Receptie

Beoordelingen van B&B HOTEL Lille Centre Grand Palais

3 out of 5
B&B HOTEL Lille Centre Grand Palais
169 rue Berthe Morisot, Lille, Nord

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 70 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 66 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 169 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 169 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Anja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Na 1 nacht zijn we vertrokken. De kamer was zeer gehorig. Onze buren vonden het nodig om te gillen, met ramen en deuren te smijten. De muur stond te shaken. De prijs was zeer goed, kamer heel klein en gehorig. Service super!
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 24 aug 2023
Beste gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten.Het spijt ons dat uw verblijf werd verstoord door de vruchten veroorzaakt door andere gasten. Aarzel de volgende keer niet om naar de receptie te komen, we hadden uw kamer kunnen veranderen.Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Dylan

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Martijn

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie, veel bezienswaardigheden op loopafstand te vinden. Met 2 kinderen ook prima te doen. De kamer ook netjes en schoon, goede bedden en een prima ontbijt met vriendelijke en behulpzaam personeel.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 22 apr 2023
Hallo,Hartelijk dank voor uw terugkeer.We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf en hopen je snel weer te zien.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Nova

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
de kamer was super heet, de airco werkte niet goed. voor de rest prima, een kwartiertje lopen van t grote centrum
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Julien op 13 nov 2022
Hallo,Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons achter te laten. Het spijt ons voor de airconditioning. Het hotel stond inderdaad in de "warme" modus en we kunnen het niet van de ene op de andere dag veranderen, ondanks dat de temperaturen buiten relatief hoog zijn voor het seizoen.We hopen u snel weer te zien in ons hotel.Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Ilham

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

W

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tevreden
Nette kamer, rustige omgeving, gratis parking
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Anthony

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een tussenstop richting parijs
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van La réception op 25 apr 2022
Merci Anthony pour votre avis positif sur la situation géographique de notre hôtel. Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau. Le B&B Lille Grand Palais

10/10 – Uitstekend

AH SENG, NAARDEN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gratis beveiligde eigen parking garage. Fantastische krachtige douche/waterstralen. Redelijk geprijsd ontbijtbuffet @€8.50p.p. Metro loopafstand
2 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mandy Van der

1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Ehi

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice quiet rooms, comfy beds, friendlystaff. cheap prices for food, drinks and breakfast. only critique would be the rooms were a bit hot and the airco did not work properly
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Neil

Positief: Netheid
Stayed for 2 nights ok for somewhere to let your head had no room service until morning of booking out where cleaner attempted to enter the room 3 times well before check out time
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van L'équipe B&B Lille Centre Grand Palais op 12 mei 2024
Hello Neil,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for the inconvenience you experienced regarding the room service and the attempted room entry. To ensure your privacy and prevent such incidents, we provide a "Do Not Disturb" sign in all our rooms. We will also reinforce our training with our staff to respect our guests' privacy and schedules.Your comfort and satisfaction are important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Best regards,

6/10 – Redelijk

Marios, kousba

Reisde met familie
Not for travel vacations
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van L'équipe B&B Lille Centre Grand Palais op 12 mei 2024
Hello Marios,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're sorry to hear that our hotel didn't fully meet your expectations for your vacation. Your feedback is important to us, and we will take your comments into consideration to improve our services. If you have any specific suggestions on how we could make your stay more enjoyable in the future, please feel free to let us know. We hope to have another opportunity to welcome you and provide a more satisfying experience.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Dominique

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bonjour super le personnel ,la chambre tres correct dommage que les gens n ont pas le respect du sommeil des autres cordialement
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van L'équipe B&B Lille Centre Grand Palais op 12 mei 2024
Bonjour Dominique,Nous vous remercions pour cette excellente note et vos aimables mots à l'égard de notre personnel et de nos chambres. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez été dérangé par le bruit pendant votre séjour. La tranquillité de nos clients est une priorité pour nous, et nous tenons à vous assurer que nous disposons toujours d'un réceptionniste de nuit et d'un vigile pour intervenir en cas de nuisances excessives ou de problème. Nous allons également prendre des mesures supplémentaires pour minimiser tout bruit à l'avenir. Nous espérons néanmoins que vous avez passé un agréable séjour parmi nous et nous serions ravis de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Lille.Cordialement,

