The Lot Boutique

3.0-sterrenaccommodatie
Koloniale accommodatie met een koffiebar/café en een bar/lounge

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Lot Boutique

Terras
Terras
Kamer (Suite King Bed) | Een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd, verduisterende gordijnen
Exterieur
Receptie

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Kamer (Suite King Bed)

7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Kamer (Suite Queen Bed)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

The Lot Boutique ligt in de wijk Miraflores in Lima. De accommodatie is gelegen in de uitgaansbuurt en vlak bij het strand. Culturele hoogtepunten die je hier kunt bezoeken zijn onder andere Ruinas de Huaca Pucllana en Lima Kunstmuseum. Een aantal andere bijzondere bezienswaardigheden zijn Brug der Zuchten en Plaza San Martín. Ook een bezoek aan Centro Comercial Larcomar en Costa Verde is sterk aanbevolen.
Kaart
Avenida Jorge Chavez 400, Miraflores, Lima, 15074

In de buurt

  • Strand van Waikiki - 9 min. lopen - 0.8 km
  • John F. Kennedy Park - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Centraal park van Miraflores - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Centro Comercial Larcomar - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Ruinas de Huaca Pucllana - 19 min. lopen - 1.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Angamos - 7 min. rijden
  • Station Presbítero Maestro - 16 min. rijden
  • Lima (LIM-Internationale luchthaven Jorge Chávez) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Edo Sushi Bar - ‬4 min. lopen
  • ‪Rutina Café - ‬3 min. lopen
  • ‪O'hashi Maki - ‬5 min. lopen
  • ‪La Mora - ‬4 min. lopen
  • ‪Cafe Cotidiano - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

The Lot Boutique

Hotel in de buurt van Costa Verde
The Lot Boutique bevindt zich in de buurt van Strand van Waikiki en John F. Kennedy Park en biedt extraatjes zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een terras en een koffiebar/café. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een bibliotheek en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een limousine- of autoservice, een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag) en een waterkoeler
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een kluis bij de receptie en huwelijksservices
  • Conciërgeservices, een bagageopslagruimte en koffie/thee in de lobby
Kamervoorzieningen
Alle kamers zijn individueel ingericht, voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met kabelzenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en elektrische adapters/opladers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 100 kilometer afstand
  • Shuttleservice van/naar de cruiseterminal (toeslag)
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Shuttle van/naar het pretpark (toeslag)
  • Limousine-/autoservice

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: USD 8 voor volwassenen en USD 8 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Reisgidsen
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Buiten

  • Entertainmentzone buiten
  • Terras
  • Tuin
  • Tuinmeubels

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2015
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Koloniale architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Kluisje
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: USD 35
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: USD 35

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de cruiseterminal en de luchthaven (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks tussen 06.30 uur en 22.00 uur geopend.
Je ontvangt binnen 24 uur voor aankomst een e-mail met incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 7 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 35.0 per nacht.
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen USD 15.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum of migratiekaart zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. USD 8 voor volwassenen en ca. USD 8 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 25 per voertuig (passagierscapaciteit: 3)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: USD 35 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: USD 35 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: USD 15.0 per dag
  • Toeslag voor extra bed: USD 35.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie 20600406834
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Kinderen jonger dan 18 jaar mogen meestal uitsluitend in accommodaties in Peru verblijven als ze worden vergezeld door een ouder, wettelijke voogd of geautoriseerde verantwoordelijke persoon. Begeleidende volwassen wordt mogelijk gevraagd hun eigen identiteitsbewijs en dat van het kind te overleggen, evenals eventuele door een notaris getekende ondersteunende documentatie. Bezoekers die met kinderen reizen, dienen voor meer informatie voorafgaand aan hun reis een Peruaans consulaat te raadplegen.
Volgens de Peruaanse wet zijn contante betalingen niet toegestaan voor bedragen van meer dan PEN 2000 of USD 500. Betalingen van hogere bedragen dan dit dien je te voldoen per creditcard of een andere betaalmethode die is goedgekeurd door de accommodatie en de lokale wetgeving. Betalingen mogen niet in verschillende valuta worden voldaan
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Lot Hotel Lima
The Lot Boutique Lima
The Lot Boutique Hotel
The Lot Boutique Hotel Lima

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Lot Boutique?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Lot Boutique te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Lot Boutique?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 35. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Lot Boutique uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van USD 35.

Biedt The Lot Boutique een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 25 per voertuig.

Waar ligt The Lot Boutique?

