Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van pentahotel Leuven

4 out of 5
pentahotel Leuven
Alfons Smetsplein 7, Leuven, Flämisch-Brabant

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 245 van 569 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 237 van 569 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 569 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 569 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 569 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

S

Reisde met partner
Niet duidelijk waar geparkeerd kan worden. Stoelen in de eetzaal kapot. Heel warm op de kamer.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Elise, Guest Service Agent op 28 feb 2024
Beste gast,Fijn dat u de tijd nam voor uw beoordeling.We vinden het jammer te horen dat uw ervaring met de parkeergelegenheid en de conditie van onze stoelen in de eetzaal niet aan uw verwachtingen voldeed. Onze parkeerplaatsen zijn inderdaad ondergronds gelegen en hoewel we geen reserveringen kunnen garanderen, streven we ernaar om onze gasten zo goed mogelijk te informeren over de beschikbaarheid. We betreuren het dat de temperatuur op uw kamer niet naar wens was. Onze kamers zijn uitgerust met individuele airconditioning en extra ventilatoren zijn beschikbaar op verzoek, om een aangename temperatuur te waarborgen.We ontvangen u in de toekomst graag nogmaals.Met vriendelijke groeten,Elise, Guest Service Agent

6/10 – Redelijk

Iet van

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf gehad. Ontbijt prima. Inchecken ging moeizaam. Twee keer langdurig telefoongesprek tussendoor en weinig info. Ook betaling verliep niet soepel. Ik had al betaald, maar dat was niet duidelijk. Ik moest eerst op mijn rekening laten zien dat ik betaald had!!!!
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Elise, Guest Service Agent op 28 feb 2024
Beste Iet,Bedankt voor deze uitstekende beoordeling.We zijn blij te horen dat u het ontbijt bij ons prima vond. Onze teams streven ernaar om elke gast een uitstekende culinaire ervaring te bieden. Het spijt ons te vernemen dat het incheckproces en de betalingsprocedure niet soepel verliepen. Hoewel dit niet gebruikelijk is, waarderen we uw feedback, omdat het ons helpt om onze service te verbeteren.We hopen u in de toekomst nogmaals bij ons aan de zee te mogen ontvangen.Vriendelijke groeten,Elise, Guest Service Agent

10/10 – Uitstekend

Ilja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig hotel, informele sfeer en heerlijk en uitgebreid ontbijt. Nette kamer, heerlijk bed, fijne inloopdouche.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ji, Guest Service Supervisor op 5 jan 2024
Beste Ilja,Hartelijk dank voor uw review.We zijn verheugd te horen dat u genoten heeft van de gezellige en informele sfeer in ons hotel, evenals van ons uitgebreide ontbijtbuffet. Het doet ons goed dat de netheid van de kamer, het comfortabele bed en de fijne inloopdouche naar wens waren. Onze kamers zijn inderdaad ontworpen met trendy en moderne decoratie, en het is fijn dat u de stijl waardeert. Ons team streeft ernaar om iedere gast een aangenaam verblijf te bieden en we zijn blij dat dit weerspiegeld wordt in uw ervaring.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Ji, Guest Service Supervisor

8/10 – Goed

Marella

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel in prettige buurt, veel bezienswaardigheden op loopafstand. Ik had een gebruiksaanwijzing voor het licht en de douche op prijs gesteld.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Elise, Guest Service Agent op 30 dec 2023
Beste Marella,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij te horen dat de locatie van ons hotel en de nabijheid van bezienswaardigheden naar wens waren. Het doet ons goed dat u de buurt prettig vond en dat alles gemakkelijk te bereiken was te voet. We begrijpen dat sommige aspecten van de kamer, zoals de verlichting en douche, enige uitleg kunnen vereisen. Hoewel we geen specifieke gebruiksaanwijzingen verstrekken, staat ons personeel altijd klaar om gasten te ondersteunen en vragen te beantwoorden om hun verblijf zo comfortabel mogelijk te maken.Met hartelijke groeten en graag tot nog eens,Elise, Guest Service Agent

8/10 – Goed

Jan

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ji, Guest Service Supervisor op 29 dec 2023
Beste JanHartelijke dank voor deze beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Ji, Guest Service Supervisor

8/10 – Goed

Rovers

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Selin, Operations Manager op 27 dec 2023
Beste gast, We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Selin, Operations Manager

2/10 – Ontzettend slecht

RLM

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verschrikkelijk
Verschrikkelijk personeel, niet flexibel
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Elise, Guest Service Agent op 13 dec 2023
BesteDank u voor deze recensie.We vinden het jammer te horen dat uw ervaring met ons personeel niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons team staat bekend om hun gastvrijheid en service, iets wat wij zeer serieus nemen. We zullen uw feedback gebruiken om te waarborgen dat onze service consistent is met de hoge standaarden die we nastreven.Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring.Vriendelijke groet,Elise, Guest Service Agent

10/10 – Uitstekend

René

3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Elise op 9 sep 2023
Dear RenéThank you for sharing your experience with us. We hope to may welcome you again in LeuvenKind regardsElise

