Deluxe suite, 1 kingsize bed | Bubbelbad

Beoordelingen van Amara Hotel

2.5 out of 5
Amara Hotel
Avenida La Marina 972 - 976, La Perla, Callao

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 54 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Carlos Manuel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

juan

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena atención desde el desayuno, buen servicio de limpieza
12 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

juan

Todo bien. Bien trato del personal
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Luis Enrique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Diana

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitivamente no es un lugar apropiado para hospedarse con niños, mi esposo se hospedó con mi hijo de 9 años y toda la noche se escuchaba a las personas teniendo realciones xexuales. Tubieron que dejar el "hotel" al dia siguiente. Expedia deberia de sacar este supuesto "hotel" de la categoria de hoteles. Fuera de eso las toallas percudidas el lugar demasiado pequeño casi no se podia caminar. Terrible el lugar.
6 nachten verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Mariette

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet was not working and we hear the planes extremely well.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Raul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable
Bien, fuen descanso placentero
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Hugo Enrique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

André

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Relativamente bom
Hotel bom, com café da manhã razoável, mas fiquei decepcionado porque não tinha Wi-Fi, o chuveiro esquenta tanto que se queima todo para tomar banho.
3 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Ernesto

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The hotel looked a bit old, smelled of humid and the WC leaked. It's still a good cost-benefit choice, and the staff was pretty accommodating.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Gordon

Positief: Comfort kamer
Building and road are being worked on. Okay for the price in this area. Entire area is undergoing improvements for tourists. Worth returning when work is done.
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Carlos, Uspantan

Reisde met partner
Negatief: Netheid
No me gusto el ambiente, ni las instalaciones ni el servicio
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Almendra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes Hotel in Flughafennähe
Das Zimmer war sauber, mit Teppichfilzboden und weil es nicht zur Strasse lag, sogar sehr ruhig. Der rabattierte Preis von umgerechnet 33 EUR für 2 Personen war angemessen, mehr sollte man dafür auch nicht bezahlen. Das im Preis enthaltende Frühstück war basic, etwas Kaffee, Saft Omelett/Rührei mit Schinken und 4 Brötchen. Buffet gab es nicht (wohl wegen noch geltender Pandemievorschriften). Shoppingmall/Boulevard Plaza San Miguel mit etlichen Restaurants für wenige Soles direkt mit dem Bus in 10 Minuten zu erreichen.
1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

I couldn’t do my checkin at Amara Hotel due to necessity of a letter provided by my aircraft. Unfortunately
1 nacht verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

felipe

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Tem melhores opções..
Hotel antigo..com carpete no chão... cheio forte . acústica horrível ... café simples..o bom é chuveiro e o colchão..
1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Francisco Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo estada em Lima
Muito boa pessoal prestativo e educado.
4 nachten verbleven in oktober 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ana

1 nacht verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Pague por expedía y ellos además me cobraron la habitación, al día siguiente me dieron el efectivo pero no me apoyaron y fue todo un trámite a pesar que tenía constancias de pago online
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Teresa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with staff and comfort to go along with.
7 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Juana CN op 1 jun 2021
Dear guest, Thank you for your comments!

8/10 – Goed

Mario

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
The staff and breakfast were nice. It is also close to the airport. But it is a bad place to rest. I could listen to new guests coming really late at night and I also could hear the ring bell, though, I was on the 5th floor. The structure of the hotel is not designed to refrain noise from the walls. I could hear the tv in the other rooms. Also, the room had this weird aroma which was the mixture of spray trying to remove cigar smoke.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van JUANACN op 3 feb 2020
Estimado huésped, Le agradecemos sus comentarios, los enviaremos a la administración para que puedan tomar las medidas necesarias. Atentamente Juana Cardenas

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Luis

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

21 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Should actualize the photos in the web. This is a one star hotel.
21 nachten verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unsafe site, small rooms. Please take care of your customers, don’t ever try to sale these place to any human being. Horrible place to spend your vacations.
21 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Juana op 4 jul 2019
Estimado huésped, Gracias por el tiempo que ha tomado en dejar su valoración del hotel.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

I did not like the the area ig is a modest hotel,prrsonnel very friendly.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Juana Cárdenas op 31 mei 2019
Dear guest, Thank you for your time. We hope to attend you again. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had been ripped off. I paid way to much money for the poor quality of the room. Corina
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van juana op 3 mei 2019
Estimada huésped. Gracias por sus comentarios. Lamentamos su malestar, esperamos mejorar para poder satisfacer sus necesidades.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Juana Cárdenas op 4 apr 2019
Dear guest, Thank you for your review.

