Een buitenzwembad

Beoordelingen van Lisbon Marriott Hotel

4 out of 5
Lisbon Marriott Hotel
Avenida dos Combatentes 45, Lisbon

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 478 van 984 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 316 van 984 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 116 van 984 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 48 van 984 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 984 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9
Fijn hotel, goede service
5 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

gerrit

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met zwembad. De ligging was iets minder dicht bij het historische (toeristische) deel van Lissabon. Het personeel was over het algemeen vriendelijk en deskundig, al had de onderlinge afstemming bij de lobby beter gekund. We moesten een gemaakte afspraak opnieuw bevestigen omdat deze niet was vastgelegd.
5 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dicht bij het vliegveld van Lissabon (10 min). Valet parking. Ze spreken goed engels. Het ontbijt en avondeten waren uitstekend. De gerenoveerde kamer was keurig. Minpunt zijn de kosten voor het parkeren in de garage.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van General Manager op 28 aug 2019
Dear guest, Thank you for your review. We’re happy that you enjoyed your experience throughout Lisbon Marriott. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verblijf was goed verzorgd en probleem met keycard werd meteen opgelost prima Marriott
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel met super ontbijt en vriendelijk personeel
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel, goede service, heerlijk en uitgebreid ontbijt buffet
4 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Toine, netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Large hotel with an excellent breakfast
Nice big hotel with lots of facilities. Good staff that answers your questions and helps you. However Towel changing needed some extra phonecall reception. Metro is 10 minuts walk but taxi’s always direct available outside. Swimming pool area is very nice and gives the real holiday feeling. Rooms are small but comfortable.
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Susana M. op 27 aug 2018
Thank you so much for sharing your feedback. We are happy to know you have enjoyed your stay!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Buiten de drukte van centrum
Wij hebben het hotel gekozen voor het zwembad. De rit naar centrum met taxi kost rond de 7 tot 9 euro. Ligt aan doorgaande weg en dicht bij vliegveld. Ontbijt is super wel 15 verschillende soorten broodjes, toast en een pancakemachine. Omelet, roerei, vers fruit, yoghurt. Prima voor 3 dagen.
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Susana M. op 18 aug 2018
We are happy to know you have fully enjoyed our hotel. See you soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer comfortabel hotel met uitstekende faciliteit
Uitstekend hotel met uitstekende faciliteiten met voldoende ligplaatsen aan het zwembad in zeer confortabele ligzetels.
8 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Susana M. op 20 jul 2018
Thank you for your preference and comments! Hope to welcome you back again!

10/10 – Uitstekend

Frank, De Haan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet ver van de luchthaven
Het hotel ligt niet ver van de luchthaven en om Lissabon te bezoeken staan er voldoende taxi's voor de deur. De prijs van de taxi's vallen zeer goed mee. Lekker gegeten in het restaurant. Top ontbijt. Kamers zijn ietsje verouderd
2 nachten verbleven in maart 2018
Reactie van Susana M. op 31 mrt 2018
Dear Frank, Thank you very much for having shared your experience and such valuable insights for our future guests. I hope we can have the honor of welcoming you again soon! Sincerely,

8/10 – Goed

Meghan, The Hague

Positief: Netheid, personeel en service
Satisfied with everything except for the check out
We checked in, stayed for a few days and went back home. We had breakfast for 1 day, because it was a little bit on the expensive side and (in our eyes) was not worth the money. Our stay was very good, the friendly staff helped us well and we didn't have anything to complain, until we got back home. We wanted to check out, and a staff member just accepted our keycards without telling us anything. When we got home we saw a larger amount charged, than we expected. We e-mailed the hotel, but a week later we still don't have an answer..
4 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Susana M. op 23 okt 2017
Thank you for your feedback. Please allow us to investigate your concern and will get back to you. You are encouraged to contact our Financial department directly if this was not the case. Regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi hotel.
we zijn er een week geweest. Goed ontbijt. koffie wordt geserveerd. Ondanks dat het een groot hotel is met 18 verdiepingen en 4 liften hebben we geen last van drukte of lawaai gehad.
8 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Susana M. op 24 sep 2017
Dear guest, Thank you for having taken the time to share your experience! As mentioned by you, being a large hotel has it's challenges and we are glad to know we were able to overcome them and provide you a great stay! We hope we can welcome you in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

glenn, belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top hotel
fun and relaxing hotel good staff nice garden with pool top breakfast
5 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Susana M. op 9 aug 2017
Dear guest, We are happy to know you had a peaceful experience with us. Lisbon Marriott staff would be honored to welcome you again in the future. Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super uitgebreid ontbijtbuffet kamers zijn erg netjes en werden elke dag goed bijgehouden
4 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Rita Timoteo op 31 jul 2017
Thank you for sharing your feedback. We are delight to know that you had a pleasant stay in our Hotel! Come visit us again!

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Gewoon een prima hotel om paar nachtjes te verblijven. Niet te ver van luchthaven en het centrum.
1 nacht verbleven in juli 2017
Reactie van Susana Magalhaes op 18 jul 2017
Thank you for you feedback. We are happy that you had a nice stay. Come visit us again!

8/10 – Goed

Wil, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is een aanrader!
Het hotel is prima en zeker bij een upgrade naar het executive programma. De ligging is goed maar wil je de stad en omgeving goed kunnen bekijken is een auto een must.
Reactie van Susana M. op 24 nov 2016
Bedankt voor de waardevolle feedback over ons hotel. Ik zou graag alternatieven presenteren aan de auto als je wilt weer gebruik maken van ons hotel in de toekomst. groeten,

8/10 – Goed

Mar

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel wel een beetje afgelegen van de stad
Met een taxi ben je voor 8 euro in de stad of met de metro voor 2 euro Er is veel te bezichtigen ontbijtje in een bakkerij kost 2,50 krijg je een verse sinaasappelsap en een kop koffie en een tosti Spot goedkoop dus In de restaurants is wijn wel prijzig ongeveer 7 a 8 euro per glas eten voor 60 a 70 euro kan je goed eten voorgerecht hoofdgerecht en een glas wijn voor 2 personen dus dat is wel te doen
Reactie van Susana M. op 12 jun 2016
Dear guest, Thank you for your comments. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Lourdes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es una buena opcion
9 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Narendra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel with very helpful staff. The only negative is that it’s slightly out of the centre but local Uber service was quick and inexpensive
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Susana M. op 15 jan 2024
Thank you very much for your feedback!Your rating is very important t us and we are happy to know you have fully enjoyed your stay.We look forward to welcome you back!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Got given twin bedroom even though it was a king bed booking. Marriott refused to help and said only way to resolve was to pay for an upgrade. Not very helpful the front desk staff
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Susana M. op 8 jan 2024
Thank you for sharing your thoughts regarding the room type.Our staff does the best possible to meet our valued guest's requests, we are sorry this was not possible this time.Hope to revert your experience ina future stay.

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Susana M op 8 jan 2024
We are very happy to receive your rating on the recent stay with us!Hoping to welcome you back anytime soon!

10/10 – Uitstekend

Bruce

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Susana M. op 8 jan 2024
Thank you for sharing your rating on the recent stay with us!We are happy to know we met your expectations.hope to welcome you back soon.

6/10 – Redelijk

Dulce Chichava

12 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Susana M. op 8 jan 2024
Thank you for your rating.It looks like we haven't fully met your expectations and for that we apologize.

8/10 – Goed

ADEMIR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Susana M op 5 jan 2024
Thank you very much for your rating.Looking forward to welcome you back!

4/10 – Matig

Domingos

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tem vindo a piorar este hotel
Já ficamos varias vezes. Desta vez falta de variedade no pequeno almoço. Muito pouca fruta, pouca variedade de pão e ovos mexidos pouco cozinhado. Em geral falta de reposição no pequeno almoço. Outra particularidade é a presença de tomarem pequeno-almoço almoço em pijama. Em princípio não voltamos a ficar, mesmo tendo ficado sempre à muitos anos.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Susana M. op 5 jan 2024
Lamentamos a sua experiência durante o pequeno almoço.O nosso Chefe de restaurante está desde já a par do seu feedback.Teremos muito gosto em recebe-lo novamente caso retorne.

10/10 – Uitstekend

Achut Ram

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Building was an Older property but it was fine. I think they need to upgrade there rooms which they seem to be doing as we speak. Overall a pleasant stay
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Susana M. op 5 jan 2024
Indeed we are improving our rooms.Hope you have the chance to stay again and enjoy them!

10/10 – Uitstekend

DILENDRA

Reisde met familie
Positief: Netheid
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Susana M. op 5 jan 2024
Wonderful to know you have fully enjoyed your sty with us!Looking forward to welcome you back!

10/10 – Uitstekend

Vladimir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very friendly and professional staff. Very helpful.

6/10 – Redelijk

Wolfgang

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service
Zwei Kakalaken im Zimmer und Baulärm da das Hotel renoviert wird.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Susana M. op 12 dec 2023
Dear guest,we are truly sorry for the faced challenges in this particularly period.We know there's no better timing for renovation, however we strive for the best possible product for our guests.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Janet, Rapid City

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The concierge and bellmen were extremely helpful. Their was some construction going on above us that was irritating. We were in room 741 and it didn’t stop until after 7pm —so a nap was out of the question but otherwise it was fantastic
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Santos op 30 nov 2023
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! We're sorry for the challenges that you faced during your stay, regarding the noiseWe hope to welcome you again soon to provide you a better stay.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Gessinah

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Susana M. op 5 jan 2024
It seem we have fully met your expectations on your recent stay!Thank you for your rating!

10/10 – Uitstekend

JoAnn

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It felt like a second home for the week my spouse, dog and I stayed.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Susana M. op 29 nov 2023
Thank you so much for your great feedback.We are looking forward to welcome you back in a close future!

4/10 – Matig

Kawashima

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
改修工事が朝9時から夜7時過ぎまで毎日行われている。チェックイン時にそのことを伝えられてなかったため、あまりの騒音に驚いてすぐにフロントへ行った。ルームオーガナイザーがとても親切で上の階や工事していない隣のタワーを案内してくれたが、どこの部屋でも騒音は避けられないようだった。部屋に長時間滞在する人にはお勧めできない。
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Susana M. op 29 nov 2023
Thank you very much for your feedback.We apologize for the challenge with the construction. Indeed there's no ideal time for renovations.we hope to have the chance to welcome you back and see the ongoing changes.

4/10 – Matig

Ronald

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Susana M. op 5 jan 2024
We are sorry to know we were below your expectations.We hope to have the change to improve your stay in a future visit.

8/10 – Goed

Arlete

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Susana M. op 29 nov 2023
It's great to see you had a great stay with us!We hope to welcome you back.

8/10 – Goed

Cláudia

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Susana M. op 5 jan 2024
Thank you very much for your rating!We hope to welcome you back soon :-)

10/10 – Uitstekend

JoAnn

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We are enjoying the time we have left here. It has been a wonderful initiation to Portugal.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Susana M. op 29 nov 2023
Thank you for your feedback!it's wonderful to know you have fully enjoyed your a«stay with us.Hope to welcome you back.

8/10 – Goed

JoAnn

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Marriott Lisbon is well run. The staff is very professional and friendly. It has been so nice that many staff members show excitement towards our dog. It is refreshing to vacation in a place that makes travel living travel.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Susana M op 24 nov 2023
Dear guest, we are very happy to know you have fully enjoyed your stay with us!Our team look forward to welcome you back.

2/10 – Ontzettend slecht

John

Reisde met partner
Nice hotel but too far from City center. It is close to airport, and if you have a car it's a good starting point to travel north and west.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Susana M op 23 nov 2023
Dear guest, Thank you for your feedback regarding the recent stay with us.Best regards,

4/10 – Matig

Angelica

Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Better options in Lisbon
Unfortunately we were not satisfied with our one night stay at the Marriott Location. We had some troubles at the time of the check in and also during checkout we were asked to pay for our stay where it was already paid at the time of the booking. The hotel also did not have any warm or hot water and taking a cold shower was not something we expected at a Marriott Property.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Susana M. op 23 nov 2023
We are very sorry to know you have suffered with the unforeseen water challenge.we hope to have the chance to improve your satisfaction in a future visit to Lisbon should you choose to stay with us.

10/10 – Uitstekend

OSAMAH

8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Susana M op 12 dec 2023
Dear Guest, Thank you very much for your valuable feedback!we are happy to know you ave fully enjoyed your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Lakshmi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Your guest relations op 16 nov 2023
Dear Guest,Thank you so much for your amazing feedback !It is very gratifying to hear such good feedback from our guests..We strive to provide great experiences to our guests and my team is glad to know that we accomplished this goal with you.I have shared your feedback with our Executive Team ,as a way of ,celebrating the amazing services we provide.Thank you and we cant wait to welcome you soon!

10/10 – Uitstekend

Gary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel
Nice hotel, bathrooms need updating.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Susana op 9 nov 2023
Thank you very much for your great feedbackWe are very happy to know you have fully enjoyed your stay with us!Looking forward to welcome you back!