Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 54 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
12
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 54 beoordelingen" "
8 - Goed
17
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 54 beoordelingen" "
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 54 beoordelingen" "
4 - Matig
5
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 54 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
12
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Carlos Manuel
Reisde met familie en kleine kinderen
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo bien
Carlos Manuel
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
juan
17 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buena atención desde el desayuno, buen servicio de limpieza
juan
12 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
juan
5 feb 2024
Todo bien. Bien trato del personal
juan
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
John
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Luis Enrique
13 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis Enrique
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Diana
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
5 nov 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Definitivamente no es un lugar apropiado para hospedarse con niños, mi esposo se hospedó con mi hijo de 9 años y toda la noche se escuchaba a las personas teniendo realciones xexuales.
Tubieron que dejar el "hotel" al dia siguiente.
Expedia deberia de sacar este supuesto "hotel" de la categoria de hoteles.
Fuera de eso las toallas percudidas el lugar demasiado pequeño casi no se podia caminar.
Terrible el lugar.
Diana
6 nachten verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Mariette
12 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Internet was not working and we hear the planes extremely well.
Mariette
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Raul
Zakenreiziger
21 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confortable
Bien, fuen descanso placentero
Raul
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Hugo Enrique
27 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hugo Enrique
3 nachten verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
André
20 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Relativamente bom
Hotel bom, com café da manhã razoável, mas fiquei decepcionado porque não tinha Wi-Fi, o chuveiro esquenta tanto que se queima todo para tomar banho.
André
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Ernesto
16 sep 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The hotel looked a bit old, smelled of humid and the WC leaked. It's still a good cost-benefit choice, and the staff was pretty accommodating.
Ernesto
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Gordon
20 aug 2022
Positief: Comfort kamer
Building and road are being worked on. Okay for the price in this area. Entire area is undergoing improvements for tourists. Worth returning when work is done.
Gordon
2 nachten verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Carlos, Uspantan
Reisde met partner
17 jun 2022
Negatief: Netheid
No me gusto el ambiente, ni las instalaciones ni el servicio
Carlos
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Almendra
3 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Almendra
1 nacht verbleven in juni 2022
8/10 – Goed
Dirk
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sauberes Hotel in Flughafennähe
Das Zimmer war sauber, mit Teppichfilzboden und weil es nicht zur Strasse lag, sogar sehr ruhig. Der rabattierte Preis von umgerechnet 33 EUR für 2 Personen war angemessen, mehr sollte man dafür auch nicht bezahlen. Das im Preis enthaltende Frühstück war basic, etwas Kaffee, Saft Omelett/Rührei mit Schinken und 4 Brötchen. Buffet gab es nicht (wohl wegen noch geltender Pandemievorschriften). Shoppingmall/Boulevard Plaza San Miguel mit etlichen Restaurants für wenige Soles direkt mit dem Bus in 10 Minuten zu erreichen.
Dirk
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 dec 2021
I couldn’t do my checkin at Amara Hotel due to necessity of a letter provided by my aircraft. Unfortunately
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
felipe
Zakenreiziger
16 dec 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Tem melhores opções..
Hotel antigo..com carpete no chão... cheio forte . acústica horrível ... café simples..o bom é chuveiro e o colchão..
felipe
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Francisco Antonio
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo estada em Lima
Muito boa pessoal prestativo e educado.
Francisco Antonio
4 nachten verbleven in oktober 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Ana
21 aug 2021
Ana
1 nacht verbleven in augustus 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
17 aug 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Pague por expedía y ellos además me cobraron la habitación, al día siguiente me dieron el efectivo pero no me apoyaron y fue todo un trámite a pesar que tenía constancias de pago online
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Teresa
Reisde met familie
31 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with staff and comfort to go along with.
Teresa
7 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Juana CN op 1 jun 2021
Dear guest,
Thank you for your comments!
8/10 – Goed
Mario
Reisde met familie
25 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mario
5 nachten verbleven in december 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
The staff and breakfast were nice. It is also close to the airport. But it is a bad place to rest. I could listen to new guests coming really late at night and I also could hear the ring bell, though, I was on the 5th floor. The structure of the hotel is not designed to refrain noise from the walls. I could hear the tv in the other rooms. Also, the room had this weird aroma which was the mixture of spray trying to remove cigar smoke.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van JUANACN op 3 feb 2020
Estimado huésped,
Le agradecemos sus comentarios, los enviaremos a la administración para que puedan tomar las medidas necesarias.
Atentamente
Juana Cardenas
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
27 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Luis
23 sep 2019
Positief: Netheid
Luis
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
19 aug 2019
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Should actualize the photos in the web. This is a one star hotel.
