Junior Suite with Terrace | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer

Beoordelingen van DoubleTree by Hilton Hotel Lisbon - Fontana Park

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel Lisbon - Fontana Park
Rua Eng. Vieira da Silva, 2, Lisbon

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 278 van 746 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 308 van 746 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 746 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 43 van 746 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 746 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

alain

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Nogal veel zwart en donker, geen apart toilet, wel met grote spiegel recht voor jezelf, geen scheer- of makeupspiegel, kranen met 1 knop, waardoor eerst heel wat water verloren loopt eer je goede temp gevonden hebt... vriendelijk personeel, prima ontbijt en prima ligging voor metro
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Adriana Nogueira op 12 jul 2022
Dear alain, Thank you very much for your review from your recent stay at the DoubleTree by Hilton Lisbon – Fontana Park, which is of extreme importance to all our Team. We regret that we did not exceed your expectations in your recent stay with us related with our design, your comments are very important for us in order to improve our service and facilities. However, we are very glad to know that our Team Members were friendly and we provide a good breakfast! We will be delighted to share your nice feedback with all the Team! Nevertheless, we sincerely hope to welcome you back to our Hotel in a near future. Kindest Regards,

8/10 – Goed

Attila

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
OK voor kort verblijf
Het blijft toch verbazend hoe veel hotels met een sjieke uitstraling totaal geen waarde hechte aan kwaliteit bij het aangeboden ontbijt. Scrambled eggs en sinasappelsap hoeven echt niet ingewikkeld te zijn maar de kwaliteit hiervan was bedroevend. Kamers zijn aangenaam en zeer schoon, maar wel gehorig en met her en der wat achterstallig onderhoud. Bedden zijn zeer goed en het balkon was fijn. Douchen in de badkuip is lastig gezien de manier waarop men de douchekop heeft geïnstalleerd. Personeel is wat koel en onpersoonlijk maar zeker wel professioneel.
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Adriana Nogueira op 15 nov 2021
Dear Attila, Thank you very much for your review from your recent stay at the DoubleTree by Hilton Lisbon – Fontana Park, which is of extreme importance to all our Team. We regret that we did not exceed your expectations in your recent stay with us, your comments are very important for us in order to improve our service and facilities and has been forwarded to the relevant departments for their review and action. Nevertheless, we sincerely hope to welcome you back to our Hotel in a near future. Kindest Regards,

8/10 – Goed

Cornelis hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Ligging is minder tov oude centrum, wel vlakbij metrostation. Gang hotelkamers lijkt op gevangenis, vreemde sfeer geeft dat zwart.
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Adriana Nogueira op 30 sep 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review from your recent stay at the DoubleTree by Hilton Lisbon – Fontana Park, which is of extreme importance to all our Team. We regret that we did not exceed your expectations in your recent stay with us, your comments are very important for us in order to improve our service and facilities. Nevertheless, we sincerely hope to welcome you back to our Hotel in a near future. Kindest Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Adriana Nogueira op 21 aug 2019
Dear Guest, Thank you very much for your kind review regarding your stay at the DoubleTree by Hilton Lisbon - Fontana Park. We are very happy to know that you enjoyed your stay with us and the service provided. We will be delighted to share your nice feedback with all the Team! We hope to welcome you back at our Hotel in a near future. Kindest Regards from Lisbon,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel maar dramatische badkamer
Over het algemeen een fijn hotel met erg vriendelijk personeel en een prima locatie. Grootste probleem van de kamer was de badkamer: onveilige instap in de bad/douche combinatie, geen mogelijkheid water hoeveelheid aan te passen waardoor de douchekop alle kanten op spoot, te donker om te kunnen zien wat je doet en een erg confronterende spiegel op het toilet. Wie dit heeft verzonnen... Ook in de rest van het hotel dubieuze (gedurfde) design keuzes: super donker, veel zwart... Geen vriendelijke uitstraling ofzo.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Adriana Nogueira op 21 aug 2019
Dear Guest, We have received a copy of the online survey you recently completed following your stay at DoubleTree by Hilton Lisbon - Fontana Park. Thank you for taking the time to complete it. As we pride ourselves in meeting and exceeding our guests' expectations, we were both surprised and disappointed to find that you were only fairly satisfied with your hotel stay. Please accept our sincere apologies for any inconveniences that may have been caused. Naturally, it is always a concern when we receive feedback regarding our standards not satisfying guest expectations. It saddens us to know that we have disappointed you where with our overall accommodations. Your feedback has been taken very seriously and has been forwarded to the relevant departments for their review and action. They will assist us in our ongoing training to deliver the type of standard you have come to expect from DoubleTree by Hilton. Thank you very much for your feedback which has enabled us to monitor our standards and the service we provide. We would like to have another opportunity to prove to you the DoubleTree by Hilton standards and the type of service we are accustomed to providing and hope that we will be able to welcome you back to our Hotel in the future. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel met zakelijke uitstraling
Het hotel ligt voor ons op een gunstige locatie, dichtbij het woonadres van onze zoon. Kamers schoon, modern en zakelijk ingericht. Ontbijt is exclusief, uitgebreid en goed. Prima Hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging, fijne service
Fijne service en prima kamer (wel wat basic). Kamer is wel helemaal zwart wat het niet altijd even praktisch maakt. Daarnaast lijkt de gang wel op een gevangenis, maar dat is een detail. Het wifi deed het alleen op iOS, niet op Android. Vanaf dit hotel zit je zo op de rode en de gele metrolijn, dus qua ligging prima! Overigens is de versmarkt tegenover het hotel een aanrader om eens heen te gaan.

