Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Novotel Leuven Centrum

4 out of 5
Novotel Leuven Centrum
Vuurkruisenlaan 4, Leuven

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 178 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 247 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 498 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 498 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Denys, Boxtel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

sathinee

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good breakfasts
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Inge Staes, General Manager op 29 apr 2024
Dear guest,Thank you for such a positive review.We're glad that you had a pleasant stay and that it lived up to your expectations.It's great to know we were able to help start your day off on the right foot with the wide selection of fresh and tasty options on our breakfast buffet.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Inge Staes, General Manager

8/10 – Goed

Arjen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Faciliteiten van hotel zijn prima. Ontbijtbuffet is goed. Kamers zijn vrij benauwd en eindelijk te klein voor twee volwassenen met twee kinderen.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 17 feb 2024
Beste Arjen,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.Het verheugt ons dat u een geslaagd verblijf bij ons had en dat ons lekker ontbijt u heeft gesmaakt. Jammer dat de kamer voor u net iets te klein was.Met vriendelijke groet,Inge Staes, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Onder gemiddeld
Helaas ditmaal bij Novotel een minder goede ervaring gehad. Bij aankomst in de kamer zat er nog toiletpapier en bruin water in het toilet, niet heel smakelijk. De badkamer was niet schoon en achterstallig onderhoud. Bij het uitchecken was de receptioniste te druk bezig met het bellen naar vrienden om mij fatsoenlijk te woord te staan. Het eten was wel prima.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 16 dec 2023
Beste gast,Bedankt dat u even de tijd nam voor het schrijven van uw beoordeling.We zijn verheugd te horen dat u het eten prima vond, onze Gourmet Bar biedt inderdaad een selectie van lokale en internationale gerechten die gasten weten te waarderen.Het spijt ons te horen dat uw ervaring met de kamerhygiëne en de service bij het uitchecken niet voldeed aan onze hoge standaarden. We streven ernaar elke gast een vlekkeloze ervaring te bieden en zullen uw opmerkingen serieus nemen om onze service te verbeteren.We willen benadrukken dat het comfort en de netheid van onze kamers een prioriteit is, en wij bieden dagelijkse schoonmaak om dit te waarborgen. Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring.Vriendelijke groet,Inge Staes, General Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 16 dec 2023
Beste Johan,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Hopelijk tot ziens,Inge Staes, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 16 dec 2023
Cher hôte,Merci pour votre commentaire.Merci de souligner le confort, la propreté et la qualité du service reçu.Au plaisir de vous accueillir pour une autre expérience de qualité,Inge Staes, General Manager

8/10 – Goed

Esteban

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 27 nov 2023
Dear Esteban,Thank you for your kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Inge Staes, General Manager

10/10 – Uitstekend

dick

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 15 okt 2023
Beste Dick,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de voorzieningen in de kamer. Ons team streeft ernaar om een comfortabele en aangename ervaring te bieden aan al onze gasten, en het is fijn om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Inge Staes, General Manager

6/10 – Redelijk

Lambertus

Reisde met familie
Ik heb wel eens schonere kamers gezien. Er stonden 2 stoelen en die waren wel erg smerig. Douchestang zat los, vloerbedekking was erg smerig. Bed was gelukkig wel schoon en lag prima.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 6 sep 2023
Beste Lambertus,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid en het comfort van het bed. Het spijt ons echter dat u enkele problemen heeft ondervonden met betrekking tot de netheid van de stoelen, de douchestang en de vloerbedekking. We stellen hoge eisen aan de netheid van onze kamers en zullen uw opmerkingen delen met ons schoonmaakteam om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden aangepakt. We hopen dat u ondanks deze problemen heeft kunnen genieten van de faciliteiten en diensten die ons hotel te bieden heeft, zoals de Gourmet Bar en de nabijheid van het historische stadscentrum van Leuven.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Inge Staes, General Manager

8/10 – Goed

Ruben

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 15 jul 2023
Beste Ruben,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Inge Staes, General Manager

4/10 – Matig

Jan

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 6 jul 2023
Dag Jan,Bedankt voor uw beoordeling.We vinden het jammer dat uw verblijf wat is tegengevallen.Kan ons vertellen wat u niet goed vond? We willen deze punten heel graag verbeteren.Graag verwelkomen we jullie nogmaals voor een gegarandeerd betere ervaring.Hartelijke groeten,Inge Staes, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location top and friendly staff
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 6 jul 2023
Dear Guest,Thank you for letting us know that you enjoyed your stay.Our team strives to provide excellent service to ensure a comfortable stay for our guests. We hope you had the opportunity to explore the beautiful city of Leuven and enjoy the local dishes and Belgium beers at our Gourmet Bar.We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay.Best regards,Inge Staes, General Manager

4/10 – Matig

Han

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 29 jun 2023
Dag Han,We stellen het op prijs dat u ons beoordeeld heeft.Het betreurt ons dat je niet tevreden bent over onze service.We willen zeer graag de redenen voor uw ontevredenheid kennen.We hopen oprecht dat jullie ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Vriendelijke groeten,Inge Staes, General Manager

8/10 – Goed

Denise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend
Prijs-kwaliteit is dit een uitstekend hotel. Apart toilet buiten de badkamer is een pluspunt.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 28 mei 2023
Beste Denise,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Fijn dat u genoten heeft van een aangenaam verblijf bij ons en dat u tevreden was met onze goede prijs-kwaliteitverhouding!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Hartelijke groeten,Inge Staes, General Manager

4/10 – Matig

Cor

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Inge Staes, General Manager op 4 apr 2023
Beste Cor,Bedankt voor uw beoordeling.Het betreurt ons dat u niet tevreden bent over uw verblijf.Graag horen we hoe we onze service zouden kunnen verbeteren.Met vriendelijke groeten,Inge Staes, General Manager