6/10 – Redelijk

Rafael

Positief: Netheid, personeel en service
Rooms are not sound proof, hotel location is over a busy street and is noisy. Nothing interesting around the hotel. We used just for the convenience distance from/to airport and the price was fair.
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Juana CN op 23 feb 2019
Estimado Rafael Le agradecemos por el tiempo brindado para dejar sus comentarios. Esperamos atenderlo nuevamente. Atentamente Juana Cardenas

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was hot. That was a small fan only on the wall
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Juana Cárdenas op 21 feb 2019
Estimado huesped Agradecemos sus comentarios, los haremos llegar a la administración. Atentamente Juana Cardenas

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
We arrived at the Amara at 1 am. We were tired and ready for rest. Our room was ok. The bed was not comfortable and the shower was difficult to get to the correct temperature. The staff was helpful but seemed confused about whether I had prepaid. If we come to Lima again we will pay a bit more and stay closer to the airport.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van juana op 9 feb 2019
Estimado huésped, Lamentamos los incovenientes que tuvo durante su estancia. Enviaremos sus comentarios a la administración con el fin de mejorar y brindar un mejor servicio. Atentamente Juana Cardenas

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Vety clean, nice room at a competitve rate. Good cooks. Nice breakfast.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 18 jan 2019
Estimado huésped. Le agradecemos sus comentarios, esperamos atenderlo nuevamente. Atentamente, Juana Cardenas

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Very clean, very nice room. Good cooks, good menu. Enjoyed our stay.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 18 jan 2019
Estimado huésped. Le agradecemos sus comentarios, esperamos atenderlo nuevamente, Atentamente, Juana Cardenas

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hotel que se preocupan por atender bien al usuario
8 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Juana CN op 20 dec 2018
Estimado huésped, Le agradecemos sus comentarios. Esperamos atenderlo nuevamente. Atentamente Juana Cardenas

10/10 – Uitstekend

Ivette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amara Hotel Is aewsome
Very Good
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Juana op 17 dec 2018
Estimada Ivette, Le agradecemos sus comentarios. Esperamos atenderla nuevamente. Atentamente Juana Cardenas

2/10 – Ontzettend slecht

Edgar

Positief: Personeel en service
Sorry to say, but it smell horrible, damp, wet.
I have to be truthful, the rooms smelled horrible, damp, wet, it was a bad odor, and the internet was very low class.
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 20 nov 2018
Dear Edgar From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We regret that we have not been able to give that quality service that deserves so much. We are trying to improve to give a better service to our guests. We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future. Best regards, Juana Cardenas AMARA HOTEL

8/10 – Goed

Aline

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel para pernoitar
Hotel próximo ao aeroporto de Lima, instalações simples, atendimento bom, quarto barulhento. Não tomamos café da manhã.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 2 nov 2018
DEAR GUEST, WE APPRECIATE YOUR COMMENTS, WE WILL TRY TO IMPROVE TO PROVIDE YOU A BETTER SERVICE. BEST REGARDS

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They provided us a room upgrade at no extra charge. Amazing staff. Would recommend to anyone. Breakfast was above and beyond what was expected.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 30 aug 2018
Dear guest, We thank you for the time it has taken to leave your comment on this web page. We hope to serve you again. Sincerely, Juana Cardenas

