Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 162 van 500 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
162
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 500 beoordelingen" "
8 - Goed
221
Gastenscore: 6 - Redelijk. 82 van 500 beoordelingen" "
6 - Redelijk
82
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 500 beoordelingen" "
4 - Matig
24
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 500 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
11
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie voor een stedentrip, goed ontbijt ,vriedelijk personeel. kamers waren netjes en schoon......goeie ligging
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Expo Astoria op 30 sep 2019
Dear Guest,
We appreciate for sharing your opinion. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We appreciate your preference and we'll wait for your next visit!
8/10 – Goed
Aziz
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel met perfecte locatie
Mooi hotel met perfecte ligging. Bedden hadden springveren in matras, een topper zou wonderen doen.
Verder werd de kamer elke dag verschoond maar er werd helaas niet afgestoft... en aardig personeel.
Aziz
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Hotel Expo Astória op 4 sep 2019
Dear Azis,
Thank you for sharing your experience, which deserved our best attention. We are glad to know that you enjoyed you stay with us. We will take into consideration your feedback aiming to improve as much as possible. We appreciate your opinion and we hope welcome you next opportunity.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
14 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging pal tegen het centrum, prima uitval basis om Lissabon te verkennen. Dicht bij de Metro, buslijnen en City-bus zoals de Hop-op Hop-of bussen. Mooie kamers van redelojk formaat, netjes en schoon. Prima ontbijt en je kan er ook goed dineren.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Sjoerd, Dongen
Reisde met partner
5 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel en locatie. Ook ontbijt prima verzorgd. Enige negatieve puntje is dat de matrassen erg hard zijn.
Sjoerd
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima gastvrij hotel!
Wandelend naar het centrum is ook te doen, maar het is ideaal dat de metro uitgang recht voor het hotel zit. Prima ontbijt, lekker vers fruit en lekkere zoete broodjes. (Enige wat ontbrak en wat ik een ontbijt top vind maken is een gekookt/gebakken eitje en verse jus d´Orange.) Zeer vriendelijk personeel, erg goede service en nette hotelkamers. Je voelt je welkom en zeker aan te raden bij vrienden!
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
fokeline, ermelo
5 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
gezellig hotel, vlakbij de metro. bar wel gauw vol
matras omgedraaid, voelde veren. nu nog mooi qua douche, al wel het weer , zwart in de hoeken.vr
fokeline
4 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 dec 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was oke
Het hotel lag op een centrale locatie en was goed bereikbaar met het ov. Het personeel was niet altijd even vriendelijk. Het horeca personeel was behulpzaam en deden goed hun werk, maar aan de receptie was hier niets van te merken. De kamers kwamen niet enorm hygiënisch over, dit kwam met nameloos het tapijt. Verder werd er wel gedaan aan duurzaamheid en dit was wel een groot pluspunt. Ervaring met Expedia zelf was ook heel goed, het personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon en de reis was goed geregeld.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Marco
18 dec 2017
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Teleurstellend
Vriendelijkheid personeel ver te zoeken. Kamers hebben ramen met uitzicht op een blinde muur 1 meter verder. Dit hoort vooraf duidelijk vermeld te worden. Hotel is een Art hotel maar dat is op geen enkele manier terug te vinden. Gangen zijn zeer donker, je moet uit de lift een volledig donkere gang instappen en een paar seconden wachten tot er een beetje licht aangaat. Doorgeschoten in bezuinigen. Ontbijt is niet bijzonder. In de omgeving van het Hotel is niets te beleven. Metrostation is erg dichtbij. Kortom mij zien ze hier niet meer terug.
Marco
3 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, dicht bij oude centrum
Heel tevreden over het hotel. Een aanrader. Enigste minpuntje : geen locker op de kamer
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn en comfortabel hotel dichtbij vervoersmogelijkheden en centrum Lissabon.
Vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt en diner.
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Kirsten
28 mei 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel midden in de stad
Kleinschalig en comfortabel hotel met uitermate vriendelijk personeel! Vlakbij marqués de Pombal waar je zo op de bus en metro stapt om Lissabon te ontdekken.
Kirsten
10/10 – Uitstekend
Anthonius U.
22 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Zeer goed hotel
Zeer goed hotel. 15 minuten lopen vanaf het centrum. Zeer goede bar in het hotel (niet heel groot). Maken / mixen alle drankje die je wilt hebben. Wifi is uitstekend.
Anthonius U.
10/10 – Uitstekend
Anthonius U.
17 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel op ongeveer 10 minuten lopen vanaf het centrum.
Hotel en personeel top. Ontbijt buffet was heel goed.
S'avonds aan de bar ook prima service. De barmedewerker is in staat om voor iedereen wat lekkers te maken.
Anthonius U.
8/10 – Goed
Martin S.
3 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel !
