Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 27 van 109 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
27
Gastenscore: 8 - Goed. 55 van 109 beoordelingen" "
8 - Goed
55
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 109 beoordelingen" "
6 - Redelijk
13
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 109 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 109 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,2/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in december 2018
4/10 – Matig
Clas
Zakenreiziger, Reisde met partner
14 jan 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lousy internet
Bad food
The portier “Poya” was amazing though.
Clas
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Leonard op 22 jan 2024
Dear Clas,Thank you for taking the time to give us the feedback about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comment about the poor internet has been taken to heart.Management engaged the service provider regarding the issue of poor internet and am glad to report the internet has been fixed.Once again thank you for the feedback. We hope to see you at Sunbird Capital again soon!kind regards,Leonard
10/10 – Uitstekend
Øyvind
Zakenreiziger
11 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Øyvind
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide.Thank you for staying with us.
8/10 – Goed
Kenneth
Zakenreiziger
3 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Staff great. Environment is peaceful. Beds very comfortable. Rooms are ok but very dated.
Kenneth
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for taking the time to give us feedback about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments about our dated rooms has been taken to heart.Kindly note that the hotel is embarking on refurbishment project next year. We hope to see you at Sunbird Capital again soon!
6/10 – Redelijk
Wael
6 mei 2023
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Never again
Wael
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide, and your comments have been taken to heart. Would love to hear more as in what happened for you to say never again. you can get through to me on leonard@sunbirdmalawi.comWe hope to see you at Sunbird Capital again soon!
10/10 – Uitstekend
Let's Get
15 feb 2023
Let's Get
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide.Looking forward to seeing you again at Sunbird Capital soon!
8/10 – Goed
Kaoru
Zakenreiziger
29 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Thank you for choosing to stay at Sunbird Capital and for sparing the time to review your stay with us. We appreciate your feedback and we have taken note of areas of improvement as regards bed side lamp and gym equipment. Be assured that necessary action will be taken replace the facilities. We look forward to welcoming you back to Sunbird Capital in the near future.
8/10 – Goed
Alick
21 jan 2023
Alick
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide.We hope to see you at Sunbird Capital again soon!
10/10 – Uitstekend
Elaine
11 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Despite a misunderstanding where arrangements for airport pick-up was a no show my stay was comfortable and all agents were friendly and extremely helpful.
Elaine
9 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Felix op 31 jan 2023
Thank you for choosing to stay at Sunbird Capital and for taking the time to review your stay with us. We appreciate your feedback and we have taken note of an area of improvement as regards airport pick up reservations. We apologize for the incident and assure you that necessary action will be taken to avoid a recurrence. We look forward to welcoming you back to Sunbird Capital in the near future.
8/10 – Goed
MARCIO
29 sep 2022
MARCIO
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for staying with us.We hope to see you at Sunbird Capital again soon!
8/10 – Goed
Víctor Manuel
Zakenreiziger
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Víctor Manuel
6 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for staying with us, looking forward to seeing you again soon.
10/10 – Uitstekend
Allan
Zakenreiziger
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Staff were friendly and helpful.
Excellent meals. Comfy and clean rooms.
Allan
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for staying with us, looking forward to seeing you again soon.
10/10 – Uitstekend
MARCIO
25 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARCIO
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Henrique Shigueaki
Zakenreiziger
15 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The staff sre very friendly and always prompt to assist.
Henrique Shigueaki
22 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide.We hope to see you at Sunbird Capital again soon!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
no comment
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide.We hope to see you at Sunbird Capital again soon!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in november 2020
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Thank you for taking the time to complete the survey about your stay at Sunbird Capital. We always appreciate hearing feedback about the experience that we provide.We look forward to seeing you again at Sunbird Capital soon!
