Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 154 van 463 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
154
Gastenscore: 8 - Goed. 204 van 463 beoordelingen" "
8 - Goed
204
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 463 beoordelingen" "
6 - Redelijk
74
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 463 beoordelingen" "
4 - Matig
17
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 463 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
14
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Evi
Zakenreiziger
16 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect for the Belem region
Nice hotel. Little noisy due to the closeby bridge (especially the train). Good to explore the region of Belem, less suited for the historical region (little public transportation options close by, good for your daily steps). There are some cool restaurants nearby. The breakfast is elaborate with healthy and less healthy options and the staff is friendly. There is always free water (plain or pimped) available at the lobby which is a nice plus. If you have a choice ask for a room on the top floor where you can enjoy a nice view over the river.
Evi
4 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Ard
Zakenreiziger
7 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ard
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, perfecte ligging
Prima hotel voor bezoek Lissabon . Goed ontbijt.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Ricardo Albino op 27 jan 2019
Dear Guest,
We want to thank you for choosing to stay with us recently at Vila Galé Ópera and for sharing your experience with us.
We are delighetd to see that you had a good experience with us and that you enjoyed your stay with us.
We hope to be able to welcome you back on your next visit to Lisbon and please feel free to advise if we can be of further assistance.
Sincerely yours,
Ricardo Albino
Assistant manager
10/10 – Uitstekend
Wilhelmus
5 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vooral perfect voor congresbezoekers.
Ideaal hotel als home wanneer je het congrescentrum bezoekt.
Klein beetje ver weg van het centrum, maar heel snel ben je aan het water voor heerlijke wandelingen.
Wilhelmus
3 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
G, Delft
1 mrt 2018
Positief: Comfort kamer
Nice business hotel
Hotel staff was kind, but did not offer me any advice on where to eat when I asked. This is strange.
Room 720 was noisy with en suite to the other room.
Staff placed another party there anyway the next day...
Hotel spa not friendly personnel, could not book a massage for the same day and offered no alternatives.
G
4 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Arie, Rotterdam
20 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel naast de rode brug
Lisboa kaart voor 3 dagen gekocht om met alle OV te kunnen reizen. Om de hoek van het hotel zijn diverse bushaltes en tramhaltes die naar Cais do Sodré (metrohalte in het centrum) gaan. Hotel is heel comfortabel. Het geruis van auto's op de rode brug is niet hinderlijk als je in bed ligt. Elke ochtend klopte de schoonmaakster op de deur voordat ze probeerde de deur te openen om te gaan schoonmaken. Dat was een minpunt, want je wordt er toch wakker van.
Arie
Reactie van Nuno Leandro - Diretor Geral op 18 okt 2016
Beste Arie, hartelijk dank voor het verzenden van uw opmerkingen over uw verblijf in het Vila Galé Ópera. Wij hebben nota genomen van uw suggesties en wij zullen evalueren hetzelfde. Hopelijk in de nabije toekomst terug.
10/10 – Uitstekend
Truus Zandstra, Lissabon
18 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijne service
Het was uitstekend. Heerlijk ontbijt. Ik kom hier al jaren wanneer ik de halve marathon loop van Lissabon
Truus Zandstra
10/10 – Uitstekend
gbud
27 okt 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon hotel in leuke studentikoze buurt
Jammer van het zwembad kostte 8, 50 weliswaar met spa maar ik wilde alleen zwemmen
gbud
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 mrt 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Marc, Nederland
19 okt 2010
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Vila Gale Opera
Hotel ziet er leuk uit en de ligging tussen Oude binnenstad en Belem is handig als je bij congrescentrum moet zijn, want daar ligt het pal naast.
Het hotel ligt aan de voet van de Portugese Golden Gate bridge en dat is een probleem. Door gebrekkige geluidsisolatie word je gek van de herrie. Op zaterdagavond werd dat nog veel erger doordat een disco aan de beregezellige dockside cafes aan de overzijde aan de kade van de Taag tot 0500 doorgaat. Als je hier wil slapen moet je ofwel oordoppen meenemen of minstens een kamer aan de niet-Taag zijde vragen (dan maar geen uitzicht). Eten en drank zijn prima en redelijk geprijsd. Onhandig en onvriendelijk dat internet en gebruik van zwembad weer apart worden berekend. dat is niet van deze tijd.
Marc
10/10 – Uitstekend
Simon
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Silvia
Reisde met familie en kleine kinderen
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viajamos en familia y la habitación familiar estupenda y las vistas geniales. El personal muy amable. La posibilidad de piscina cubierta y el guimnasio una maravilla. El desayuno estupendo. Lo hemos disfrutado mucho.