8/10 – Goed

Sirpa, Nootdorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stylish hotel in upper part of Lisbon
This hotel is located close to 2 metro stations (Saldanha and Picoas) and therefore you have easy and fast access to the downtown of Lisbon. Hotel has a new feeling and rooms are stylish with black glass walls. Bathroom also had lot of black colour making it a bit dark. Breakfast buffet was good with many options. Hotel has a good rate for taxi to airport.
Reactie van Gonçalo Coelho de Sousa, General Manager op 26 mei 2016
Dear Guest, Thank you very much for your kind review and comments regarding your stay in DoubleTree by Hilton Lisbon - Fontana Park. We are very happy to know that you enjoyed your stay and that you were able to identify yourself with the design and colour scheme of our Hotel. We hope to be able to welcome you back to our Hotel in the near future. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

James, Holland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe hotel.
Dit is een luxe hotel. Krijgen van extra's is geen probleem. Locatie is top voor mensen die het niet erg vinden om 15 min met het ov te reizen om in het centrum te komen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij Hebben Ons verblijf Als Zeer Tevreden Ervaren!
Hygiënisch, dienstverlenend personeel, mooi hotel, geweldig kamer. Het enige wat minde er was is dat niet elk personeelslid Engels sprak. Communiceren met hen was dan nogal lastig

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel op een super plek. Tussen het vliegtuig en de stad in, in een leuke buurt met restaurants, winkels en die gezellige kleine plekjes om wat te eten/drinken. Sowieso een geweldige stad in een geweldig land.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goed bereikbaar hotel citytrip
In dit hotel verbleven voor een citytrip Lissabon. Goed bereikbaar, 2 lijnen van de metro binnen 10 minuten wandelen. Bij aankomst om 11:00 uur bleek onze kamer al gereed te zijn, waardoor we daar direct onze koffers konden stallen.

6/10 – Redelijk

Thomas, Mortsel

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok om te overnachten zonder om je kamer te zitten
Receptie en gelijkvloers waren knap/modieus ingericht maar de kamer was dan weer onder niveau met tapijt en middelmatige tot slechte afwerking. Wereldwijd de minste Hilton die ik reeds bezocht heb en de naam waardig is. Verder OK, aangezien je toch niet echt vaak op je kamer verblijft in het zonnige Lissabon.

8/10 – Goed

Bas, Mierlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stedentrip
Warm welkom in het hotel. Schone kamers, uitgebreid ontbijt en goede keuken voor zowel lunch als diner. Prettige locatie vlakbij metro, bus en toeristen bussen. Voor 10 euro met de taxi van en naar het vliegveld. Wij zouden zo weer voor dit hotel kiezen.

4/10 – Matig

Jane, Amsterdam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Aardig hotel, maar dient nog wel enige verbetering
Hotel is op een steenworpafstand van een metrostation. Binnen een half uur zit je in het centrum van Lissabon. Hotel ziet er aardig uit. Het is echter heel erg gehorig. Je hoort werkelijk alles in de aangrenzende kamers. Het schoonmaken van de kamers kan ook beter. Ik heb hierover nog een melding gemaakt bij de receptie. Maar hier is geen gehoor aan gegeven.

8/10 – Goed

Erwin, Veenendaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel net buiten het drukke centrum
Goed hotel op een rustige plek, maar goed bereikbaar. Netjes en verzorgd. Niets op aan te merken

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne accomodatie
Fijn hotel met uitstekende service.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima uitvalsbasis om lissabon te ontdekken
prima kamer Service personeel prima Uitgebreid en goedontbijt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel dicht bij metro en centum
Voor een aantal dagen krijg je gratis toegang tot WIFI, in de ontvangst ruimte staan aan aantal PC's die je gratis kunt gebruiken met 1 uur limit voor aaneensluitend gebruik en printer was gratis beschikbaar. Parkeergagarag direct onder het hotel.