Dit hotel ligt in Miraflores, binnen 10 minuten lopen van Costa Verde en John F. Kennedy Park. Ook Centraal park van Miraflores en Strand van Waikiki liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Lot Boutique

9,0

Fantastisch

9,4

Netheid

9,2

Locatie

9,4

Personeel en service

8,4

Milieuvriendelijkheid

9,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 96 van 155 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 155 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 155 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 155 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 155 beoordelingen

Beoordelingen

8/10 – Goed

C.j.a.j.m.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Deidre, Gwynn Oak

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved staying here, it was quiet and the Miraflores neighborhood made us feel very safe even going out at night. The bed was comfortable, the housekeeper/cook was wonderful, the breakfast was a great way to start the day, the room was cleaned daily, and the shower was great. But we do have to mention that there was a strong odor of mildew when we entered the room, which we discovered was coming from the mattress and especially the shade on the window. The AC didn't move any air at all and my SO spent the first couple of days with his nose and eyes constantly running due to the mold and mildew. When we checked the AC later it was so clogged it couldn't move air and the bathroom vent was very dirty. There was a fan on the desk because the AC was so tepid. Being us we opened the windows, vented the room, let some sun into it and by the third day we were fine. We weren't mad, we were in a very humid area after all, but those shades really needed a good cleaning or a spray with tea tree oil.
5 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Farrah

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Staff were great! Very patient and helpful as we speak very little Spanish.
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Ulrike

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Personal war sehr herzlich und freundlich. Mein zimmer war sehr schön ausgestattet. Das hotel ist sehr gemütlich hergerichtet. Das Frühstück war mega lecker und wird direkt zubereitet, kein Buffet. Der Kaffee hat mir besonders gut geschmeckt. Vielen Dank
2 nachten verbleven in september 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Marcela

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not a boutique hotel. It is more like a house hostel and it has serious mold problems. The first room I was given, number 2, had visible mold on the walls, was very cold, and was next to ongoing construction. When I asked to be moved, I was given another room on the second floor. It was quieter but still had mold on the walls. This is a serious health hazard. I could not stay and had to leave immediately, booking another hotel at the last minute and at extra cost. What upset me most is that the hotel had better rooms available but still gave me the worst one first. I do not recommend this hotel.
2 nachten verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It would’ve been a really good stay, if it wasn’t for the fact that the wifi didn’t work during more than half of my stay
2 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Renee

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were excellent and breakfast was fresh and served to you each day. The only issue was my room was damp and smelled mouldy. Lima is a humid city but there should be more done to keep that humidity out of the rooms.
3 nachten verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Holly

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
This hotel was older. It was charming but there was peeling paint, broken floor boards, and mold in the room and bathroom. We were given the option to have breakfast delivered to the room, which was delicious.The area was mostly residential but not too far from shopping and restaurants.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

miriam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
La comida deliciosa, el personal muy atento, e instalaciones muy limpias, como plus me dejaron guardar mi equipaje
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Minh Huy

3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Omar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
3 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Helen

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ive booked wrong date by mistake for september,then cancel it and made a reservation for the date i needed.The property charged me for both reservations even tho i wont stay there in September. THIS SHOWS YPU HOW THEY DONT CARE ABOUT THEIR GUESTS.THE property smells like old wet towel with mold all over
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

cloe

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
There was a lot of mold in our room. The staff clearly knew about it because there was a dehumidifier right under the part of the ceiling where it was. It was so humid all of our clothes were wet the next morning. We slept with the windows open because of the strong mold smell. The staff couldn’t do anything until the next day. They moved us to another room. No mold but still vert humid.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Michelle

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was very cute, and the front desk staff were very helpful, attentive, and quick to respond to our messages on Expedia. The rooms were cleaned well. It's a walkable distance to most things, which was convenient. The room was moist. Everything had a dampness to it, and had a moldy smell in the sheets and comforter. We got in bed, and it even felt like moisture was coming from the mattress itself? The smell was overpowering and took away from the experience at the hotel.At first I thought maybe this was due to the climate, but we had no issues like this at any other hotel on our trip. If there was not the moisture/mold issue, I would have rated this hotel between a 4-5 stars.
2 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Vic, Trenton

I'm sympathetic but it was unacceptable. There were bad mold issues.
2 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Jessica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambre très confortable. Personnel d'accueil très agréable.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Tsz Ching

2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Danilo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muito bem localizado, café da manhã bom, limpeza do quarto ótima.
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Kelly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are so accommodating and kind. We arrived late at night and had to leave very early before breakfast began. The staff prepared us a take away breakfast that was waiting for us in the lobby when we left. The room was clean and modern. The beds were comfortable. We had a brief but lovely stay.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nan, chicago

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great location, warm staffs, and a photogenic property. It’s in the center of everything which made it easy to walk about. There is breakfast included with our booking and they pack the most thoughtful bagged breakfast upon request! Parts of the hotel is worn down and weathered, chipped paints, uneven floor tiles; some touch up is needed. Overall, it is as advertised with most welcoming staffs.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing staff...great location...amazing breakfast one of the best you will find
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Riannon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean, beautiful, and had AC! Breakfast was included and very tasty. Breakfast area was also beautiful! Only downside is that luggage storage is behind the desk, and not always someone there. Doesn’t feel the most secure.
2 nachten verbleven in april 2025