Solo necesitaría una mejor insonorización aunque se descansa bien y mejor comunicación entre recepción y restauración a la hora de informar de las opciones para comer. Mejor el bar que el buffet de cena y nos enteramos tarde de todas las opciones que había.
Silvia
4 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
douglas
Reisde met familie
31 jan 2024
Employees wonderful. Allot of traffic on road. Breakfast delicious
douglas
2 nachten verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Emilie
29 jan 2024
Positief: Netheid
Emilie
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Isa Cátia
Zakenreiziger
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excelente
Isa Cátia
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Luis
Reisde met familie
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luis
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Cláudia
9 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cláudia
1 nacht verbleven in december 2023
4/10 – Matig
jorge
Reisde met partner
7 sep 2023
Positief: Netheid
Poor bedding and matresses, stained towels, broken shower…..dinner a la carte was overcooked and clearly was cooked a couple of days before, potatoes were dark in the edges…bar and restaurant staff were excellent but reception staff was rude and ignores people
jorge
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Marcelo
Reisde met familie
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcelo
4 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
shannon
27 aug 2023
shannon
1 nacht verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
caroline
11 jul 2023
caroline
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mrs. Caroline, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
10/10 – Uitstekend
David
Zakenreiziger
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean, comfortable reasonably priced room. Awesome complementary breakfast every morning. Staff was courteous and the location was great. Highly recommend!
David
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mr. Wiest, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
6/10 – Redelijk
Nicole
19 jun 2023
Nicole
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mrs. Ahvee, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
6/10 – Redelijk
Antonio
27 mei 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antonio
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Estimado Sr. António Oliveira e Costa, muito obrigada pela sua preferência pelo hotel Vila Galé Ópera e por partilhar connosco a avaliação da sua estadia. A opinião dos nossos clientes é muito valorizada por todos nós e um imprescindível contributo para melhoramos as nossas prestações. Foi um enorme prazer recebê-lo no nosso hotel e esperamos poder voltar a contar com a sua preferência numa próxima visita a Lisboa. Com os melhores cumprimentos, Maria Sanfins
8/10 – Goed
Celso
Zakenreiziger
19 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Celso
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Estimado Sr. Celso Leão, muito obrigada pela sua preferência pelo hotel Vila Galé Ópera e por partilhar connosco a avaliação da sua estadia. A opinião dos nossos clientes é muito valorizada por todos nós e um imprescindível contributo para melhoramos as nossas prestações. Foi um enorme prazer recebê-lo no nosso hotel e esperamos poder voltar a contar com a sua preferência numa próxima visita a Lisboa. Com os melhores cumprimentos, Maria Sanfins
10/10 – Uitstekend
pedro
18 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, would definitely return.
pedro
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mr. Gomez, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AEOP
Ihan hyvä hotelli rannan tuntumassa ja kävelymatkan päässä monista paikoista. Lisäksi läheltä pääsi muilla kulkuyhteyksillä keskustaan.
Henkilökunta oli ystävällistä ja palvelutahtoisia.
Aamupala oli riittävän monipuolinen.
Ainoa mainitsemisen arvoinen asia oli se, että oli päätyhuone jonne lähijunan ja viressä olevan sillan liikenteen melu kuului todella selkeästi.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Guest, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
10/10 – Uitstekend
Adriana
26 mrt 2023
Adriana
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Estimada Sra. Adriana Machado, muito obrigada pela sua preferência pelo hotel Vila Galé Ópera e por partilhar connosco a avaliação da sua estadia. A opinião dos nossos clientes é muito valorizada por todos nós e um imprescindível contributo para melhoramos as nossas prestações. Foi um enorme prazer recebê-la no nosso hotel e esperamos poder voltar a contar com a sua preferência numa próxima visita a Lisboa. Com os melhores cumprimentos, Maria Sanfins
10/10 – Uitstekend
Colleen
4 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyable stay at Vila Gale Opera Hotel
Vila Gale Opera Hotel if you have any Summit at Lisbon Congress Centre, convenient 4 min walk, close to downtown or take tram to downtown, excellent for day/evening walk/run along Tagus River. Delicious buffet breakfast/dinner, I highly recommend this hotel! I will stay there if I am ever back to Lisbon!
Colleen
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mrs. Vandersteen, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
6/10 – Redelijk
Rebekah
Reisde met familie en kleine kinderen
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The staff were friendly, our room was not ready when we arrived two hours after check in time but was resolved in about 30 minutes. Paid underground parking is confusing as to how to pay when leaving. The beds were extremely hard and limited pillows. It was fine for one night as we wanted to be in the area and it was affordable but wouldn’t stay multiple nights.
