strip.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 29 apr 2024
We appreciate your feedback. We hope to see you again soon. Thank you.

6/10 – Redelijk

Shirley

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Pillows need replace, no coffee maker
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Sahara Las Vegas Management op 28 apr 2024
We are so disappointed to hear that your recent stay with us did not meet your expectations. We appreciate you taking the time to provide us your feedback. Thank you.