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De prijs kwaliteit is helemaal niet goed is echt veel te duur .De ligging van het hotel is perfect hetbed is ook prima maar het personeel is niet vriendelijk
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Daria op 15 jun 2023
Dear Peter, Thank you for choosing Pentahotel Leuven and for sharing your feedback with us. We are glad that you have enjoyed the location of the hotel and will take your feedback into consideration for our continuous improvement. We will be happy to host you again in future. Best, Daria

4/10 – Matig

Erik

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Ji op 1 jun 2023
Dear ErikThank you for writing us a review.We are sorry to hear that some of the facilities and services may not be what you have expected from us.Therefore we will do our best to strive for continuous improvements.We hope to welcome you again in the future.Best regards,Ji

10/10 – Uitstekend

Edwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Ngakan op 11 mei 2023
Dear Edwin,Thank you for your nice score and we hope you had a great stay with us.Looking forward to welcoming you back.Regards,Penta team

10/10 – Uitstekend

Françoise

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Algemeen goed
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Alix op 25 feb 2023
Beste Françoise,Hartelijk bedankt voor deze positieve review.Wij zijn zeer blij te lezen dat u een fijn verblijf hebt gehad in ons hotel en onze mooie stad. Wij hopen u binnenkort nog eens te mogen verwelkomen in Leuven!Met vriendelijke groeten

2/10 – Ontzettend slecht

Annebelle

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met parking in centrum Leuven
Prima Hotel, centraal gelegen in Leuven incl. parkeergarage!
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Alix op 22 jan 2023
Beste Jan,Bedankt voor deze positieve review. Wij zijn blij te lezen dat u hebt genoten van ons hotel en wij hopen u snel nog eens te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Te veel geluid van de straat.
Mooi hotel, netjes en goed ontbijt. Ben er vaak geweest en heb toch gemerkt dat ik me meer begin te storen aan het geluid van de straat. Dit is erger dan andere hotels in Leuven. Ik heb tijdens mijn laatste verblijf een andere kamer gevraagd maar niet gelukt. Echt wel een goed hotel, maar door het geluid is dit mijn laatste bezoek geweest... wel jammer...
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Gert Elsen op 27 nov 2022
Beste PatrickBedankt voor de review.Wat fijn om te horen dat u tijdens uw vorige verblijven altijd tevreden bent geweest.Het is jammer dat u last heeft gehad van nachtlawaai.Wij apprecieren uw feedback, maar helaas kunnen we niet altijd iedereen van een nieuwe kamer voorzien.Met vriendelijke groetenGert Elsen

8/10 – Goed

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Selin op 2 aug 2022
Dear Thomas, We would like to thank you for this lovely 10! We hope to see you soon again in our hotel. Kind regards, Selin, guest service supervisor

10/10 – Uitstekend

Rik

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eigen parkeerplek is heel fijn, vriendelijk personeel. En in het bruisende hart van Leuven. Echter was het op de kamer heerlijk stil
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Ellen Mertens op 26 apr 2022
Beste Rik, Hartelijk bedankt voor deze feedback. Leuk om te lezen dat U heeft genoten van Uw verblijf bij ons. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tof hotel in het bruisend hart van Leuven!
Heel leuk ingericht hotel in hartje Leuven. Letterlijk dichtbij alles. Uitstekende, persoonlijke service. Ontbijt meer dan voldoende keuze! Voor mij een ontdekking (ben vaak in Leuven maar had nog nooit in Penta Hotel Leuven overnacht). Kamer (ik had een junior suite) ook heel tof (met SMEG koelkast!).
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Selin op 14 dec 2021
Beste Dirk, Hartelijk bedankt voor je zeer fijne en positieve review. Dit doet ons enorm veel plezier. Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Selin Guest service Supervisor

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goede service
1 nacht verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

Brahim

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Xavier Vanden Bossche op 19 jan 2022
Dear Brahim Thank you also for your time and the positive review you gave us. We are very pleased that you felt comfortable and that we met your expectations with our concept. We hope to see you soon again in one of our cool & trendy hotels. Have a Pentastic day, Xavier Vanden Bossche Operations Manager

8/10 – Goed

Bart, Belgie

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netheid: er lag een laagje stof in de kast. badkamer wel netjes. Dame bij in- en uitchecken waren beide supervriendelijk. Ontbijt was op de kamer maar tot 10u30 kon je bijhalen. Om 10u15 geweest maar alles was al weg, koffiemachine was ook reeds aan het cleanen :( en niemand van personeel aanwezig.
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Xavier Vanden Bossche - Operations Manager op 28 dec 2020
Beste Bart Hartelijk dank voor uw genomen tijd om ons feedback te verschaffen. We zijn blij om te horen dat u ervan heeft genomen. Het spijt ons om te lezen dat onze guest service agent reeds eerder het ontbijt had afgeruimd, waarvoor we uiteraard onze excuses wensen aan te bieden. Hopende u volgende keer terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten Xavier Vanden Bossche Operations Manager

