Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel 3K Madrid

4 out of 5
Hotel 3K Madrid
Rua Conde de Redondo, 24, Lisbon

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 192 van 695 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 282 van 695 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 147 van 695 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 46 van 695 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 28 van 695 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hester

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Staat alleen aangegeven met 4 sterren. Dat is het echt niet. Prima voor 3 sterren.
4 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Hendrik L.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima Hotel voor een stedentrip
Prima Hotel. Beetje prijzig ontbijt, maar wel goed. Prima kamer met goede bedden en badkamer

10/10 – Uitstekend

Adrianus V.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Heerlijk voor stedentrip
Ietwat gedateerd hotel, heel vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt openbaar vervoer tegenover hotel, niets mis mee. Voor herhaling vatbaar!

10/10 – Uitstekend

Adrianus V.

Positief: Netheid, personeel en service
Fijne stedentrip
Hotel was iets buiten het centrum, maar met de bushalte voor de deur geen probleem. Fantastisch personeel, ontbijt goed en wifi uitstekend! Voor herhaling vatbaar!!!! Kamers wat gedateerd, maar schoon.

8/10 – Goed

matteo, zandvoort aan zee

Positief: Netheid, personeel en service
goed toeristen hotel
ligging van het hotel in een saaie buurt weinig restaurants en terrasjes echter centrum niet ver weg 20 minuten lopen of wen taxi voor 5t euro naar rossio het leuke plein met gezellige terrassen zoals nicola en vlak bij de rua augusta de winkel straat hotel is value for money/

6/10 – Redelijk

narsan, den haag

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niets bijzonders. Zeker geen 4* waard.
Ik zou dit hotel zeker geen 4* beoordelen. Maar minder.

8/10 – Goed

Harry, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. Nette kamers. Dagelijks prima schoongemaakt. En locatie op 5/10minuten lopen (ligt aan welke lijn) van Metro

6/10 – Redelijk

Ralf K.

Positief: Personeel en service, comfort kamer
prima voor stedentrip!
Klein halfuurtje lopen naar het centrum. Prima voor stedentrip. Goede bedden en fijne douche/bad. Kamers wel erg gehorig.

8/10 – Goed

Anne Marie Denutte

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ideaal voor city trip
Rustige kamer maar wel weinig ruimte tussen bed en televisie tafel. Héél vriendelijk onthaal en hulpvaardig. Ontbijt wel een beetje duur 10€.

4/10 – Matig

Jacques

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
beperkte ontbijt ruimte
eenvoudig hotel met redelijke slaapkamers. Vriendelijk personeel.

6/10 – Redelijk

C&Z, Amsterdam

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Prima voor city trip
Fijn hotel. prima prijs. netjes maar wel jammer dat het in een gure buurt ligt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel, breed, tweepersoonsbed
We hebben met veel genoegen de mooie stad Lissabon verkend. Heel veel gelopen over een helaas vaak matig tot moeilijk wegdek (kleine gladde steentjes en hobbelig; slecht onderhouden). Maar ook heel vriendelijke en behulpzame Lisboa's (Portugezen) ontmoet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer behoorlijk
De straat uit en dan om de hoek een bushalte: 25 min tot de aankomst/vertrekhal Bus en metro dichtbij dus, een Lissaboncard voor 72 uur € 37 incl. gratis musea, kortingen en bus/metro incl. Hotel ligt iets buiten het "echte" centrum, maar net dicht genoeg bij. Prima ontbijt voor € 8,50 p.p. internet niet gratis, wij betaalden voor even contact € 1,50 eerste half uur. Daarna goedkoper. Computer en printer in de hal, niet snel. n.b. Transavia: geen online incheck

10/10 – Uitstekend

marjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel, gunstig gelegen
Eerste nacht in een kamer op bovenste verdieping die zo warm was dat de airco het niet kon bolwerken. de volgende dag prima reactie op onze klacht: bij terugkeer in het hotel stond al onze bagage al in een vervangende, koelere kamer. Zeer dientverlenende houding bij het personeel. UItgebreid ontbijt. Goed schoongehouden kamer. Badkamer is toe aan modernisering. Ligging gunstig.