Prima hotel.
pluspunten: extreem schoon-vriendelijk personeel- goed ontbijt-goede douchestraal-prima service& hoffelijk- spreken zeer goed Engels!
minpunten: Hotel heeft een modern decor maar deze is zeer apart! Slechts 1 stopcontact in de hele kamer ( breng een stekkerdoos mee! ) Het centrum is goed te bereiken met de metro.(lopen duurt iets te lang.)
Martin S.
8/10 – Goed
Conny D.
22 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
tof vriendenonderonsje!
Goed hotel met een enorme keuze aan het ontbijt! Een aanrader!
Conny D.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kleinschalig hotel op goede locatie
Hotel met persoonlijke aandacht. Prettig personeel. Vriendelijk en altijd bereidwillig. Kamer netjes , badkamer ietwat gedateerd.
Goed ontbijtbuffet.Goede airco
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Esther H.
1 mei 2015
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Super hotel voor city trip
Ons gezelschap bestond uit 3 dames, op de luchthaven hebben we ervoor gekozen om met de taxi naar het hotel te gaan. Voor nog geen 10 euro werden we voor de deur van ons hotel af gezet. Het hotel was erg schoon, wij hadden een super grote kamer met zijn drieën. Het personeel was zeer behulpzaam, erg vriendelijk en had ook goede tips. Zo wilde wij graag naar het beeld Cristo Rai, in nederland al opgezocht dat het maar 15 min met de auto was, dus zouden we met een taxi gaan, maar als de taxi's de stad uit gaan zijn ze niet te betalen! Dat wisten we niet! Met de pont en de bus(retour) nu voor 3 pers. 16 euro betaald ipv 80 tot 100 euro. Goede tip dus van de dame in het hotel! Lissabon is prachtig en er is veel te zien. Een aanrader!!
Esther H.
6/10 – Redelijk
Lisa, Amsterdam
25 okt 2014
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Prettig hotel
Prettig verblijf gehad in dit hotel. Kamer was wat stoffig, maar verder schoon. Goede wifi verbinding. Ontbijt viel wat tegen. Erg drukke, kleine ruimte en beperkte keuze. De locatie is erg centraal. Wel een eindje van de restaurants en barretjes vandaan.
Lisa
6/10 – Redelijk
Philip, Ede
1 jul 2014
Negatief: Comfort kamer
Gemiddeld hotel
Astoria Hotel zit in een mooi gerenoveerd gebouw met een goede uitstraling waardoor ook je ook net iets meer verwacht. Maar bijna alle kamers kijken uit op een blinde muur. De service (het ontbijt, bediening bar) zijn gemiddeld en ook op de totale verlichting is flink bezuinigd waardoor je je bijna "op de tast" door het hotel begeeft.
Philip
10/10 – Uitstekend
nvt, nvt
16 okt 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, centraal Gelegen.
Prima hotel, comfortabel, mooi en vriendelijk personeel.
nvt
8/10 – Goed
Ineke, Nederland
13 nov 2012
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een stedentrip van een paar dagen.
Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Kamers zijn klein maar schoon en netjes.
Personeel is hulpvaardig, spreekt goed engels. Ontbijt is goed. Met taxi van vliegveld naar hotel voor 10 euro. Koffer in de taxi kost 1.60 euro extra.
Ineke
4/10 – Matig
TK
Reisde met familie
23 mrt 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Huono äänieristys, tahraiset sängyt ja lattiat, mm. roskis wc-tiloissa täysiruosteessa, ilmeisesti vain harvassa huoneessa jonkinlainen näköala (n. 1 m päässä oleva vastakkaisen talon seinä ei tätä ole), wifi toimii vain aulatiloissa, kannattaa käyttää portaita turvallisuussyistä - ei pientä hissiä, hotellin sivujen tasoluokitus aivan väärä
TK
3 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Property was in a good location. The hotel rooms and corridors need upgrading.. Room 707 was called a superior room but fell below that standard. No pictures or decorations. A very small television on a bare wall. No drawers to hold anything, only two narrow closets. An annexe to the room was bare except a for a bench seat. No safe.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Expo Astória op 10 mrt 2020
Dear Guest,
Thank you for sharing your opinion. We sorry in advance for your experience at our hotel was not the best. Your opinion will be taken into consideration aiming to improve our services. Nevertheless, next time you want to stay with us we suggest you ask our team, at the time of booking, for one of our larger rooms and/or with overlooking to the main street (subject to availability).
We appreciate your feedback.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dear Guest,
We appreciate your preference. We hope everything was to your liking and you choose our Hotel next time.
Thank you!
8/10 – Goed
Marina, Nantes
Reisde met familie
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien situé
Petit déjeuner identique tous les jours ( c est le côté moins bien mais très correct quand même)
Marina
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Hotel Expo Astória op 12 mrt 2020
Chère Mme. Marina,
Merci pour votre préférence et opinion. Nous allons prendre votre opinion en considération afin d'améliorer nos services. Nous espérons vous voir à la prochaine occasion!