10/10 – Uitstekend

Nel van

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In- en uitrijden parkeergarage lastig. Overigens prima hotel.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Jurgen Goethuys, General Manager op 25 feb 2023
Beste Nel,Bedankt voor uw perfecte score.Het verheugt ons dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons in Leuven.Warme groeten van het hele team,Jurgen Goethuys, General Manager

10/10 – Uitstekend

Leo

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon, helder, goed ontbijt. kamer wat warm
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Jurgen Goethuys, General Manager op 25 feb 2023
Beste Leo,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons, en het doet ons alleszins al plezier te weten dat het uitgebreide ontbijt naar wens was. Wat jammer echter dat u het te warm had. Aarzel tijdens een volgend bezoek niet om één van onze medewerkers te raadplegen zodat we meteen naar een geschikte oplossing kunnen zoeken.Prettige dag en graag tot nog eens,Jurgen Goethuys, General Manager

4/10 – Matig

Maaike

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was heel vies
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Jurgen Goethuys, General Manager op 8 aug 2022
Dag Maaike, We stellen het op prijs dat u ons beoordeeld heeft. We betreuren dat jullie tekortkomingen ondervonden hebben op het gebied van hygiëne. Onze oprechte excuses hiervoor. We zullen dit met ons schoonmaakteam bespreken om dit in de toekomst te voorkomen. We hopen dat verder alles naar wens was. We hopen jullie bij een volgend eventueel bezoek een betere ervaring te mogen bieden. Vriendelijke groeten, Jurgen Goethuys, General Manager

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi hotel, goed gelegen en men kon van hieruit makkelijk naar het station lopen om zo naar Brussel te reizen. Het is maar 10 minuten lopen vanaf het centrum van Leuven en zijn historische centrum. We hebben ons vermaakt in het Novotel in Leuven.
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Haico

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, centrale ligging en uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Eddy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Paula

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is goed en de prijs vs kwaliteit is prima.
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Vital

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Matras was versleten, voor de rest in orde
1 nacht verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen flauw idee. Door de Corona konden we niet komen maar je geld ben je wel kwijt!
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer dat de sauna buiten gebruik was en het ontbijt de 1e dag minder uitgebreid was dan de volgende dag.
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Mieke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede plek voor weekendje uit
Wij verbleven er met onze twee tiener (12 en 14 jaar) die het heel gezellig vonden. Het ontbijtbuffet vonden ze zalig. Het hotel ligt dicht bij het station en op wandelafstand van het centrum wat het voor ons perfect maakte. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Mieke

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede keuze voor een weekendje uit!
Wij verbleven er met onze twee tiener (12 en 14 jaar) die het heel gezellig vonden. Het ontbijtbuffet vonden ze zalig. Het hotel ligt dicht bij het station en op wandelafstand van het centrum wat het voor ons perfect maakte. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Theo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novotel Leuven op een rustige dag
Geen drukte op 1 en 2 januari, andere dagen kan het er wel heel levendig zijn in het bijzonder tijdens het ontbijt. Kamers verzorgd. Avondeten en ontbijt genoten in het hotel. Alles prima.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Jeroen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel op loopafstand van het centrum.
Prima hotel op loopafstand van het centrum.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Joris

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en vriendelijk.
Prima hotel voor een nacht. Familie kamer was een tweepersoons kamer met een slaapbank en een extra bed dus erg vol en warm. Erg net hotel met vriendelijk personeel en op loopafstand van het centrum en het station.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Wendy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk 2 nachtjes hier verbleven met 4 pers. Hotel top. Service in de bar iets minder. En jammer dat ze niks aan t absurde tarief van de parkeergarage kunnen doen omdat dit niet hun eigendom is.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

A.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel!
Prima hotel, centrum op loopafstand, parkeren tegen betaling onder het hotel. Minpunt: geen gescheiden bedden, alleen tweepersoonsbedden en een sofabank die niet echt lekker slaapt. Wifi was traag
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Giovanni

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
In het restaurant ruim 1,5 uur gewacht op het hoofdgerecht ( mosselpannetje) terwijl iedereen daar lastvan had! Een simpel kip mosterdsaus werd ook nogverkeerd geserveerd! Nog nooit meegemaakt en zeker geen aanrader want eten was matig en echt een deceptie ! Al zou het gratis zijn nooit meer ! De arme ober was vriendelijk maar kon er ook niets aan doen! Kortom schandalige vertoning niet dineren in Novotel !!
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

stefaan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel aan de rand van het stadscentrum
Goed hotel, mooie inrichting, prima accommodatie. Ruime keuze tijdens het ontbijt. Garage onder het hotel. Mensen die verantwoordelijk waren voor de schoonmaak kwamen niet binnen omdat er iemand in de kamer was. Dit was wat jammer : geen verse handdoeken
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is gewoon een goed hotel niet dicht bij het centrum, maar wel dicht bij de winkelstraat.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novotel Leuven
Mooie, ruime kamer, zeer net. Goed ontbijt. parking onder hotel, zeer gemakkelijk!
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Personeel wat kortaf. Bij vragen over de omgeving wisten ze nergens een antwoord op . Een warm welkom is er niet bij .
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eten hotel was minder. Vriendelijke bediening. Ontbijt super.
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Alex

Positief: Netheid
Redelijk hotel
Redelijk hotel, het was erg warm in de kamer, airco werkte niet optimaal. Wat opviel was de erg afwezige receptie die liever geen vragen krijgen en bij binnenkomst nog buiten bleven roken... het hotel ligt best een stuk af van het centrum.
3 nachten verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018