Hotel Robson

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Lloret de Mar, op loopafstand van Strand van Lloret de Mar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Robson

Dakterras
Standaard driepersoonskamer | Een bureau, een laptopwerkplek, gratis wifi, beddengoed
Standaard vierpersoonskamer, balkon | Een bureau, een laptopwerkplek, gratis wifi, beddengoed
Exterieur
Standaard vierpersoonskamer, balkon | Woonruimte | Een 80-cm smart-tv met kabelzenders

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Buitenruimte

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Laptopwerkplek
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer, patio

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een patio
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Laptopwerkplek
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer, patio

Hoogtepunten

Een patio
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Laptopwerkplek
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Driepersoonskamer, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Laptopwerkplek
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard vierpersoonskamer, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoons slaapbank

Standaard tweepersoonskamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Minikoelkast
Smart-tv
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Laptopwerkplek
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Carrer Vall de Venècia 50, Lloret de Mar, 17310

In de buurt

  • Strand van Lloret de Mar - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Gran Casino Costa Brava - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Parochiekerk van Sant Roma - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Playa Fenals - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Water World - 4 min. rijden - 2.1 km

Lokaal vervoer

  • Station Sils - 19 min. rijden
  • Gerona (GRO-Costa Brava) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Bodega Sa Xarxa - ‬3 min. lopen
  • ‪Al Freskito - ‬1 min. lopen
  • ‪El Museu - ‬4 min. lopen
  • ‪Westfalia - ‬1 min. lopen
  • ‪Natsumi - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Een plek voor jezelf

Je hebt de gehele accommodatie helemaal voor jezelf en hoeft dus alleen met je reisgezelschap te delen.

Hotel Robson

Hotel in Lloret de Mar, op loopafstand van Strand van Lloret de Mar
Dit rookvrije hotel heeft niet alleen een snelle incheckservice, maar ook een snelle uitcheckservice en gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Hotel Robson heeft 49 kamers met airconditioning die zijn voorzien van een haardroger. Elke smart-tv van 80 cm heeft kabelzenders.

Elke badkamer is voorzien van een douche. Gasten kunnen gratis gebruik maken van wifi (snelheid: 100+ Mbps (voor 1-2 personen of maximaal 6 toestellen)). Een schoonmaakservice is dagelijks beschikbaar.

Vergelijkbare accommodaties

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, ontvang je binnen 7 dagen voor aankomst een e-mail met incheckinstructies en een toegangscode. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Vul voor aankomst via een beveiligde link het online registratieformulier in

Toegang tot accommodatie

Toegangscode, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 5 voor volwassenen en ca. EUR 5 voor kinderen
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: EUR 25 per dag (op 750 meter afstand)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en buitenverlichting
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie HG-000217
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Robson Hotel
Hotel Robson Lloret de Mar
Hotel Robson Hotel Lloret de Mar

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Robson?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Robson?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Robson uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Robson?

Dit hotel ligt in Centrum van Lloret, binnen 2 km afstand van Strand van Lloret de Mar en Playa Fenals. Ook Museu del Mar en Gran Casino Costa Brava liggen binnen 5 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Robson

7,2

Goed

8,0

Netheid

7,6

Voorzieningen

7,4

Personeel en service

8,0

Milieuvriendelijkheid

7,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 27 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 27 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Sabina

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer vol vliegen.
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Kinga

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Einrichtung, bequeme Betten, alles sehr sauber und sehr nettes Personal. War.sehr zufrieden vielen Dank
2 nachten verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Xuliang.

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zimmer nicht sauber und laut, Frühstück nicht empfehlenswert.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Nassim

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in augustus 2025

6/10 – Redelijk

Mona

3 nachten verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Mona

Positief: Netheid
Nice room, comfy bed and nice bathroom, but super noisy throughout the entire night,walls are thin and can hear conversation throughout the night. Shouting and laughing in the corridors all night, so little sleep
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

DIEGO

1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

DIEGO

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Juan Andres was the best, extremely clean and well maintained. OnBoarding with mandatory ID upload is BEYOND STUPID in an era where security breaches happen all the time even if you spend millions on securing the backend. This is beyond a privacy invasion and they require it each time, mind-boggling when you know hackers sell data set on the darkweb. I understand the need to ensure safety but scanning passport to send this thru checkin in the UK or wherever for data processing is an affront to privacy rights and find this abusive.
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Amra

4 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Odette

2 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

JEAN-YVES

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Hôtel fantôme !! A fuir si vous pensez trouver un réceptionniste avec un accueil chaleureux…. Hall d’entrée fermé H 24 Appel par WhatsApp en anglais et Scan QR code Débrouille toi tout seul pour avoir le code de la porte Je regrette de ne pas avoir choisis l hôtel L ‘AZURE !! Un hôtel qui a du standing…
7 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Bruno

Negatief: Personeel en service
Nous n avons pas rentrer dans l hôtel pas pu dormir je demande d être remboursé
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Elvis

1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Lasana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Ella

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was a lot smaller than depicted on website. Door didn’t open all the way due to bedside table. No hairdryer or sanitary kit provided. Basic hotel things were not provided like pen and paper. Storage is limited.
5 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Ernest

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel bietet eine hervorragende Lage, saubere Zimmer und freundliches Personal. Der Service war aufmerksam und hilfsbereit. Insgesamt eine empfehlenswerte Unterkunft für einen angenehmen Aufenthalt.
6 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Séjour top

Séjour au top, literie confortable et bien situé.
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Colin

1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

LARYSA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2024