Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Malon

2 out of 5
Hotel Malon
Martelarenplein 15, Leuven

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 99 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 52 van 99 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 99 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 99 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 99 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Benny

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Joost

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel voor een fijne prijs al kunnen er nog een paar dingetjes verbeterd worden op de kamer. Denk aan een kapstok, extra stopcontacten en een beter geïnstalleerd haakje voor de handdoeken. Deze laatste viel namelijk naar beneden.
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Paschasius, AMSTELVEEN

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed verblijf op prima lokatie, vriendelijk personeel goede basis voorzieningen en beetje geluidsoverlast van verkeer in tunnel. Aanbevolen voor kort verblijf
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
prima hotel en fijne mensen
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Wim

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader voor overnachting dicht bij UU Leuven. Propere kamers en zeer goed ontbijt. Aandachtspunt: geen lift. Vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Zeer goed ontbijt. Ondergrondse parking aan hotel. Kamer aan de kant van station veel lawaai. Volgende week logeer ik terug in hotel maar neem kamer op hoger verdiep dan is er geen lawaai.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Michiel

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Gemiddeld
Een deur van de douchecabine was kapot, en was dat zo te zien al een tijdje. Zeer gehorig, veel geluid van naast- en bovengelegen kamers. Gastvrij personeel.
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Lokendra op 9 dec 2021
Dear Sir Thank you so much. Hotel Malon Team.

8/10 – Goed

Perry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
De locatie is top. Parkeren kan onder het hotel. We hebben op het terras heerlijk gegeten zowel ‘s avonds als ‘s ochtends. De bediening is heel goed en attent.
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was pas om 9:00 te laat voor mij om gebruik van te kunnen maken
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Dylan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Was goed, een zeer goede locatie en vriendelijke mensen
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel op een centrale ligging. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

PAUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal gelegen dichtbij het station.
Ideaal gelegen dichtbij station.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede uitvalsbasis om Leuven te bezoeken. Het ontbijt was prima. Grote kamer. Wel een beetje warm.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

leen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
verzorgde kamer, netjes, propere badkamer, door de warme geslapen met open raam maar tamelijk veel lawaai van het Martelarenplein
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echt een aanrader.
Geweldig.
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet zo’n frisse kamer. Onthaal eerder neutraal i.p.v. vriendelijk. Ontbijt zeer basis.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer en het sanitair was erg goed. Het zag er verzorgd uit
2 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, good location. A bit noisy because of the cafe downstairs and the nearby busstation.
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

T., Dalen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel ligt vlakbij het centrum, vlakbij de parkeergarage. Het personeel is zeer vriendelijk en de kamer en badkamer zijn netjes en schoon.
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie en schoon
Geweldige locatie aan het klein en zeer schone en comfortabele kamer. Goede prijs / prestatie verhouding.
2 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

HJ, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Lekker dichtbij het centrum en leuk uitzicht.
Leuk hotel, dichtbij centrum. Gastvrij personeel. Heerlijke matrassen. Zalig ontbijt!!!!!
2 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Jacky op 25 okt 2018
Dank u wel.

8/10 – Goed

Corné, Breda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
basic hotel in het centrum
plein kan een beetje rumoerig zijn, maar ja, daarvoor ben je in het centrum. Kamer is basic, maar het personeel doet wat het kan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Erg goed ontbijt.
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

fam, Dordrecht

Positief: Netheid, personeel en service
Tegenover station
ok hotel, vriendelijke bediening. Er is alleen geen lift aanwezig, dus niet zo geschikt voor mensen die geen of moeilijk traplopen.
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Floris, Baarn

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Top locatie
Goede locatie midden in het centrum. Verder een mooi hotel, mooie kamers met fijn balkon en vriendelijk personeel. De balkondeur en douch werkte niet goed, vandaar 3 punten voor de staat. Dat kan ook puur onze kamer zijn, want de rest zag er erg goed verzorgd uit.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel in centrum leuven
De locatie is erg centraal, beter kan niet. Aardig personeel en alles goed verzorgd. Aan te raden voor ieder bezoek aan leuven.

6/10 – Redelijk

Arend, Nederland

Positief: Netheid, comfort kamer
Kleine kamer, mooie ligging
Ontvangst was erg prettig. Parkeren in de openbare parkeerplaatsen garage was best prijzig, rond de 25 euro (en ik was vrij laat aangekomen). Goede eetgelegenheden in de buurt. Ontbijt wat aan de magere kant.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
goed gelegen bij station en centrum
We hadden een kamer op de 3de verdieping en geen lift. Onmogelijk dus voor oudere mensen met bagage. De kamer op zich was prima maar koud. De verwarming stond niet aan toen we aankwamen en werkte maar matig, zodat het er niet echt aangenaam werd warm . In de badkamer was helemaal geen verwarming. Ook op de overloop was het koud.