8/10 – Goed

Rose-Mary

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Avoir une cafetière dans les chambres serait parfait
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van L'équipe B&B Lille Centre Grand Palais op 12 mei 2024
Bonjour Rose-Mary,Merci beaucoup pour votre retour constructif ! Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé dans l'ensemble. Nous prenons en compte votre suggestion concernant l'ajout de cafetières dans les chambres. Pour votre prochain séjour, nous vous recommandons de réserver une chambre "plus", qui offre des équipements supplémentaires tels qu'une machine Nespresso. Nous espérons que cette option rendra votre expérience encore plus agréable. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau dans notre établissement !Bien cordialement.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service
Great good value hotel. It's about a 20min walk into town in a residential district. Very friendly staff
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van La réception op 12 mei 2024
Thank you for this positive feedback, Thomas! We're delighted that you enjoyed your stay at the B&B Hotel Lille Centre Grand Palais. Your satisfaction is our priority, and it's always great to hear that our guests had a good time. We're glad you found our hotel to be of good value and that our staff lived up to your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your next visit to Lille!

10/10 – Uitstekend

Naïm

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Nancy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel très souriant et avenant
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Felix

Reisde met familie
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 13 jan 2024
Bonjour,Nous avons pris connaissance de votre notation suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous regrettons que nos prestations n'aient pas répondu à vos attentes.A l'avenir, n’hésitez surtout pas à nous faire part de vos remarques. Nous attachons beaucoup d'importance aux avis clients, qui nous permettent de toujours améliorer notre qualité. En espérant vous revoir prochainement dans notre hôtel.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nicolas

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Lionel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

ANNE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proche du centre ville, moderne, convivial
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Patrice

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Delphine

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gwendal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Laura op 23 nov 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir laissé cette très bonne note.En espérant vous revoir très rapidement chez nous.Bonne journée,

10/10 – Uitstekend

Céline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Laura op 23 nov 2023
Bonjour, Nous sommes ravis que votre séjour ce soit bien placé au sein de notre hôtel.Toute l'équipe espère vous revoir très rapidement.Bonne journée

8/10 – Goed

Serge

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Laura op 23 nov 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous attribuer une bonne note.Nous espérons vous revoir très vite.Bonne journée,

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice little hotel perfectly suitable for our trip to the Pokémon Regional Championships - room was comfortable, and the location was close to the city centre and train stations so we could walk everywhere we needed to. Would definitely stay again.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Laura op 27 okt 2023
Hello,We are happy to be able to read you and we thank you for leaving your positive opinion as well as this superb rating.Your compliments will be passed on to the entire team with great pleasure.We hope to see you again very soon in our establishment.Excellent day,Best regards,Laura

10/10 – Uitstekend

dimitry

1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 21 okt 2023
Dear Dimitry,A big thank you for this excellent mark.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Claire

Very basic hotel
VERY basic hotel - stayed for one night for rugby World Cup game - did not feel safe returning to hotel (11:45pm) lots of groups of youths hanging round near hotel very uncomfortable !
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 21 okt 2023
Dear Claire,We are sorry that this impacted the quality of your stay. We did everything possible for security within the hotel but could not manage security in the street.We hope to welcome you again soon.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Robin

Positief: Netheid, personeel en service
Basic but clean, decent room and toilet shower. Had to book this after previous booked b&b cancelled to get more cash and Expedia let them. This was 90 euro max but due to rugby was 178. Not good value but little choice.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 21 okt 2023
Dear Robin,We would like to thank you for taking the time to share your experience at our establishment.We are delighted that you had a pleasant stay despite the inconveniences you told us about. Please note that we take your comments into account regarding the price and we are very attentive to your suggestions. We were in fact during an event during your stay.We hope to welcome you again.Sincerely,

