Ibis Bali Legian Street

3.5-sterrenaccommodatie
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis valetparkeerservice en een dakterras

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ibis Bali Legian Street

Exterieur
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 70000 per persoon)
1 slaapkamer, hypoallergeen beddengoed, een minibar
Interieur
Businesscentrum

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Raya Legian No 456 U, Legian, Bali, 80361

In de buurt

  • Legian Beach - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Seminyak Beach - 13 min. lopen - 1.2 km
  • Eat Street - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Strand van Kuta - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Seminyak-plein - 3 min. rijden - 3.3 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Grain Bali - ‬4 min. lopen
  • ‪Sabeen - ‬2 min. lopen
  • ‪Ja'an El Goa Restaurant Lounge & Bar - ‬3 min. lopen
  • ‪The Haven Bar & Resto - ‬2 min. lopen
  • ‪Sasa Ristorante - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Ibis Bali Legian Street

Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Legian Beach
Ibis Bali Legian Street bevindt zich in de buurt van Strand van Kuta en Eat Street en biedt extraatjes zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een bar aan het zwembad en een dakterras. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Ibis Kitchen, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor valetparkeren plus plaatsen voor zelf parkeren (tegen een toeslag)
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een computerstation, een 24-uurs receptie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 106 gastenkamers bieden gemakken zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Recycling, ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Badkamers met regendouches en milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • (kleding)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken ter plaatse (toeslag)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur op werkdagen en van 06.00 uur tot 10.30 uur in het weekend: IDR 70.000 per persoon
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Ibis Kitchen

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Kinderzwembad
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Babybed
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderzwembad
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Bioafbreekbare rietjes beschikbaar
  • Bioafbreekbare roerstaafjes beschikbaar
  • Gebouwd in 2016
  • Geen frisdrank in plastic flessen
  • Geen plastic rietjes
  • Geen plastic roerstaafjes
  • Geen water in plastic flessen
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Uitgebreid recyclingbeleid
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten
  • Voorlichting over plaatselijke cultuur en plaatselijk ecosysteem
  • Waardige omgang met wilde dieren in gevangenschap

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Babybed
  • Beddengoed inbegrepen
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bulkdispensers voor toiletartikelen
  • Bureau
  • Energiebesparende schakelaars in kamers
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Ledverlichting
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Recyclen
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

Deze accommodatie is van 27 november 2023 tot 9 november 2025 gesloten (datums kunnen wijzigen).
Door renovatiewerken is deze accommodatie van 27 november 2023 tot 9 november 2025 gesloten. Zodra de werken voltooid zijn, gaat de accommodatie weer open (einddatum kan wijzigen).
In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.
 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Op verzoek zijn er babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 70000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per voertuig (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ibis Bali Legian Street opening January 2016 Hotel
Ibis Bali opening January 2016 Hotel
Ibis Bali Legian Street opening January 2016
Ibis Bali opening January 2016
Ibis Bali Legian Street Opening March 2016 Hotel Seminyak
Ibis Bali Legian Street Opening March 2016 Seminyak
ibis Bali Legian Street Hotel
Ibis Bali Legian Street (opening January 2016)
Ibis Bali Legian Street (Opening March 2016)
Ibis Bali Legian Street Hotel
Ibis Bali Legian Street Legian
Ibis Bali Legian Street Hotel Legian

Veelgestelde vragen

Is Ibis Bali Legian Street voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Ibis Bali Legian Street?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Ibis Bali Legian Street te parkeren?

Deze accommodatie biedt valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ibis Bali Legian Street?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Ibis Bali Legian Street uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Ibis Bali Legian Street een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 250000 per voertuig.

Waar ligt Ibis Bali Legian Street?