8/10 – Goed

Thomas, Amsterdam

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Prima hotel, al meerdere malen verbleven. Wordt wel langzamerhand nodig dat ze de kamers gaan updaten. Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.
3 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Xavier Vanden Bossche - Operations Manager op 11 dec 2020
Beste Thomas, Bedankt voor je leuke review! Wat fijn om te horen dat je een goed verblijf hebt gehad in Penta hotel Leuven. We hopen je snel weer te mogen ontvangen in één van onze Pentahotels! Pentayours, Xavier Vanden Bossche Operations Manager

8/10 – Goed

sandra

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Xavier Vanden Bossche - Operations Manager op 12 nov 2020
Dear Sandra, Thank you very much for your lovely feedback. We are happy to read that you fully enjoyed your stays with us. We are looking forward to your next visit at pentahotels. Have a brilliant day and kindest regards from Leuven. Xavier Vanden Bossche - Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Xavier Vanden Bossche - Operations Manager op 31 okt 2020
Dear Guest, Thank you very much for your lovely feedback. We are happy to read that you fully enjoyed your stays with us. We are looking forward to your next visit at pentahotels. Have a brilliant day and kindest regards from Leuven. Xavier Vanden Bossche - Operations Manager

10/10 – Uitstekend

christophe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trendy en hip hotel.
Zeer trendy hotel...alles netjes..ondanks corona maatregelen alles vlot en goed verlopen..jeugdig personeel dat het heel goed doet...gezellig om s'avonds heel laat nog iets in bar te drinken..
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Xavier Vanden Bossche op 15 okt 2020
Beste Christophe Bedankt voor je zeer positieve reactie, we zijn erg blij dat je genoten hebt van de kamer, het ontbijt evenals de sfeer en ons personeel. We hopen je volgend verblijf in Leuven wederom heel aangenaam te maken! Met vriendelijke groeten Xavier Vanden Bossche Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed.
Goede service en vriendelijk onthaal.
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend. Alles.
Geweldig hotel.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

De Clercq

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rustgevend!
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lokatie is top. Prima ontbijt, leuke bar om nog wat te drinken. Vriendelijk en behulpzaam personeel
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Ellen M op 18 dec 2019
Dear, Thank you for your feedback. Kind regards,

8/10 – Goed

Rudi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kort verblijf, maar zeer tevreden ; 2 pluspunten 1/ zeer jonge dynamische crew 2/ super uitgebreid, gevarieerd en lekker ontbijt ( enkel de ruimte is wat krap) Jullie krijgen een 8,5 /10
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Ellen M op 20 dec 2019
Beste, Hartelijk bedankt voor deze fijne feedback. Hopelijk kunnen we jullie snel weer verwelkomen. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

An, Tielen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne kamer. Jammer van de schimmel in de douche. Verder was alles netjes onderhouden. Het hotel is prima gelegen? Dichtbij het centrum.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Ellen M op 1 dec 2019
Beste, Hartelijk bedankt voor uw feedback. We gaan de problemen met de douche zeker aanpakken. Met vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Ellen M op 30 okt 2019
Dear, Thank you for your feedback. Have a pentastic day

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel lawaai van buiten, een raam dat niet gesloten kon worden, veel lawaaierige gasten op de gang tot diep in de nacht.
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Ellen M op 30 okt 2019
Dear, Thank you for this nice feedback. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Ellen M op 15 okt 2019
Dear, Thank you for your feedback. Have a pentastic day

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie. Helaas zijn de kamers naar buiten toe erg gehorig. Geen oog dicht gedaan door de schreeuwende mensen buiten.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Leuk hotel met vriendelijk personeel. Mooie kamer met heel groot bed en een top ontbijt.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Frederik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabele overnachtingen
Ik volgde een cursus in de buurt. Het was fijn om in een comfortabele kamer te kunnen overnachten. Ik ervaarde een probleempje als ik naar het nieuws wilde kijken op 1. Geweldige storingen...
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Tim op 29 aug 2019
Dear, Thank you for sharing your experience with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We are happy to see that you have enjoyed your stay. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Tim Evens – Sales Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het had schoner gekund. Toiletrolhouder zat los. Haren in bed en douche. Ontbijt tafel plakte waarbij peper en zoutstel vet waren.
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Ronnie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
City trip naar Leuven
Mooi, origineel hotel met ruime voorzieningen. Enkel de TV liet het soms afweten (zelfde probleem hadden we ook reeds vorig jaar). Verder niks dan positieve ervaringen.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging en schoon en proper. Zeer prettig en behulpzaam personeel
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Ellen Mertens op 5 aug 2019
Geachte Heer, Mevrouw, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Leuven erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

PAUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Toplocatie
Zeer goede prijs/kwaliteit. Centraal gelegen, alles op wandelafstand. Goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
jammer dat er geen Nespresso op de kamer staat... Personeel is TOP! Bar is ook heel erg aangenaam en de locatie is gewoon schitterend!
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Ellen M op 15 jul 2019
Geachte Heer, Mevrouw, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het Pentahotel Leuven erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Ellen M op 15 jul 2019
Dear, Thank you for your nice feedback. Hope we can welcome you again. Kind regards,