6/10 – Redelijk

Etienne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Only problem was we always needed to reconnect to te WIFI. it did not keep the connexion.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 21 okt 2023
Bonjour Etienne,Nous vous remercions pour votre retour.Nous sommes navrés que la procédure pour la connexion WIFI ne vous ait pas convenue. Nous prenons bien note de votre remarque et espérons vous revoir prochainement au sein de notre hôtel.Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Eric

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 21 okt 2023
Bonjour Eric,Un grand merci de toute l'équipe pour cette excellente note ! Nous espérons vous accueillir de nouveau très prochainement.Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Vic

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
The hotel was really clean, friendly and accommodating. A lovely weekend away in this lovely city. I would love to come again.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 14 sep 2023
Dear guest,Many thanks for your comment !We will be pleased to welcome you again !Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel, très propre,parfait pour passer un week-end
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 14 sep 2023
Bonjour Bruno,Un grand merci pour votre avis, nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour.Nous espérons vous revoir prochainement !Bien cordialement,

8/10 – Goed

Virginie

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 14 sep 2023
Bonjour Virginie,Merci beaucoup pour votre note ! N'hésitez pas la prochaine fois à nous dire ce qui vous a plu pendant votre séjour.Nous espérons vous revoir prochainement.Bien cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Elizabeth

3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 26 sep 2023
Bonjour,Nous sommes navrés que votre séjour n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. N'hésitez pas la prochaine à nous dire ce qui ne vous a pas plu. Nous espérons vous revoir prochainement au sein de notre établissement afin d'améliorer votre jugement.Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Annette

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 14 sep 2023
Bonjour Annette,Merci beaucoup pour votre note !Nous espérons vous revoir prochainement au sein de notre hôtel.Bien cordialement,

2/10 – Ontzettend slecht

Graeme

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 26 sep 2023
Dear Mr Graeme,Thank you for giving some minutes to speak about your stay. We are sorry for the lack of cleanliness that you noticed during your stay. I am pleased that we find a solution together. We hope to welcome you again in our establishment.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Juliane

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 14 sep 2023
Bonjour Juliane,Merci beaucoup pour votre retour.Nous espérons vous accueillir de nouveau prochainement.Bien cordialement,

8/10 – Goed

Kirk

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 14 sep 2023
Dear Kirk,Many thanks for your mark. We are pleased to know that you have enjoyed your stay.We hope to see you again.Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Riahin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terrible and the room wasn't even cleaned or prepared for new guests
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Julien - Adjoint de Direction op 31 jul 2023
Dear Mr Chalabi, I do apologize for what happened when you come at the hotel. We have made a mistake and allocated you a room which is normally blocked as we are waiting new curtains. That's why the room was not ready. It is totally our mistake to allocated you this room. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

8/10 – Goed

Michel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Louise op 31 jul 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire ! Tout l'équipe fait son possible pour satisfaire au mieux vos besoins et vos attentes.Je vous souhaite une bonne après-midi Cordialement Louise

8/10 – Goed

PATRICIA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Louise op 31 jul 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire ! Tout l'équipe fait son possible pour satisfaire au mieux vos besoins et vos attentes.Je vous souhaite une bonne après-midi Cordialement Louise

10/10 – Uitstekend

Stéphane

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Louise op 31 jul 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire ! Tout l'équipe fait son possible pour satisfaire au mieux vos besoins et vos attentes.Je vous souhaite une bonne après-midi Cordialement Louise

10/10 – Uitstekend

jean-paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beau sejour
Tres beau sejour tres agreable personel tres sympa
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Louise op 31 jul 2023
Bonjour, Merci infiniment d'avoir pris le temps de répondre à notre questionnaire. Nous sommes ravis que votre séjour se soit très bien passé ! Toute l'équipe espère vous revoir très prochainement au sein de l'hôtel !Je vous souhaite une excellente après-midi Cordialement Louise

6/10 – Redelijk

Thierry

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Séjour convenable
Séjour convenable
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Abdel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023