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in juli 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
15 aug 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unsafe site, small rooms. Please take care of your customers, don’t ever try to sale these place to any human being. Horrible place to spend your vacations.
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
6 jun 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Juana op 4 jul 2019
Estimado huésped,
Gracias por el tiempo que ha tomado en dejar su valoración del hotel.
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
29 mei 2019
I did not like the the area ig is a modest hotel,prrsonnel very friendly.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Juana Cárdenas op 31 mei 2019
Dear guest,
Thank you for your time. We hope to attend you again.
Best regards
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 apr 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had been ripped off. I paid way to much money for the poor quality of the room.
Corina
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van juana op 3 mei 2019
Estimada huésped.
Gracias por sus comentarios. Lamentamos su malestar, esperamos mejorar para poder satisfacer sus necesidades.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 apr 2019
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Juana Cárdenas op 4 apr 2019
Dear guest,
Thank you for your review.
6/10 – Redelijk
Rafael
21 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Rooms are not sound proof, hotel location is over a busy street and is noisy.
Nothing interesting around the hotel.
We used just for the convenience distance from/to airport and the price was fair.
Rafael
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Juana CN op 23 feb 2019
Estimado Rafael
Le agradecemos por el tiempo brindado para dejar sus comentarios.
Esperamos atenderlo nuevamente.
Atentamente
Juana Cardenas
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was hot. That was a small fan only on the wall
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Juana Cárdenas op 21 feb 2019
Estimado huesped
Agradecemos sus comentarios, los haremos llegar a la administración.
Atentamente
Juana Cardenas
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
We arrived at the Amara at 1 am. We were tired and ready for rest. Our room was ok. The bed was not comfortable and the shower was difficult to get to the correct temperature. The staff was helpful but seemed confused about whether I had prepaid. If we come to Lima again we will pay a bit more and stay closer to the airport.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van juana op 9 feb 2019
Estimado huésped,
Lamentamos los incovenientes que tuvo durante su estancia. Enviaremos sus comentarios a la administración con el fin de mejorar y brindar un mejor servicio.
Atentamente
Juana Cardenas
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Vety clean, nice room at a competitve rate. Good cooks. Nice breakfast.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 18 jan 2019
Estimado huésped.
Le agradecemos sus comentarios, esperamos atenderlo nuevamente.
Atentamente,
Juana Cardenas
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Very clean, very nice room. Good cooks, good menu. Enjoyed our stay.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 18 jan 2019
Estimado huésped.
Le agradecemos sus comentarios, esperamos atenderlo nuevamente,
Atentamente,
Juana Cardenas
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un hotel que se preocupan por atender bien al usuario
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Juana CN op 20 dec 2018
Estimado huésped,
Le agradecemos sus comentarios. Esperamos atenderlo nuevamente.
Atentamente
Juana Cardenas
10/10 – Uitstekend
Ivette
14 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amara Hotel Is aewsome
Very Good
Ivette
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Juana op 17 dec 2018
Estimada Ivette,
Le agradecemos sus comentarios. Esperamos atenderla nuevamente.
Atentamente
Juana Cardenas
2/10 – Ontzettend slecht
Edgar
20 nov 2018
Positief: Personeel en service
Sorry to say, but it smell horrible, damp, wet.
I have to be truthful, the rooms smelled horrible, damp, wet, it was a bad odor, and the internet was very low class.
Edgar
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 20 nov 2018
Dear Edgar
From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We regret that we have not been able to give that quality service that deserves so much. We are trying to improve to give a better service to our guests.
We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.
Best regards,
Juana Cardenas
AMARA HOTEL
8/10 – Goed
Aline
28 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel para pernoitar
Hotel próximo ao aeroporto de Lima, instalações simples, atendimento bom, quarto barulhento. Não tomamos café da manhã.
Aline
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 2 nov 2018
DEAR GUEST,
WE APPRECIATE YOUR COMMENTS, WE WILL TRY TO IMPROVE TO PROVIDE YOU A BETTER SERVICE.
BEST REGARDS
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They provided us a room upgrade at no extra charge. Amazing staff. Would recommend to anyone. Breakfast was above and beyond what was expected.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 30 aug 2018
Dear guest,
We thank you for the time it has taken to leave your comment on this web page. We hope to serve you again.
Sincerely,
Juana Cardenas
6/10 – Redelijk
Sara
30 jun 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The cost per night should reflect quality.
The place looked old and dirty. The aérea did not inspire safety. The restaurant’s service was polite , but too slow. The bathroom needs to be updated. They did not offfer enough toiletries. I strongly suggest repairs or lower their nightly stay to 50 %. This way disappointment willl be reduced to a minimum.