10/10 – Uitstekend
Tiina
Reisde met een groep
31 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and helpful staff. Biggest points from the green idea in wich you can save five euros per day if you use the same towels. Second time here, and still satisfying stay. Love the xl Tupla kupla in the bar floor..
Tiina
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Expo Astória op 18 feb 2020
Dear @Tiina,
We appreciate for sharing your opinion. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We appreciate your preference and we'll wait for your next visit!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendo com pequenas restrições
O hotel é mto bom, limpeza, localização, mro confortável, ar condicionado/ calefação, café da manhã mto bom.
O único ponto é que a acústica entre paredes, lado de fora nao se escuta nada mas o piso superior escutava as batidas, ou o pisar das pessoas.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Expo Astória op 21 feb 2020
Estimado hóspede,
Agradecemos a sua opinião, a qual mereceu a nossa melhor atenção. A sua opinião é fundamental para nós, sendo um ponto de partida valioso para melhorarmos os nossos serviços. Teremos em consideração os aspetos que referiu e tentaremos resolver tanto quanto possível. Obrigado pela sua preferência!
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Pretty building from the outside. Great central location. Very basic room, which was dark with no natural light. The door to the shower leaked so the floor in the bathroom would get soaked. Also the bathroom was a bit smelly.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Expo Astória op 28 jan 2020
Dear guest,
Thank you for sharing your experience, which deserved our best attention. We sorry in advance for your experience at our hotel was not the best. We will take into consideration your opinion aiming to improve our services. We appreciate your cooperation.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buona posizione, buona pulizia. Molto economico e sopra le aspettative
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Expo Astória op 18 feb 2020
Dear guest,
We appreciate for sharing your opinion. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We appreciate your preference and we'll wait for your next visit!
6/10 – Redelijk
Wilfried
Reisde met familie
15 jan 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
decepcionante !
hotel com boa localização, porém a limpeza do quarto, o mal funcionamento do telefone, os cartões que nunca funcionavam para abrir o quarto, o barulho do metrô que passa em baixo do hotel, cachorros do prédio vizinho latindo as 5 hs da manhã, aperto no café da manhã, deixam muito a desejar desta acomodação !!
Wilfried
5 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Expo Astória op 30 jan 2020
Estimada @Wilfried,
Agradecemos a partilha da sua opinião, a qual mereceu a nossa melhor atenção. Lamentamos desde já que a sua experiência no nosso hotel não tenha sido a melhor. Iremos ter em consideração o seu feedback, verificando os vários aspetos que referiu no sentido de resolvermos e melhorarmos, tanto quanto possível, o nosso serviço. Obrigado pela sua colaboração.
8/10 – Goed
Ana Lucia
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Primeiras noites.
Solicitei uma chaleira e não conseguiram arrumar. Fiquei 1 noite sem comando porque estava em falta.
Atendimento muito bom e limpeza do quarto tambem.
Ana Lucia
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Expo Astória op 30 jan 2020
Estimada Ana Lúcia,
Agradecemos a sua opinião, a qual mereceu a nossa melhor atenção. A sua opinião é fundamental para nós, sendo um ponto de partida valioso para melhorarmos os nossos serviços. Teremos em consideração os aspetos que referiu e tentaremos resolver tanto quanto possível. Obrigado pela sua preferência!
6/10 – Redelijk
TM, 52
Reisde met een groep
4 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel très mal insonorisé, majorité du personnel aimable mais pas tous
TM
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Expo Astória op 28 jan 2020
Dear @TM,
Thank you for sharing your experience, which deserved our best attention. We will take into consideration your feedback aiming to improve as much as possible. We appreciate your opinion and we hope welcome you next opportunity.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
4 jan 2020
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Expo Astória op 18 feb 2020
Dear guest,
We appreciate for rating our Hotel. We hope welcome you next time you visit Lisbon. Thank you for your preference!
10/10 – Uitstekend
Carolynn, Cairns
Reisde met een groep, Reisde met partner
20 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved this property, would recommend.
Fantastic breakfasts also.
Carolynn
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Expo Astória op 28 jan 2020
Dear Carolynn,
Thank you for sharing your experience. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. It will be our pleasure to welcome you again next time!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Hotel bem localizado. Quartos do último andar precisam de reformas (melhoras quanto iluminação e pinturas das paredes). Café da manhã bom. Restaurante satisfatório. Política de sustentabilidade interessante, pois àquele que optar por não trocar toda roupa de cama e toalhas recebe um voucher no valor de 5 euros para consumir no bar e restaurante do hotel. Bom custo benefício.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Expo Astória op 30 jan 2020
Estimado hóspede,
Agradecemos e registamos com agrado a sua satisfação com a experiência no nosso Hotel. Teremos em consideração o seu feedback. Esperamos voltar a contar com a sua preferência numa futura oportunidade!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were very small but good amount of wardrobe and storage space.
Rooms were centrally set at 17 degrees which was too hot for me and when I asked at reception I was advised that there was nothing that could be done as the management sets this.
Breakfast was good and the bar was pleasant.
Would definitely recommend it x
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Expo Astória op 28 jan 2020
Dear guest,
We appreciate for sharing your opinion. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We appreciate your preference and we'll wait for your next visit!
8/10 – Goed
Chloe, Montréal
Reisde met partner
4 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wifi fonctionne très mal
Hotel propre
Près d’un station de métro et de l’épicerie
Chloe
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Expo Astória op 28 jan 2020
Dear Chloe,
We appreciate for sharing your opinion. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We will take into consideration your feedback aiming to improve as much as possible. We appreciate your preference and we'll wait for your next visit!
6/10 – Redelijk
Andor
3 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Renovierungsbedürftig
Von aussen schönes Gebäude, innen modernisiert irgendwann. Wir hatten Unser Zimmer auf dem 8 OG. Dieses ist irgendwannmal draufgebaut, sehr kleines Zimmer, konnte man gerade uns Bett bewegen, mit Dachfenster und vergammeltem Teppichboden. Das Bett selbst war Ok. Im Zimmer war nur eine einzige Steckdose.
Andor
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Hotel Expo Astória op 28 jan 2020
Dear Andor,
Thank you for sharing your experience, which deserved our best attention. We sorry in advance for your experience at our hotel was not the best. We will take into consideration your opinion aiming to improve our services. We appreciate your cooperation.
8/10 – Goed
Dennis, Lakewood
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice staff and good location Carpet is but old. Tv small. Bar staff nice. Good cold items for breakfast hot items ok. Good shower.
Dennis
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Hotel Expo Astória op 28 jan 2020
Dear Mr. Dennis,
We appreciate for sharing your opinion. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We will take into consideration your feedback aiming to improve as much as possible. Thank you for your preference!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 nov 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Expo Astoria Team op 20 nov 2019
Dear Guest,
We appreciate for rating our Hotel. We hope you enjoyed your stay with us and we hope welcome you next opportunity.
We appreciate your preference!
8/10 – Goed
Chien-hsiung
9 nov 2019
Chien-hsiung
5 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
8 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A fairly good experience. There was a terrible smell coming out of the bathroom when we arrived, and it never got any better. Dragging luggage up and down stairs wasn’t much fun. Especially if you’re elderly. The bar and restaurant were great
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Expo Astoria Team op 20 nov 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience, which deserved our best attention. Indeed, sometimes (some days) in some our bathrooms it feels a less pleasant smell relates to the tides that unfortunately we can not always control. We sorry for that situation and we hope everything else has been to your liking. We will take into consideration your feedback aiming to improve as much as possible.
We hope welcome you another time!
8/10 – Goed
Agnes
Reisde met partner, Reisde met familie
1 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'emplacement metro a côté
Gentillesse du personnel qui s'occupent du petit déjeuner
Agnes
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Expo Astoria Team op 22 nov 2019
Chère Mme. Agnes,
Merci pour votre préférence et opinion. Nous avons été ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour à l'hôtel. Nous allons prendre votre opinion en considération afin d'améliorer nos services.
Nous attendons votre prochaine visite!
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
God beliggenhed og størrelse værelse. Lugtede af kloak fra badeværelset der fyldte hele rummet. Samt minimal vindue. Nogenlunde men lidt kedelig morgenbuffet.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Expo Astoria Team op 20 nov 2019
Dear Guest,
Thank you for sharing your experience, which deserved our best attention. We will take into consideration your feedback aiming to improve as much as possible. We appreciate your opinion and we hope welcome you next opportunity.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Expo Astoria Team op 20 nov 2019
Dear Guest,
Thank you for rating our Hotel. We hope you enjoyed your stay with us and we hope welcome you next opportunity. We appreciate your preference!
6/10 – Redelijk
Corinna
22 okt 2019
Corinna
3 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Fausto
17 okt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Quarto sem cofre
O quarto não tinha cofre. O sabor do café servido é sofrível. Tive que solicitar a troca de toalhas, pois não deixavam as toalhas em número suficientes
Fausto
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Equipa Expo Astoria op 20 nov 2019
Estimado Fausto,
Agradecemos a sua preferência e opinião, a qual mereceu a nossa melhor atenção. A sua opinião é fundamental para nós, sendo um ponto de partida valioso para melhorarmos os nossos serviços. Teremos em consideração os aspetos que referiu e tentaremos melhorar tanto quanto possível.
Esperamos voltar a receber a sua visita num próxima ocasião!