6/10 – Redelijk

Sara

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The cost per night should reflect quality.
The place looked old and dirty. The aérea did not inspire safety. The restaurant’s service was polite , but too slow. The bathroom needs to be updated. They did not offfer enough toiletries. I strongly suggest repairs or lower their nightly stay to 50 %. This way disappointment willl be reduced to a minimum.
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 16 jul 2018
Estimada Sara, Le agradecemos haberse tomado el tiempo de comentar en esta página. Lamentamos los incovenientes ocurridos durante su estancia. Enviaremos sus comentarios a la administración para poder mejorar nuestro servicio e instalaciones. Esperamos atenderla nuevamente. Atentamente, Juana Cardenas Amara Hotel

8/10 – Goed

Fernanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reactie van Juana Cárdenas op 12 mei 2018
Estimada huésped, De parte del Amara Hotel queremos agradecerle que se haya tomado el tiempo de comentar su experiencia en esta página. Fue un gusto haberlo recibido como huésped. Esperamos que nos brinde la oportunidad de atenderle nuevamente. Saludos cordiales, Juana Cárdenas AMARA HOTEL

8/10 – Goed

Cherrabe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buen hotel para estadia de negocios
buena
Reactie van Juana Cárdenas op 12 mei 2018
Estimado huésped, De parte del Amara Hotel queremos agradecerle que se haya tomado el tiempo de comentar su experiencia en esta página. Fue un gusto haberlo recibido como huésped. Esperamos que nos brinde la oportunidad de atenderle nuevamente. Saludos cordiales, Juana Cárdenas AMARA HOTEL

4/10 – Matig

Loralee

Negatief: Netheid, comfort kamer
Sheets were stained. Shower and sink drain were slow. One wall is all windows with only shears so very bright in the room. Wifi did not work. No breakfast. Front desk clerk friendly and spoke English.
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Juana Cardenas op 16 apr 2018
Dear guest, Thank for your feedback. We are going to inform this to administration. Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

laurent

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A éviter, bruyant
A éviter. Réservé pour proximité avec aéroport. Finalement pas si près et taxi pas beaucoup moins cher que pour le centre. Chambre avec grande fenêtre donnant sur le patio central éclairé toute la nuit protégée par un rideau fermant mal, donc pas d'obscurité suffisante, du bruit +++ (alarmes de voiture, sonnette de hotel, voitures, avions, télés des autres chambres), propreté douteuse. Selon moi à éviter
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van juana op 24 jan 2018
Dear Laurent, From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We regret that we have not been able to give that quality service that deserves so much. We are trying to improve to give a better service to our guests. We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future, Best regards, Juana Cardenas AMARA HOTEL

10/10 – Uitstekend

Romildo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo o Hotela todos.
Excelente Hotel. Atendimento ótimo. Quarto super confortável. Adorei o Café da manhã. Uma dica: peça táxi na recepção do hotel, super barato andar de táxi em Lima (indico o Pepe - super educado e alegre - irá levá-lo a todos os lugares). Espero voltar um dia.
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van JUANACN op 14 jan 2018
Dear Romildo, From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future. Best regards, Juana Cardenas AMARA HOTEL

2/10 – Ontzettend slecht

Gilberto

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Uma noite sem dormir. Péssimo
Os quartos do sétimo piso não poderiam ser ocupados. Há um motor extremamente barulhento que torna absolutamente impossível dormir. A cama é Boa, mas isto de nada adianta. Também não há como usar o chuveiro, pois as opções são aguas gelada ou fervendo, sem meio termo. O staff é gentil e guardaram nossas malas sem percalços.
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van JUANACN op 14 jan 2018
Dear Gilberto, From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We regret that we have not been able to give that quality service that deserves so much. We are trying to improve to give a better service to our guests. We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future, Best regards, Juana Cardenas AMARA HOTEL

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away!
Located on a very busy street, lots of noise in the hotel, the elevator usage and people either staying or serving in the hotel seemed to just make a ton of noise all through till 2 am. Could barely sleep. The AC/fan did not work. No hot water in the basin.
1 nacht verbleven in december 2017
Dear Guest, From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We regret that we have not been able to give that quality service that deserves so much. We are trying to improve to give a better service to our guests. We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future, Best regards, Juana Cardenas AMARA HOTEL