Kies datums om prijzen te bekijken

My Story Hotel Figueira

Fotogalerie voor My Story Hotel Figueira

Bar (ter plaatse)
Tweepersoonskamer, uitzicht op stad | Uitzicht op de stad
Voorkant van accommodatie
Lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed, donzen dekbedden
Dagelijks ontbijtbuffet (EUR 15 per persoon)

Overzicht van My Story Hotel Figueira

My Story Hotel Figueira

4.0-sterrenaccommodatie

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Wasservice
Kaart
Praca da Figueira 15, Lisbon, 1100-119

Gasten geven deze locatie een beoordeling van 10.0/10 (Uitzonderlijk)

Ontdek het gebied

  • Populaire locatieRossio Square2 min. lopen
  • Populaire locatieKathedraal van Lissabon (Se)9 min. lopen
  • Populaire locatiePraça do Comércio9 min. lopen
  • LuchthavenLissabon (LIS-Humberto Delgado)26 min. rijden

Kameropties

Over deze omgeving

Lissabon

My Story Hotel Figueira is gelegen in de wijk Oude Stad van Lissabon in Lissabon. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij een metrostation. Een paar lokale bezienswaardigheden zijn onder andere Convento da Ordem do Carmo en Kathedraal van Lissabon (Se). Wil je liever een middagje winkelen, ga dan naar Avenida da Liberdade en Winkelcentrum Armazens do Chiado. Oceanarium van Lissabon en Museu do Fado zijn ook zeker het bezoeken waard. Gasten zijn ontzettend positief over de centrale ligging van dit hotel.

In de buurt

  • Rossio Square - 2 min. lopen
  • Santa Justa-lift - 4 min. lopen
  • Convento da Ordem do Carmo - 5 min. lopen
  • Kathedraal van Lissabon (Se) - 9 min. lopen
  • Praça do Comércio - 9 min. lopen

Lokaal vervoer

  • Metrostation Rossio (groen) - 1 min. lopen
  • Treinstation Rossio - 4 min. lopen
  • Lissabon (LIS-Humberto Delgado) - 24 min. rijden

Over deze accommodatie

My Story Hotel Figueira

Hotel met 4 sterren in Oude Stad van Lissabon, gemoderniseerd in 2019
My Story Hotel Figueira ligt niet alleen in de buurt van Rossio Square maar biedt ook faciliteiten zoals stomerij-/wasservices, een bar en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en meertalig personeel
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en een portier/piccolo
  • Een kluis bij de receptie, een 24-uurs receptie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten zeer lovend zijn over het ontbijt en het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 79 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals gratis internationale gesprekken en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals kussenkeuzemenu's en (laptop)kluisjes.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Hypoallergeen beddengoed, lakens van Egyptisch katoen en traagschuimmatrassen
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Gratis baby-/kinderbedjes, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels, Frans, Duits, Portugees en Spaans

Schoonmaak- en veiligheidsmaatregelen

Maatregelen voor extra grondige schoonmaak

De accommodatie wordt schoongemaakt met desinfectiemiddel.
Veelgebruikte oppervlakken worden schoongemaakt en gedesinfecteerd.
De accommodatie wordt gedesinfecteerd met een elektrostatische sprayer
Het beddengoed en de handdoeken worden op minimaal 60 °C gewassen.
De accommodaties worden na de schoonmaak verzegeld.
Volgt de regionale schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Clean & Safe (Portugal).
Volgt de brancherichtlijnen voor de schoonmaak en desinfectie van het volgende: Safe Travels (WTTC - wereldwijd).

Social distancing

Contactloos inchecken en uitchecken
Gasten kunnen overal in de accommodatie contactloos betalen
Er zijn maatregelen voor social distancing genomen

Veiligheidsmaatregelen

Het personeel draagt persoonlijke beschermingsmiddelen
Er wordt gecontroleerd of personeelsleden koorts hebben
Gasten kunnen hun temperatuur laten meten
Mondkapjes en handschoenen zijn beschikbaar
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie
Ontsmettende handgel wordt verstrekt
Er worden veiligheidsmaatregelen genomen voor verbeterde eetvoorzieningen
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 16 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 14 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Deze informatie wordt verstrekt door onze partners.

Accommodatievoorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in een aantal gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid op de locatie

Eten en drinken

  • Er is elke dag van 07.00 uur tot 10.00 uur een ontbijtbuffet beschikbaar tegen een toeslag van EUR 15 voor volwassenen en EUR 15 voor kinderen
  • 1 bar/lounge
  • 1 restaurant
  • Roomservice beschikbaar

Restaurants ter plaatse

  • La Squadra

Gezinsvriendelijk

  • Een wasserij
  • Geluiddichte muren
  • Gratis babybed
  • Snackbar/deli

Voorzieningen

  • Kluis bij de receptie
  • Lift

Gastendiensten

  • 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse schoonmaakservice
  • Hulp bij uitstapjes/tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Stomerij/wasservice
  • Wasserij

Toegankelijkheid

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Vermeld deze dan op de boekingspagina in het veld voor speciale verzoeken nadat je je kamer hebt geselecteerd.
  • Aangepaste badkamer (bepaalde kamers)
  • Aangepaste kamer
  • Lift
  • Registratiebalie met voorzieningen voor rolstoelgebuikers
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagd aanrecht en verlaagde wastafel
  • Wandbeugel bij het toilet

Overig

  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in november 2019
  • Rookvrije accommodatie
  • Televisie in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Airconditioning
  • Beddengoed
  • Dekbed
  • Gratis babybedden
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Luxe beddengoed
  • Traagschuimmatras
  • Verduisterende gordijnen
  • Verwarming

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Satellietzenders
  • 32-inch ledtelevisie

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Overig

  • Bureau
  • Elektrische adapters/opladers
  • Geluiddichte muren
  • Gidsen/aanbevelingen
  • Gratis internationale gesprekken
  • Gratis langeafstandsgesprekken
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluis met plaats voor laptop
  • Laptopwerkplek
  • Pantoffels
  • Zonwering

Soortgelijke accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
Bij het inchecken dienen gasten een negatief Covid-19-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een negatief Covid-19-testresultaat geldt voor alle gasten van 16 jaar en ouder. De test mag niet langer dan 72 uur voor het inchecken afgenomen zijn. De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. Gasten dienen minstens 14 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.00 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 13 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 15 voor volwassenen en ca. EUR 15 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: rookmelder.
Bereid je voor: bekijk de laatste COVID-19-reisvereisten en de geldende maatregelen op je bestemming voordat je op reis gaat.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

My Story Hotel Figueira Hotel
My Story Hotel Figueira Lisbon
My Story Hotel Figueira Hotel Lisbon

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij My Story Hotel Figueira?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Hoeveel kost een verblijf bij ?

Vandaag, 1 apr. 2023, kost een verblijf bij van één nacht voor twee volwassenen op 4 apr. 2023 min. € 198,54, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij My Story Hotel Figueira te parkeren?

Bij dit hotel kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij My Story Hotel Figueira?

Inchecken is mogelijk van 15.00 uur tot middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij My Story Hotel Figueira uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt My Story Hotel Figueira?

Dit hotel ligt in Oude Stad van Lissabon, vlak bij Plein Figueira en Rossio Square. Kasteel van Sao Jorge ligt op 0,6 km. Metrostation Rossio (groen) en Tramhalte Praça da Figueira liggen op 2 minuten lopen.

Kan ik mijn reservering bij My Story Hotel Figueira gratis annuleren en een volledige restitutie ontvangen?

Ja, bij My Story Hotel Figueira kun je voor bepaalde kamertarieven gratis annuleren, omdat we flexibiliteit belangrijk vinden. Raadpleeg het annuleringsbeleid van My Story Hotel Figueira op onze site voor meer informatie over uitzonderingen of vereisten.

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 92 van 130 beoordelingen" "
" "10 - Uitstekend 71%
Gastenscore: 8 - Goed. 30 van 130 beoordelingen" "
" "8 - Goed 23%
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 130 beoordelingen" "
" "6 - Redelijk 2%
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 130 beoordelingen" "
" "4 - Matig 2%
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 130 beoordelingen" "
" "2 - Ontzettend slecht 2%

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,5/10

Voorzieningen

9,3/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Otto

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Albert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel staat aan een groot plein met alle faciliteiten op loopafstand. Een metrostation is vlakbij
4 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Danielle

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

JOAQUIN PEREZ

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ubicación y relación calidad precio
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Housekeeping was a bit hit and miss - a couple of days the room was missed completely and on others, tea/coffee toilet roll was not replaced. When it was done however, it was to a high standard; very clean. The bed was VERY comfortable but quite small in length. I am 1.84m which is tall but not freakishly so but my legs were hanging off the end. A couple of the electrical sockets were not working. Lighting was a bit dark Tea and coffee selection was poor. Only two teabags for two people and mostly just fruit teas, no English Breakfast/Assam etc Heating/Air con did not work properly so had to get reception to adjust settings. They did so readily and happily but it took us almost a week to get it right! Blinds and triple glazing worked brilliantly but due to heating being too high we wanted to open them and then it was VERY noisy outside. Hotel can't do anything about Lisbon traffic though so can't fault them Shower was excellent. Hot and powerful. Restaurant was excellent - we are both veggie and had plenty of choice. Breakfast fantastic. Reception and waiting staff were also excellent - friendly and very helpful. We had a late plane and the hotel allowed late checkout AT NO EXTRA CHARGE - fantastic service.

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice property. Friendly staff. The only request is maybe they should hit everything with a fresh coat of paint and repair a few minor little issues here and there.
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Monika

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Chi Wai, BROOKLYN

3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

stephen

5 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Wai Yin Vivien

5 nachten verbleven in december 2022