Fotogalerie voor Hotel San Agustin Riviera





Beoordelingen
6,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Regendouchekop
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Aloft Lima Miraflores
Miraflores
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 356 beoordelingen
De prijs is € 88
26 okt - 27 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av Garcilazo De La Vega 981, Lima, LIMA, LIMA 1
Over deze accommodatie
Hotel San Agustin Riviera
Vergelijkbare accommodaties

Sheraton Lima Historic Center
Sheraton Lima Historic Center
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 773 beoordelingen
De prijs is € 84
20 okt - 21 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: PEN 116.20 per voertuig (enkele reis)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: PEN 116.20 (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: PEN 99.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Registratienummer van de accommodatie 20256983479
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Kinderen jonger dan 18 jaar mogen meestal uitsluitend in accommodaties in Peru verblijven als ze worden vergezeld door een ouder, wettelijke voogd of geautoriseerde verantwoordelijke persoon. Begeleidende volwassen wordt mogelijk gevraagd hun eigen identiteitsbewijs en dat van het kind te overleggen, evenals eventuele door een notaris getekende ondersteunende documentatie. Bezoekers die met kinderen reizen, dienen voor meer informatie voorafgaand aan hun reis een Peruaans consulaat te raadplegen.
Volgens de Peruaanse wet zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen van meer dan PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden voldaan
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel San Agustin Riviera
Hotel San Agustin Riviera Lima
San Agustin Riviera
San Agustin Riviera Lima
Hotel San Agustin Riviera Lima
Hotel San Agustin Riviera Hotel
Hotel San Agustin Riviera Hotel Lima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel San Agustin Riviera
6,8
7,2
Netheid
6,8
Locatie
7,4
Personeel en service
6,8
Milieuvriendelijkheid
6,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 okt 2024
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Patricia
21 nov 2018
Patricia
3 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Maradee
20 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maradee
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jesús
20 feb 2025
Jesús
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Jorge
24 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
8 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Enrique
Reisde met een groep
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Enrique
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
ROBERT MATTHEW
18 dec 2022
ROBERT MATTHEW
1 nacht verbleven in december 2022
6/10 – Redelijk
Magali
Reisde met partner
23 nov 2022
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Magali
3 nachten verbleven in november 2022
6/10 – Redelijk
Rebeca
Reisde met een groep
16 aug 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rebeca
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
lisseth
Reisde met familie
20 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
RECOMENDADO BIEN UBICADO
lisseth
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Valdomir
Zakenreiziger
27 mei 2022
Positief: Personeel en service
Bom hotel e bem localizado.
Valdomir
2 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Guillermo
Reisde met een groep
6 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bueno
Guillermo
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Alejandro
6 mei 2022
Alejandro
1 nacht verbleven in mei 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Nataly
3 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nataly
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Maria
16 apr 2022
Maria
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Magally
Reisde met een groep
7 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de lujo
Magally
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Floro
18 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BUENO
Floro
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
SEBASTIAN
1 nov 2021
SEBASTIAN
1 nacht verbleven in oktober 2021
6/10 – Redelijk
Deise Luci
Reisde met een groep
28 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boa
Deise Luci
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner
17 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
10 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
JANNET
Reisde met een groep
4 okt 2021
Positief: Personeel en service
JANNET
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Pedro
27 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
2 nachten verbleven in september 2021
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2020
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 mrt 2020
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020