6/10 – Redelijk

Lis, D

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima!!
Mooi en schoon hotel. Kamers zijn prima al is er wel een badkamer met glaswand. Wat minder prettig ervaren kan worden. Housekeeping leek een grasmaaier te gebruiken als stofzuiger. Zo een lawaaiig ding. Bed lag heerlijk. Parking aan de dure kant. 15€ per dag.

6/10 – Redelijk

Ernst, Rotterdam

Negatief: Comfort kamer
Minder dan verwacht van de Hilton organisatie
Gedurende andere reizen in de USA goede ervaringen gehad met Double Tree hotels, daarom hadden we vooraf een zelfde verwachtingspatroon. Daarin zijn we enigzinds teleurgesteld. Bedden zijn hard, kamer vrij klein en zeer gehorig. Design in de badkamer zover doorgevoerd dat de practische bruikbaarheid te wensen overlaat. Wat ons betreft zou dit hotel niet tot de Hilton groep moeten behoren.

10/10 – Uitstekend

Sjoerd, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel fijne locatie voor OV
Het hotel ligt dichtbij 2 metro lijnen waardoor je bijna heel Lissabon door kunt reizen met de metro. Het personeel is vriendelijk en aan de bar voel je je net James Bond.

10/10 – Uitstekend

Johan en Emma, Vlijmen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel met vriendelijk personeel
Wij hebben in het paasweekend (18 t/m 20-4-2014) in dit hotel gelogeerd. Het straalt luxe uit, kamer is zeer schoon en is smaakvol en modern ingericht (wel veel zwart design, dus oogt donker). Het was voor ons de eerste ervaring in een Hilton hotel. DoubleTree straalt deze kwaliteitsklasse ook absoluut uit, en dat tegen een zeer betaalbare prijs (onder de EUR 100 incl ontbijt). Wel 2 maal kortstondig last gehad van luidruchtige jeugd die over de gang schreeuwden en op onze deur bonkte. Maar dat was gelukkig op de vroege avond, dus het heeft onze uitstekende nachtrust niet verstoord. Verder is het hotel gelegen tegenover een grote supermarkt, en dicht een metro station. Minibar consumptie is wel behoorlijk aan de prijs (EUR 6 voor een flesje Heineken). Een absolute aanrader! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice place to stay
Wij vonden het een fijn hotel om te logeren. Het hotel heeft een strakke en moderne vormgeving, het personeel is zeer vriendelijk. Een hotel voor iedereen.

8/10 – Goed

Cees, Veldhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed gelegen t.o.v openbare vervoersmiddelen
Hotel is aan te bevelen voor stedentrip Lissabon, door de diverse aansluitingen voor metro op loopafstand. Ook de ligging t.o.v. vliegveld is via metro of taxi zeer goed te doen Restaurantjes zitten verborgen in de omliggende winkelcentra voor een hapje en tot laat open. Hotel is aan te bevelen ook door het correcte personeel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
City-trip
Ik had een luxueuze kamer met moderne uitstraling. Het uitzicht aan de achterzijde is niet erg aantrekkelijk, maar geeft genoeg licht. Uitgebreide minibar, maar weinig internationale tv-kanalen. Spijtig genoeg weinig stopcontacten in de kamer (ééntje in de badkamer).Het personeel was heel behulpzaam en vriendelijk. Het hotel ligt een dertigtal minuten doorstappen gelegen van het centrum (de lift). Metrostations dichtbij, en een twintigtal minuten taxirit van de luchthaven. Twee shopping-centra nabij voor noodzakelijke aankopen. Prijs-kwaliteit zeker waardevol.

10/10 – Uitstekend

Cees & Jing, Utrecht, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
voor designliefhebbers
mooi designhotel, helaas zonder zwembad en sauna. Niet alles in de kamer was echt praktisch bijv. de waskom op een kastje, de doordraaiende toegangsdeur tot de badkamer en de te hoge kasten , waar je niet bij kunt komen om je kleding op te hangen. Niet elke dag werd het bed opgemaakt. Even goed wel een aanrader voor mensen die van design houden. Wel schoon en vriendelijke personeel en goed bereikbaar met de metro.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel voor stellen en families
Zeer mooi vormgegeven hotel. Kamers worden goed schoongemaakt, tot twee maal toe per dag. Personeel is zeer vriendelijk. Ligging van het hotel is perfect, buiten het drukke stadscentrum, dicht bij twee metro stations. Enige minpunt is mogelijk dat het design soms nuttigheid in de weg staat. Dit zijn kleinigheden als led verlichting in de WC waardoor er weinig zicht is, douchekop die niet los te koppelen is. Ook is het bad midden in de kamer gepositioneerd zonder echte afscheiding. Voor stellen / familie zal dit echter niet zo'n probleem zijn.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super!
Mooi vormgegeven hotel. Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Gelegen in een vrij rustige straat op een half uurtje lopen van het centrum. Onze kamer was simpel maar doeltreffend ingericht. Puntje van kritiek is een te donkere douche gedeelte in een badkuip die het water ook over de douche vloer verspreide. Zes overnachtingen gehad en super genoten!!