10/10 – Uitstekend

Hans, Bergschenhoek, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel dat een beetje buiten het centrum ligt
Hotel is prima en serveert een zeer goed ontbijt. Het ligt alleen een beetje buiten het centrum. Maar doordeweeks brengt bus 732 je binnen 5 minuten naar Rossio(het centrum). Metro is ook redelijk dichtbij. Voorzichtig bij de metro voor zakkenrollers.

10/10 – Uitstekend

peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff and very clean !
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Perveen

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was a very good size and excellent condition. Beds were very comfortable. It was near the shops that we wanted do location was perfect. The rooms were very quiet which was important to us. The checking of rooms after cleaning and room allocation was poor I.e missing towels, missing tea bags, missing shower gels etc. When notified of shortfall at reception delivery still fell short.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Regina

Positief: Personeel en service
Wir waren im großen und Ganzen zufrieden, personal war wirklich nett und hilfsbereit! Frühstück könnte etwas abwechslungsreicher sein für Vegetarier.
4 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Dagmar

Positief: Netheid, personeel en service
Very kind personnel
2 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Josefina

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I like the services, the staff working there were very helpfull.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel for the price
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Lidia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Elaine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel room was a good size, clean and had everything you needed. We arrived in the early hours of the morning to be met by a miserable male receptionist who didn't give a good first impression. However, all the other receptionists we met over the next few days were very welcoming and helpful. Would stay here again.
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Erica

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The swimming pool was announced in the site but not available. I was informed in the arrival.
4 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Nathan

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We booked this hotel because it had a roof top pool and was more reasonably priced than others with the same facilities. We were not pre warned that the pool would be closed during our visit, despite it being closed for a prolonged period of time for refurbishment. There was work being done in what sounded like the room next door all day every day from before 9am. Lots of drilling and banging so no possibility of having a lie in. There was also no shower gel in the bathroom and despite house keeping coming in twice during our stay, it was never replaced or refilled. When we arrived there was no toilet roll in our bathroom. I called reception who said they will send some up- I then had to call a further 3 times before someone brought it after over an hour.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Laura

Reisde met partner
Staff were ok, but asked for an extra pillow and never received one. Room was basic. Bathroom was a bit tired and worn, and smelled of damp.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ron

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness is 5 stars 🌟 that I could give also location very convenient to city landmarks. Receptionist was very helpful also polited The room was quite big and very comfortable and Inexpensive. It was enjoyable 😉 😉 😉 😉 😉
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Jonas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schönes und sehr sauberes Hotel mit nettem, hilfsbereiten Personal und einer praktischen Lage zu Einkaufsmöglichkeiten, sowie dem Nahverkehr.
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jany

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed a couple of days. Room is clean and has good spaces. Breakfast is delicious. Easy location to visit Lisboa from there. Parking is available for 15 Euro/night.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Angela

No entiendo como un Hotel de este categoría no tenga desayunos para celiacos.gracias
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Petar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in a really good central Location but not in the old Charmed part of town. More for Business.
2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ewen

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Arrived to a building site. Had to wait to get into room as a new floor was being laid. Night staff unfriendly and uncooperative when I asked for notes to be changed for a taxi. Area not great compared to previous visits to Lisbon. Absolutely won’t return to this hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

edgar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ana cristina

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hablan español
2 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Elsamed

Very poor service
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Stephany

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Dennyze

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Petra Christine

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Die Lage war in Ordnung ,in der Nähe war eine U-Bahn Station und es gab Busse,außerdem waren Uber-Fahrten sehr günstig . Das Personal im Frühstücksraum war unmotiviert ,an der Rezeption waren teilweise engagierte Mitarbeiter ,aber leider auch weniger engagierte (es gab zwei Situationen ,in denen mir keine echte Hilfe angeboten wurde )
9 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

KELLY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel a precio razonable bien situado
Todo bien
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

João Hugo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfeita combinação custo/beneficio
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Teresa

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Laercio

1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Rosemary

1 nacht verbleven in februari 2024