Sara
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Juana Cárdenas op 16 jul 2018
Estimada Sara,
Le agradecemos haberse tomado el tiempo de comentar en esta página. Lamentamos los incovenientes ocurridos durante su estancia.
Enviaremos sus comentarios a la administración para poder mejorar nuestro servicio e instalaciones.
Esperamos atenderla nuevamente.
Atentamente,
Juana Cardenas
Amara Hotel
8/10 – Goed
Fernanda
9 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernanda
Reactie van Juana Cárdenas op 12 mei 2018
Estimada huésped,
De parte del Amara Hotel queremos agradecerle que se haya tomado el tiempo de comentar su experiencia en esta página.
Fue un gusto haberlo recibido como huésped. Esperamos que nos brinde la oportunidad de atenderle nuevamente.
Saludos cordiales,
Juana Cárdenas
AMARA HOTEL
8/10 – Goed
Cherrabe
24 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
buen hotel para estadia de negocios
buena
Cherrabe
Reactie van Juana Cárdenas op 12 mei 2018
Estimado huésped,
De parte del Amara Hotel queremos agradecerle que se haya tomado el tiempo de comentar su experiencia en esta página.
Fue un gusto haberlo recibido como huésped. Esperamos que nos brinde la oportunidad de atenderle nuevamente.
Saludos cordiales,
Juana Cárdenas
AMARA HOTEL
4/10 – Matig
Loralee
11 mrt 2018
Negatief: Netheid, comfort kamer
Sheets were stained. Shower and sink drain were slow. One wall is all windows with only shears so very bright in the room. Wifi did not work. No breakfast. Front desk clerk friendly and spoke English.
Loralee
1 nacht verbleven in maart 2018
Reactie van Juana Cardenas op 16 apr 2018
Dear guest,
Thank for your feedback. We are going to inform this to administration.
Best regards
2/10 – Ontzettend slecht
laurent
21 jan 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A éviter, bruyant
A éviter. Réservé pour proximité avec aéroport. Finalement pas si près et taxi pas beaucoup moins cher que pour le centre. Chambre avec grande fenêtre donnant sur le patio central éclairé toute la nuit protégée par un rideau fermant mal, donc pas d'obscurité suffisante, du bruit +++ (alarmes de voiture, sonnette de hotel, voitures, avions, télés des autres chambres), propreté douteuse. Selon moi à éviter
laurent
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van juana op 24 jan 2018
Dear Laurent,
From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We regret that we have not been able to give that quality service that deserves so much. We are trying to improve to give a better service to our guests. We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future,
Best regards,
Juana Cardenas
AMARA HOTEL
10/10 – Uitstekend
Romildo
9 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo o Hotela todos.
Excelente Hotel. Atendimento ótimo. Quarto super confortável. Adorei o Café da manhã. Uma dica: peça táxi na recepção do hotel, super barato andar de táxi em Lima (indico o Pepe - super educado e alegre - irá levá-lo a todos os lugares). Espero voltar um dia.
Romildo
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van JUANACN op 14 jan 2018
Dear Romildo,
From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page.
We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future.
Best regards,
Juana Cardenas
AMARA HOTEL
2/10 – Ontzettend slecht
Gilberto
5 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Uma noite sem dormir. Péssimo
Os quartos do sétimo piso não poderiam ser ocupados. Há um motor extremamente barulhento que torna absolutamente impossível dormir. A cama é Boa, mas isto de nada adianta. Também não há como usar o chuveiro, pois as opções são aguas gelada ou fervendo, sem meio termo. O staff é gentil e guardaram nossas malas sem percalços.
Gilberto
1 nacht verbleven in december 2017
Reactie van JUANACN op 14 jan 2018
Dear Gilberto,
From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We regret that we have not been able to give that quality service that deserves so much. We are trying to improve to give a better service to our guests.
We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future,
Best regards,
Juana Cardenas
AMARA HOTEL
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
28 dec 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay away!
Located on a very busy street, lots of noise in the hotel, the elevator usage and people either staying or serving in the hotel seemed to just make a ton of noise all through till 2 am. Could barely sleep. The AC/fan did not work. No hot water in the basin.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
Dear Guest,
From the Amara Hotel we would like to thank you for taking the time to comment on your experience on this page. We regret that we have not been able to give that quality service that deserves so much. We are trying to improve to give a better service to our guests.
We hope you will give us the opportunity to serve you again in the near future,
Best regards,
Juana Cardenas
AMARA HOTEL