6/10 – Redelijk
Anne
Zakenreiziger
14 sep 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is ok but the problem is the booking system. I booked a room for a friend who was arriving in the evening to Lilongwe so paid through Expedia so he could just arrive and rest but upon arriving at the hotel the hotel did not have his name on the system and he had to wait a long time and then he was given a sub standard room which he accepted because it was late at night so their booking system needs to be updated to a better system so that they have people's bookings on their computer to avoid these unnecessary delays when guests arrive . Apart from that it's a nice hotel
Anne
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van LPhiri op 31 okt 2023
Your feedback is greatly appreciated and will definitely work on it. Thank you for staying with us.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 mrt 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bathrooms let this hotel down
Although this hotel is tired looking. The food, service and cleanliness were very good. Sadly the lack of care and attention to bathroom details let this hotel down. Maintenance is required in most bathrooms. Showers don't work properly and toilets leak. If you book a double room for 2 people you have to ring house keeping in order to get a second set of towels. The toiletries are very hit and miss as to weather you get the full complement or just one or two bits.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Stephen
Zakenreiziger
1 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
22 feb 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Andrew
Zakenreiziger
9 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable stay
Improved since last stay. Comfortable rooms. Good food. Service variable.
Andrew
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Sunbird Capital Team op 20 feb 2020
Thank you very much for your feedback. We are happy you enjoyed your stay with us.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Rob
Zakenreiziger
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rob
11 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not worth the money at all
The room was old and needed maintenance. The toilet wouldn't flush, the sink wouldn't drain. Theres no power point next to the bed. The service at breakfast was poor as was the quality of food. The toilets next to Vincent's are old and in such a bad state for a nice restaurant. The only thing that was good was the food - ordered room service and the food in Vincents. the concierge staff are also very friendly
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Germain
Zakenreiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tout s'est très bien passé. Juste un petit couac lors de la réservation d'un taxi.
Temps d'attente particulièrement long au niveau des restaurants.
Germain
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was perfect
had a wonderful stay at the hotel. Staff so friendly and helpful and the room was clean and great. Breakfast was amazing! Pool and gym was also okey!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Leonard op 17 jan 2024
Thank you for the feedback, looking forward to your next stay with us.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Stefan
Zakenreiziger
14 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stefan
6 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay!
Not a lot of time to explore places around the hotel, but really appreciate the hotel and its commodities
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Kjell Tideman
30 sep 2019
Pent hotell, hyggelige mennesker, middels mat
Kjell Tideman
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Stéphanie
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stéphanie
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
1 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
全般的に満足できるレベルです。
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Norbert
24 jun 2019
Positief: Comfort kamer
Norbert
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Essen in den Retaurants war ungenügend.
Das capital ist für sein Angebot zu teuer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice to have a pool. Would be nice to have better water pressure. Tub/shower is oddly plumbed and very slippery. Only one bath towel provided. Staff eager to help. Breakfast is good. Be sure to put Do Not Disturb sign out if you do not want staff entering your room.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Lauren
24 feb 2019
Positief: Personeel en service
Lauren
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Manuel
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in Lilongwe
I have stayed for a single night.
Nice place, amenities, good enough service.
A minus for the food. Should be better.
Manuel
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
CHRISTINE
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHRISTINE
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Not Provided
18 okt 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Några dagar i Malawi.
Helt ok hotel. God middag.
Not Provided
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
3 okt 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Outstanding staff service, excellent amenities, good food, nice location, quality of rooms just average to good- a few signs of temporal wear and tear in the bathroom, but nothing major. Highly recommended!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Márcio
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location and good service
Good location, partially renewed, but in general the hotel is very comfortable.
Márcio
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
27 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
I R
1 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Month long business trip
Stayed at the Capital during a 5 week business trip. The staff wete very attentive and friendly and the room was cozy. The gardens were nice with many quiet places to sit and work. Internet was ok at tge beginning but towards the end it waa barely functioning. Breakfast was a bit boring after the 3rd day as the menu started repeating. Food was decent but not exceptional. Vincent's was perhaps the slightly better one of the restaraunts. Pizza, although raved about, was not veey good. There are much better food options around for cheaper.
A bit far to Old Town, but quite a few decent shops and restaraunts/cafes nearby (short taxi ride).
All in all, it was good value for money.
I R
28 nachten verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
SoloTraveller, Florida, USA
1 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I absolutely love the staff at Sunbird Capital extremely friendly, welcoming and efficient at their duties. I enjoyed the beautiful grounds and the peaceful environment. The pool needs some work and the housekeeping staff needs to be mindful of having loud conversations in the hallways especially early in the morning.
SoloTraveller
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything always works
This is our preferred hotel to stay in Lilongwe. Amenities always work. Great location for government meetings. Great garden.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Shane
10 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer