Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van SANA Reno Hotel

3 out of 5
SANA Reno Hotel
Avenida Duque de Ávila, 195/7, Lisbon, Lisbon

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 365 van 997 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 521 van 997 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 82 van 997 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 997 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 997 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Maikel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nvt
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van R op 1 mrt 2024
Dear Maikel We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, netjes en ruim opgezette kamers. Zwembad was te klein voor het aantal gasten en erg warm water. Ontbijt is niet spectaculair maar wel prima.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van R op 14 aug 2023
Dear, BobThank you so much for your lovely review! We are very grateful to hear such kind words. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer fijn hotel met zwembad, schoon, goed ontbijt, heel dicht bij metro. Aanrader.
5 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van R op 22 jun 2023
Dear, MoniqueThank you very much for being our guest and for taking the time to share your thoughts about SANA Reno Hotel. Best Regards,

8/10 – Goed

J.V.A.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A nice stay which could have been perfect
Initially, we were shown a very small room (308) which we declined and then we were awarded a better and larger room which was very nice. I do wish that, in view of the nice weather forecast and the fact that we were staying 4 nights, they would have offered us the chance to upgrade our room to one with a balcony. The hotel is situated within 30 meters of an underground metro station which can be useful. Breakfast is served daily until 11 o'clock.
4 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van R op 15 feb 2023
Dear Guest,Thank you very much for being our guest and for taking the time to share your thoughts about SANA Reno Hotel. Regarding the upgrade, this deppends on availability and since we only have 3 rooms with Balcony, they are usualy fully booked.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Petrus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nette kamer, het hotel ligt direct aan de rode metrolijn dus ideaal voor een heerlijke stedentrip in Lissabon.
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van R op 22 sep 2022
Dear, PetrusThank you for taking time to post about your most recent stay at SANA Reno Hotel. Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Leontine van

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed!! aardig personeel. Ontbijtbuffet was ook zeer goed.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van R op 5 jul 2022
Dear Leontine van We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Elise

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Het personeel is enorm vriendelijk en hulpvaardig, en het zwembad is zeer netjes onderhouden. Het ontbijt daarentegen vonden we ondermaats: weinig keuze en geen variatie. De voorzieningen in de kamer waren ook zeer beperkt. Zo was er slechts 1 stopcontact in heel de kamer (geen stopcontacten langs weerszijde van het bed), geen strijkijzer, geen waterkoker of koffiezet... We hadden ook een zeer donkere kamer, met zeer weinig natuurlijk licht.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van P op 17 mei 2022
Dear Elise We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were saddened to read that your experience with us was not enjoyable as you expected. We can guarantee you that we always put an extra effort to provide our guest with high service standards and a good experience. We do appreciate your review and, for that reason, we already shared your words with our team in order to improve our service. We would be pleased to welcome you back in the future and have the opportunity to provide you with a pleasant experience. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice
Very nice, good breakfast and comfortable bed.
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Ana Pata op 28 feb 2022
Dear, Hendrik It's a great recognition to receive 5 star rating. Best Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Kamer aan de kleine kant waar de ramen niet open kunnen. Airco die niet werkt en een verwarming die niet uit wil. Onaangename atmosfeer i de kamer, zodat we een dag eerder vertrokken zijn. Ontbijt is niet te vergelijken met het Sana Hotel in Berlijn.
2 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van SANA Reno Team op 2 apr 2020
Beste, Allereerst willen we u bedanken voor uw verblijf in SANA Reno Hotel. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan de verwachtingen heeft voldaan. We proberen altijd een hoogwaardige service en een prettige ervaring aan onze gasten te bieden. Bedankt voor je reactie en we willen je laten weten dat we het al met ons team hebben gedeeld, zodat we onze service kunnen verbeteren. We verwelkomen u graag in de toekomst, in de hoop dat we u een betere ervaring in ons hotel kunnen bieden. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

Tijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op weg naar web summit
Goede ligging vlak bij metro, vlak bij winkelcentrum. Nette kamer. Veilige buurt. Ontbijt voldoende. Goede service.
2 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Team SANA Reno op 15 dec 2019
Dear expedia user We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards, Team SANA Reno

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk hotel vlakbij een metrohalte. Met een zwembad en prima ontbijt. Voor herhaling vatbaar.
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Team SANA Reno op 8 jun 2019
Beste meneer / mevrouw. , Wij willen u bedanken voor het kiezen SANA Reno Hotel voor uw verblijf. We waren heel blij dat je van ons hotel en onze service genoten hebt en dat had een geweldige ervaring met ons. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Team SANA Reno op 10 mei 2019
Dear User, We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Team SANA Reno op 13 apr 2019
Dear Anonymous. We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards,

8/10 – Goed

Nordin

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Very good, helpfull and friendly staff. Clean rooms. Good location. ... .
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Team SANA Reno op 13 apr 2019
Good evening Dear Mr. Nordin, We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were very happy that you enjoyed our Hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Team SANA Reno op 27 mrt 2019
Dear Mr (s)., We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards,

8/10 – Goed

Hans, Nieuwegein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel near Metro. Clean rooms, good beds, friendly personel.
6 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Team SANA Reno op 22 dec 2018
Dear Mr. Hans, We would like to thank you for choosing SANA Reno Hotel for your stay. We were very happy that you enjoyed our hotel and service and that had a great experience with us. We do hope to have the pleasure to welcome you again in the future. Kind regards

8/10 – Goed

Christa, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk personeel(vooral heren bij de receptie). Goede locatie. Ontbijtzaal te klein en ontbijt best chaotisch. Zou grotere zaal mogen zijn.
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi hotel vlakbij de metro op een paar min in het centrum ( super)
3 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig hotel
geweldig hotel, vriendelijk service, mooie en schone kamers, uitgebreid ontbijtbuffet, recht tegenover de metro, leuke restaurantjes in de buurt, heerlijk schoon zwembad op het dak kom er zekers terug
7 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Mark, BREDA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel met metro voor de deur
Helaas bleef de kraan lopen als je hem volop aan zette, ik moest hem met een vuistslag sluiten, het duurde 3 dagen voordat dit was opgelost. Ook stond er bij de boeking dat er een bad aanwezig was, wij troffen alleen een douche aan. Nu kunnen we daar mee leven maar onze ervaring is dat veel hotels beweren een bad te hebben en eenmaal daar blijkt het niet zo te zijn. Is dit standaard ? Verder een fijn hotel, goed ontbijt en gunstige ligging t.a.v. winkels, restaurants en OV.
7 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

hans, westland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met zwembad
Goed hotel aan de rand van het centrum van Lissabon. Eten is goed en de kamers zijn ook prima. Met de metro aan de overkand kan je makkelijk overal naar toe in de stad. Met 30 minuten vanaf het vliegveld met de metro zit je ook zo bij het hotel. Ook het zwembadje op het bied lekker verkoeling in de drukke stad.
4 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor centrum
SanaReno is een luxe 3* hotel. Ideaal vlakbij het centum maar vooral ideaal voor vervoer. Een directe metrolijn vanaf het vliegveld tot 25 meter van de ingang van het hotel. Hans Roos Oosterhout NL

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Vriendelijk personeel
Jammer dat we er geen ontbijt bij hadden. Dat hadden we niet gezien toen we het hotel hebben geboekt.
3 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Betsy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor stedentrip
Prima hotel. Metro aan de overkant van de straat. Starbucks in winkelcentrum vlakbij, hotel uit naar links. Ontbijtbuffet met veel keus. Meer dan genoeg en wordt constant aangevuld. Kamer prima, wij hadden zelfs met bad. Neem vanaf vliegveld Metro Rode lijn tot eindpunt. Is stuk goedkoper dan Aerobus. Kaartjes te koop in Metro. Goed eten bij Oliveiro's. Hotel uit naar rechts, 1e straat rechts, dan in de loop van deze straat aan de rechterkant, trap naar beneden. Mozambikaans eten, eenvoudig, maar goed en voldoende.

10/10 – Uitstekend

Cobi , Maassluis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
prima hotel, vriendelijk personeel. Metro tegenover het hotel. Ontbijt heerlijk alles werd steeds aangevuld.

8/10 – Goed

cor, lissabon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
betaalbaar hotel met goeie matrassen en vrij stil.
goed hotel met metro voor de deur en taxi,s om de hoek. geweldige stad en goed ontbijt, vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Claudia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

krieleke, denekamp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel
Fantastisch hotel met zalig zwembad, prettige kamer. Zeer schoon ook. In de buurt leuke eet/snoep tentjes. Ga er op uit in Lissabon met hop on hop off bus, genoeg te zien en zeker niet duur!

8/10 – Goed

Paul, Retie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel vlak bij metro
Een net hotel vlak bij metro. Goed ontbijt. Zwembad op het dak mooi meegenomen bij heet weer. Voor herhaling vatbaar.

8/10 – Goed

Theresa, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met alle voorzieningen.
Prima hotel met alle voorzieningen doe je nodig hebt voor een fijn verblijf.

8/10 – Goed

Jos H.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Beter dan verwacht
Voor een 3 sterren hotel deed dit hotel boven verwachting , het was fijn dat direct tegen over het hotel een metro is . Vanuit de metro zijn bijna alle bezienswaardigheden te bereiken . Het hotel zelf is redelijk tot goed verzorgt bij ons was de badkamer een beetje gedateerd maar voor dit geld mogen we niet klagen de hotelkamer was ruim en het bed was super ! Het ontbijt was ook goed ook al duurde het even voor de voorraad bij gevuld werd . Wij komen graag nog eens hier terug !

6/10 – Redelijk

Michel v.

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
San Reno hotel
Ontbijtzaal overvol, te weinig ligbedden bij het zwembad. Locatie prima en dichtbij de metro. Verder prima hotel.

8/10 – Goed

Abram B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
De ligging van het hotel is prima, mede vanwege de directe verbinding met de luchthaven. De kamers zijn schoon en praktisch ingericht.

8/10 – Goed

gerardus, bergeijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed
goed hotel en goede service ligt in een rustige wijk stukje van het oude centrum metro voor de deur .

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede centrale ligging. Tegenover metrostation.
Prima hotel. Tegen 4 sterren aan. Door de goede / centrale ligging makkelijk aan te reizen via vliegveld. Ook goed vanuit het hotel via Metro naar de binnenstad te reizen. Kortom prijs / kwaliteit verhouding is prima.

8/10 – Goed

Elles, Leiden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, dichtbij de meterohalte
Goed hotel! Nette, schone en ruime kamer met balkon dat van alle gemakken was voorzien. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Goed ontbijt. Dichtbij de meterohalte waardoor je zo in het centrum van de stad bent maar ook in de omgeving van het hotel zijn genoeg faciliteiten (winkelcentrum etc.).

8/10 – Goed

Carole

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel vlak bij winkelcentrum en metro
rustig gelegen, net, comfortabel hotel vlak bij metro station, zodat de hele stad binnen handbereik is.

10/10 – Uitstekend

Alexander, Zoetermeer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
The rooms are really spacy with a comfortable bed and airconditioning. The location is perfect, the subway from the airport and city centre stops in front of the hotel which makes everything easily accessible. We really enjoyed our breakfast which was really varied, they served delicious cake and Lisbon's traditional pastel de nata! Would highly recommend this hotel for a nice stay in Lisbon! Our room was close to the elevator which made some noise from time to time, but furthermore everything was perfect!

10/10 – Uitstekend

Martinus, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima hotel. goede service. Alles netjes. gingen twee dingen stuk, waar niemand iets aan kon doen, maar werd direct geregeld. Top. Metro letterlijk aan de overkant. practisch. Ik vond prima locatie. Met de metro ben je in vlot in het centrum.

8/10 – Goed

Paula

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed, klantvriendelijk
Goede service, vlakbij metro, wat verder van t centrum. Goed ontbijt, mooi dakterras met zwembad.

8/10 – Goed

Piet, hengelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel op enige afstand van het centrum
Ontvangst was vriendelijk, onze vragen en wensen werden prima beantwoord. de ontbijtzaal was niet erg groot maar wel voldoende.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goed hotel, ideaal voor citytrips!
Ruime kamer, mooie badkamer, zeer proper! Hotel ligt vlak bij metrostation, ideaal om te vertrekken naar alle verschillende bezienswaardigheden! Aanrader is om de lisboacard te kopen!

6/10 – Redelijk

Bea en Kris, Belgium

Negatief: Netheid
zwembad aanwezig , kort bij metro
ideaal voor citytrip. Met de metro aan de overkant van de straat kan je gemakkelijk tot in het centrum van Lisabon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
prima voor stedentrip
ideaal voor stedentrip,. aan de overkant metro station met directe verbinding airport Lissabon.

8/10 – Goed

Anke, Aalten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Goede locatie, tegenover metrostation San Sebastio, dichtbij El Corte Ingles. Hotel heeft fijne bedden, ruime douche, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Zwembad op dak is klein, maar lekker om even af te koelen en te zonnen.

8/10 – Goed

kitty, lekkerkerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel,vlak bij de metro
Vooral het zwembad zagen wij als een aanvulling. Vriendelijk personeel alleen wat druk bij het ontbijt maar dat vonden wij geen probleem.

8/10 – Goed

sofie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
leuk en modern hotel.
een leuke verrassing midden in de stad. Leuk dat je recht tegenover een metrostation zit. Het zwembad biedt een goede verfrissing na een dagje rondlopen in deze mooie stad. Het ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd. We hebben genoten van onze week in Lissabon.

8/10 – Goed

Rob, Alphen aan den Rijn

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is meer dan 3 sterren waard.
Hotel met prima functionele kamers en een uitstekende uitstraling.

8/10 – Goed

Linny, Noord Holland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel, centrale ligging metro, bus etc
Vriendelijk personeel, mooie gerenoveerde kamer, 805 helaas geen balkon maar veel kamers hebben wel een balkon. Zwembad heerlijk met ligstoelen. Ontbijt o.k. niet overvloedig, wel heerlijke koffie. Ligging tegenover de metro en op 2 minuten lopen van de sightseeingbus en warenhuis Corte Ingles. Top!

8/10 – Goed

Esther, venlo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel direct bij de metro
Het is een mooi verzorgd hotel. De kamer is ruim voldoende voor een stedentrip. Het ontbijt was goed.