8/10 – Goed

Stef, Almere

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi design hotel.
Mooi design hotel met ruime kamers. Personeel van de receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. Personeel van de bar en restaurant zijn niet erg snel, maar wel vriendelijk. Eten in het Japanse restaurant is erg goed! Kamers zijn van alle gemakken voorzien, zoals TV en ruime badkamer met bad. Internet is aanwezig maar niet gratis zoals beschreven.

10/10 – Uitstekend

Geert Smp, Milsbeek Gem. Gennep

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lente vakantie
Het hotel vonden we prima. Na een reis met problemen, Inchecken moest handmatig gebeuren, 1 uur later vertrekken, en bij aankomst geen koffers werden we in het hotel keurig opgevangen. Op het vliegveld te Lissabon zijn we 3 uur bezig geweest ( met nog 30 andere passagiers) voor het opgeven van onze niet vervoerde baggage. Hotel leverde ons tandpasta en borstel. We hadden alles in onze koffers zitten. Gelukkig werden de koffers de volgende ochtend om 8.00 uur afgeleverd bij het hotel. Verdere vakantie verliep prima.

10/10 – Uitstekend

Ellen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Rene

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Facilities look new but you might experience leaks with the shower and the bathroom winch they will not fix. Be aware of your reservations fees and check in policies as they will not be responsible even if you paid them twice for the same room. They will rely on "it´s our policies" and you won´t receive any follow up. Worst Double Tree I have staid in and for sure the last time.
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Milan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is not Hilton quality and definitely not a 4 star hotel. It is a 2 star hotel at best. The shower has no door or shower curtain so when you shower water splashes all over the carpet in the room. The black design is terrible. How can you properly tell if something is clean if everything is black. The furnishings were very old with rust and cracks everywhere. The only good park about this hotel is the location.
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Cathy

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fire alarms went off 3 times, loose tap in washroom, bath tub dangerous to get in & out, sink has a crack in it, bath tub shower has no privacy as it is glass wall. Other than that al ok
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Esteban

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parece manicomio o clínica psiquiátrica “moderna”. La decoración es horrible y es todo menos un hotel que invita a llegar a descansar.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ting

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
shopping, convenient
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Ting

1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Anas

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Déçu la première nuit.
En arrivant, on a une chambre au premier étage de l’hôtel nous avions réservé une chambre deluxe ça a été très compliqué de trouver le sommeil. L’hôtel donne sur un croisement entre deux routes, donc bruit de voiture, les gens qui passent en valise et fin de soirée, nous avons passé une nuit horrible donc on a dû le lendemain matin demander à changer de chambre ce qui a été fait très rapidement par l’équipe de la réception et la deuxième nuit impeccable, ça nous a changé. Donc je vous conseille à demander un étage élevé.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lovely staff but hotel needs updating
Check in was great … especially the front desk who helped me with my taxi driver who tried to charge me $45 for my ride from the airport. The bartender was also lovely. Just wish the restaurant had been open past 10P. While the room amenities were great per usual, the room (carpet) was not as clean as I’ve come to expect from Hilton properties. And why I wasn’t given Hilton points is still a mystery: I stay in Hilton’s throughout the US and always book through hotels.com!! Finally, you need to have shower stalls and not bathtubs with showers. For those of us over 65, this can be dangerous!!
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Patricia

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Simon

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very helpful and courteous
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Stephane

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

juan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good hotel, good location and the staff was very kind, very clean , i really recommend this hotel
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team DoubleTree Lisbon op 1 dec 2023
Dear Juan,Thank you so much for your rating.We hope to welcome you in the near future again.Kind Regards

8/10 – Goed

Ronald

3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Team DoubleTree Lisbon op 1 dec 2023
Dear Ronald, Thank you so much for your rating.We hope to welcome you in the near future again.Kind Regards

4/10 – Matig

JOSEPH

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Fontana Park Team op 1 dec 2023
Dear Joseph,Thank you very much for your review from your recent stay at the DoubleTree by Hilton Lisbon – Fontana Park.We regret that we did not exceed your expectations in your recent stay with us and we hope to welcome you back in the near future.Kind Regards