8/10 – Goed

Klemend

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto ok
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic location hotel, 1 minutes walk from the Bus and Train terminal. Located in a busy square of bars and restaurants. Good selection of food for breakfast. Friendly staff, clean rooms and bathrooms. Definitely recommend staying!!
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Albert

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
We attended for a conference and the hotel is very convenient just opposite the train station and the bus station. The room was ok size wise and clean. There no available plugs to charge the phone, we had to disconnect the table lamps. The breakfast is ok if you are not fussy with your food. In the last night of our stay there was a power cut at the floor level where we have been. Although they were aware of this, nobody came to fix the problem before we left the hotel. So no much light to see around. Dear Hotel manager, please clean the stair well carpet, it is in a bad state.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Convenient for rail travellers
Good location near Leuven railway station. Not optimal when traveling by car given limited parking availability in the vicinity of the hotel (only paid underground parking available). The hotel entrance isn't the most welcoming, but the rooms are okay and clean. Noise from the pub terrace may be disturbing in summer.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Lokendra op 11 jun 2022
Thanks.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2020

4/10 – Matig

Jean

Réflexion
Hôtel bien situé mais bruyant:3me niveau par escalier très escarpé n est pas mentionné que l hôtel est sans ascenseur!! Placés au dernier niveau haut...bruit toute la nuit de l extérieur vibration sur les pavés des bus et voiture de l intérieur voix forts claquement de porte odeurs de cigarette et personnes en état d hebriete cela fait beaucoup un même soir!!..petit déjeuner correct cependant le bar restaurant et l hôtel sont joints même si pas sur le même plan..le petit déjeuner est dans une salle commune avec les clients de passage...le matin au lever plutôt gênant...non recommandé pour des personnes cherchant le repos ou un confort supérieur...hôtel à reprendre en insonorisation personnel aimable qui s efforcé de bien accueillir et d être à l écoute mais l outil doit être remis aux normes actuels dans un quartier de la gare qui est intéressant par son contraste modernité architecturale travaux gigantesques que la ville y mène et place monument avenue et anciens immeubles formant un tout charmant et singulier...
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Majdi

1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

imen

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
never again
chmabre très bruytante, bruit de fond dans la chambre (probablement un problème avec le chauffage) et abscence totale d'isolement (on entend tout les mouvements et les bruits des chamrbes voisines)
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
near bus station and train station, until 12.00 in the evening, the voices from street may disturb, but from 12 to 7, all good and good to sleep. narrow stairs, normal person will climb, but old and heavy maybe not. nor disabled. I liked the place.
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Szilárd

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

PIERRE

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
désolant, lamentable, non recommandable...
Madame, Monsieur, J'étais arrivé vendredi 23 aout 2019 vers 18h00, accompagné de mon épouse. J'animais une conférence samedi 24 aout à partir de 10h00, jusqu'à 14h00. Je n'ai pas dormi de la nuit : chambre étouffante et sans climatisation, confort spartiate. Bruit assourdissant à l'extérieur aux terrasses situées au pied de l'hôtel MALON, le vendredi 21h00 jusqu' à 5h30 du matin le samedi.. Eveillé toute la nuit suite aux échanges verbaux, accompagnés d'une musique assourdissante mesuré à 84 décibels.... J'ai déposé une plainte à la police, samedi à 11h00 qui a reconnu que le quartier connaissait une vie nocturne incompatible avec les personnes désirant dormir la NUIT... Par conséquent, j'ai annulé ma réunion, étant dans l'incapacité de tenir raisonnablement l'ordre du jour de la conférence. Le public a bien compris mes ennuis. Il était fort déçu et navré de ce contre temps indépendant de ma volonté..... Ayant réservé ma chambre pour deux nuits, à MALON, j'ai quitté l'hôtel dès le samedi matin alors que les deux nuits ont été facturées. En compensation, je vous demande d'intervenir avec vigueur et efficacité ; < obtenir le remboursement intégral ainsi qu'un dédommagement couvrant les frais de taxi METZ ( France) à LOUVAIN ( Belgique) aller et retour soit 650 Km... Restant à votre écoute, je vous remercie d'avoir bien voulu "m'auditer".. Salutations distinguées. Pierre LORMANT 64 rue de Pouilly 57000 METZ / pierre.lormant57@orange.fr / 06 80 37 37 15
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Laurent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

古いですが安いです。
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Jesper

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place
Nice hotel. Visit same place several times
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

ivano

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
OK
hotel ben posizionato e con un buon rapporto qualità prezzo. Da migliorare un po' la colazione e il wi-fi.
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Sophia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Propre mais pas tres pratique
Bonne chambre bon petit dejeuner dans petit café a coté mais chambre au 3eme etage sans ascenceur et parking PAYANT!
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
駅に近くて空港からのアクセスは簡単だが、エレベーターは無く、荷物が多い場合は部屋まで運ぶのが大変。 朝ごはんの選択肢は少なめだが、予算を考えれば十分
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit difficult to find, but other than that the location is great. Clean rooms, friendly staff. They helped us find inexpensive parking. Great breakfast too!
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

brigitte

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A recommande
J'en tire attention aux poussières sur les portes ,à l'hauteur de l'armoire .
1 nacht verbleven in maart 2019