Rebekah
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mrs. Rebekah, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
10/10 – Uitstekend
Christodoulos
Zakenreiziger
23 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christodoulos
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mr. Christodoulou , thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
10/10 – Uitstekend
SUBHENDU
Reisde met familie
2 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay at Lisbon
This is a really very good stay at Lisbon. The location is very convenient to visit Belem district with nearby tram connections. Several food options in the walking distance of the hotel. The hotel was very clean, the employees were very courteous. The breakfast buffet has a lot of options. All in all, it was a very pleasant experience!
SUBHENDU
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mr. Roy, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
4/10 – Matig
Rob
Zakenreiziger
28 nov 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smelled strange, food was not very good, staff were not very friendly
Rob
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mr. Rob, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We sincerely apologize, for not corresponding to your expectations. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
8/10 – Goed
GIBRAN
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agradable.
Hotel agradable para estadia corta. Centrico y con muchas actividades al rededor.
GIBRAN
2 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Alistair
Zakenreiziger
18 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Constant background noise from traffic and trains on bridge. Handy for conference centre.
Alistair
5 nachten verbleven in november 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Alexandra, Hoboken
Reisde met familie en kleine kinderen
4 nov 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I have no idea how this is 4 stars. We had to ask for the sheets to be changed as other peoples hair were still in the bed. Staff appear unable to organise taxi's so be ready with uber app. It is like a 1970's throw back in decor and not in a good way. No iron, no tea or coffee facilities. Very expensive and would avoid
Alexandra
Reactie van Maria Sanfins op 25 jul 2023
Dear Mrs. Minter, thank you very much for sharing your opinion and experience of stay. The comments of our customers are extremely valuable to help us improve our services. We sincerely apologize, for not corresponding to your expectations. We are very grateful for your preference, and we are looking forward to welcome you again soon. Kind Regards, Maria Sanfins
2/10 – Ontzettend slecht
Cristian
Reisde met partner
4 nov 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel viejo, sucio, anticuado, pesimo servicio del personal.
Todos trabajan como obligados, nunca me volveria a quedar ahi
Cristian
10/10 – Uitstekend
Lingkun
14 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lingkun
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Nadieska Santo
Reisde met familie
8 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nadieska Santo
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Guilherme
Zakenreiziger
28 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo custo x beneficio
Ótima localização, excelente atendimento, limpo, com um rooftop que poderia ficar aberto também à noite
Guilherme
7 nachten verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
TATIANE
Reisde met een groep
28 aug 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A melhorar
Decoração mais antiga, hotel meio deteriorando. O banheiro vazando.
TATIANE
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
sylvain elie
Reisde met partner
17 aug 2022
Positief: Netheid
Etablissement trop bruyant en chambre ou meme au restaurant
Pdj trop approximatif..
sylvain elie
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Dmitry
Reisde met familie
10 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bring a swimming cap or be forced to buy one to use the indoor pool. The outdoor pool is tiny (read: kiddie pool) and is freezing.
Dmitry
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Nader
Reisde met familie
28 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, clean and safe
Nader
5 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Arlinea
18 jul 2022
Arlinea
2 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Bhasker
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Excellent staff & food. Lack of basic amenities like iron, toiletries
Bhasker
6 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Brynjolfur
Zakenreiziger
26 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Brynjolfur
4 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Lena
Reisde met partner
22 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Hotel. Frühstücksbüffet war sehr reichhaltig.
Lena
3 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Fernando
Zakenreiziger
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernando
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Maria Sanfins op 19 jun 2022
Estimado Sr. Fernando, muito obrigada pela sua preferência pelo hotel Vila Galé Ópera e por partilhar connosco a avaliação da sua estadia. A opinião dos nossos clientes é muito valorizada por todos nós e um imprescindível contributo para melhoramos as nossas prestações. Foi um enorme prazer recebê-lo no nosso hotel e esperamos poder voltar a contar com a sua preferência numa próxima visita a Lisboa. Com os melhores cumprimentos, Maria Sanfins
10/10 – Uitstekend
Fernando
Zakenreiziger
23 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernando
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Maria Sanfins op 19 jun 2022
Estimado Sr. Fernando, muito obrigada pela sua preferência pelo hotel Vila Galé Ópera e por partilhar connosco a avaliação da sua estadia. A opinião dos nossos clientes é muito valorizada por todos nós e um imprescindível contributo para melhoramos as nossas prestações. Foi um enorme prazer recebê-lo no nosso hotel e esperamos poder voltar a contar com a sua preferência numa próxima visita a Lisboa. Com os melhores cumprimentos, Maria Sanfins