Dit gezinsvriendelijke hotel in Legian ligt vlak bij de luchthaven, binnen 15 minuten lopen van Legian Beach en Seminyak Beach. Ook Eat Street en Strand van Kuta liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over Ibis Bali Legian Street

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 100 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 100 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 21 van 100 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 100 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 100 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Lachlan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good

6/10 – Redelijk

Leah

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Huanxiang

4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Munisa

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Really bad internet in the hotel. In my room internet doesn’t work !
4 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service
Friendly staff, very comfortable bed
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Huw

Reisde met een groep
Doesn’t look anything like the photos but is an ok place to stay if all u need is bathroom and somewhere to sleep that’s better than a hostel.
8 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Rui Xue

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location and clean and comfy.
2 nachten verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Lobby very unique and interior design is modern and stylish. Nice rooftop swimming pool and clean water (important detail in Bali) I was here for 3 weeks and I liked it overall, but disappointed by cleaning(feet black after walking in the room) hotel staff friendly but very passive, didn’t help me to get food at 8pm, the day after nyepi, all stores around closed. I had too sleep with an empty stomach (26th March).
20 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Dan, Derbyshire

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The aircon was good, rooms cleaned well but I didn’t like the fact we had no balcony
10 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Trevor, Geraldton WA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location was great, Staff where more than helpful, close to shopping
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Hubert, Rotterdam, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Perfect location, quiet room, Cleanliness was Ok, can be better, Breakfast can be better, pool facilities can be better. Overall OK!
8 nachten verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Andrew

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Feel Welcome

Staff clearly required customer service training. There company slogan is “feel welcome”. This is NOT demonstrated by the hotel. Train your staff to be friendly, welcoming & professional. Speak to guests, even maybe ask them how there say was? Or even enjoy your stay?
4 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hyvä hinta-laatusuhde. Hyvä sijainti, rauhallinen. Tyyny tosi paksu, vaihtoehtoja ei ollut, muutoin sänky hyvä. Aamiainen vaihtuva, yllärinä tuli vain se ettei lapsille yli 12 v. sisältynyt aamiainen vaikka varaus oli tehty sillä kriteerillä. Olisi pitänyt ymmärtää lukea pikkuprintti.
11 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its cheap! Good location! Staff are very nice! The room is ok!
5 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Swimming pool is very nice. Rooms are fine - but musty smelling - and there was no hot water in the shower - and the showers overflow into the toilet.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was good and friendly staff.Rooms were comfy and loved it
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Sandy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good quality at an affordable price!

As a woman solo traveller, this hotel was pretty good! I felt safe and comfortable. The lobby has a welcoming, beach front open space to hangout and/or eat. 24/7 staff at the lobby was also nice, since I arrived close to midnight to check-in. Easy process to check-in and out. 10 min walk to the beach; nearby to Seminyak and Kuta (also walkable). Many stores, restaurants, spas nearby. Below are some of my highlights for this hotel: Room: Good enough but could be a bit cleaner. The bed sheets were also kind of stiff and not as comfortable. Housekeeping does come to clean everyday, but not necessary. Rooms are quiet enough and having air conditioning was great. Pool: A favorite! A bit shorter in length compared to the pictures. But, still a nice, clean pool and good area to hangout to sunbathe without getting bothered and watch the sunset. They don’t have a lot of lounge chairs so go during non-peak times to get a spot. They also rent out pool towels for free. Staff: Friendly, helpful and prompt, which was truly appreciated! Food: Breakfast was typical. Not many options but they tried having various international food each day with some consistent items offered daily. Egg station was nice but could get busy when there were lots of people. Food from room service was affordable and yummy! Overall, good quality for an affordable price!
10 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geraldine

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A disaster

We booked this hotel as we thought a hotel chain would abide by some universal standards from one of its property to others, but this place was so sub-standard that we slept with our clothes on. The bed sheets were dirty, the pillow cover was yellow, the room itself looked decrepit, the air-con was not efficient at all, the whole room was damp, the breakfast area was also dark and dirty. Overall I have to say that it was one of the worst hotel I have been to and I have stayed in thousands of hotels.
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid

Needs some cleaning

Breakfast was basic, cleaning staff could use a crash course. Location is great though
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

R, Singapore

Room is cosy. However, staff needs to be trained. I spotted a staff putting an unclean fork from the table back into the stack of clean ones for usage. Also, if they don’t understand English they should pass it on to someone else instead of just hanging up when I dialed.
4 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Markus

2 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Frühstück unhygienisch angerichtet und eintönig. Personal antriebslos und gelangweilt. Müll türmt sich auf den Abfallbehältern und wird nicht entfernt Die Zimmer werden nicht ordnungsgemäß gereinigt. Bettwäsche verdreckt. Das Bad einfach ekelhaft
14 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019