Exterieur

Beoordelingen van Biznis Hotel

4 out of 5
Biznis Hotel
Zelebaan 100, Lokeren

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 23 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 62 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 62 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Martine

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Bert

1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Remco

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kort en zakelijk ontvangst, geen informatie over ontbijt, waar de kamers en de liften waren. Maar wel nette kamers met goede bedden en met schoon sanitair. Vloerbedekking op gangen was niet schoon. Wij hadden een kamer met een tussendeur naar de kamer ernaast. Welke gebruikt kan worden voor personeel. Deze, niet goed geïsoleerde deur, zorgt ervoor dat je de buren goed kan horen... Het ontbijt was volledig en met goed vers brood. Parking was ruim, verlicht en voorzien van ruim voldoende opladers voor elektrische wagens. Een taxi naar het centrum op zaterdagavond kon niet door het personeel worden geregeld en mijzelf lukte dit ook niet. Dus goed om hier rekening mee te houden.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Danique

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie accommodatie, loopt in het weekend na 16 uur alleen bijna geen personeel rond voor vragen.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

patrick

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk en proper hotel. Enige minpunt. De matrassen van de bedden.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Xena op 27 jan 2023
Beste,Hartelijk dank voor de positieve review. Wat vond u slecht aan de matras van de kamer? Met vriendelijke groeten,Xena

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel en vriendelijk hotel
Comfortabel hotel, prima bedden en ruime badkamer. Goed ontbijt en vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Xena Rombaut op 5 sep 2022
Geachte,Hartelijk dank voor uw positieve feedback.Het doet ons genoegen om dit te horen van onze gasten.Nog een fijne avond gewenst!

10/10 – Uitstekend

Ive

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer handig hotel
Zeer net hotel, vlak bij snelweg en natuurdomein Molsbroek. Goede faciliteiten voor opladen electrische wagen (Tesla snelladers). Ongeveer 30minuten wandelafstand naar het centrum van Lokeren (bv Lokerse Feesten). Uitgebreid ontbijt. Kamers zijn goede groote, schoon en redelijk geluidsdicht. Mooie badkamer. Bar en restaurant van het hotel zijn wel van het hogere prijssegment, maar de bediening is correct en vriendelijk. Algemeen een aanrader
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Anne op 14 aug 2022
Beste Ive, Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Fijn te horen dat u er van genoten heeft! Met vriendelijke groet, Anne

10/10 – Uitstekend

Rohnny

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

W.A.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Steven

1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Anne Merckaert op 7 jun 2022
Hartelijk dank voor je verblijf, Steven!

10/10 – Uitstekend

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Na 23:00u garriveerd. Door de digitale receptie géén probleem. Ideaal en conform vooraf ontvangen instructies over het inchecken. Uitstekende en comfortabele kamers. Ontbijt was prima!
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Xena op 27 sep 2021
Beste, Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het doet ons genoegen om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf in het Biznis hotel. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groeten, Xena

10/10 – Uitstekend

Denise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima Hotel
Kamer zeer schoon en netjes. In het hele hotel vriendelijk personeel , het ontbijt is goed verzorgt. Ook het restaurant heeft een goede kaart met voor iedereen wel wat, met een goede kwaliteit en met zorgt klaar gemaakt. Ook vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een goed hotel met een redelijke prijs en een uitstekende locatie.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van De receptie op 5 okt 2019
Beste Denise, Wij danken u zeer voor de lovende feedback! Mvg,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was ronduit teleurstellend Zelfs het brood was op om 8.40! Geen borden of koffiekoppen meer voorhanden . Fruitsap op Fruit op ...
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Front Desk Biznis Hotel op 19 feb 2019
Thank you for your feedback!

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prachtig hotel met hele goede ligging
Prachtig hotel , locatie top , heel makkelijk bij de af- oprit naar Gent / Antwerpen . Grote parking , lekker eten mooi kader . Verschillende punten waar schade was op de kamer aan de meubelen . Minibar enkel flesje water . Televisie is oud en beeldkwaliteit is ronduit slecht . Personeel is top
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Jelle op 7 feb 2019
Beste Bob, Eerst en vooral willen wij u danken de tijd te hebben genomen om deze review te posten. De informatie die u hierin geeft, is voor ons belangrijk om ook in de toekomst de beste service te kunnen bieden. Als hotel zijn wij er ons van bewust dat voortdurend vernieuwen belangrijk is. Daarom zijn wij reeds eind 2018 gestart met de renovatie van enkele kamers. Zo plannen wij stap voor de hernieuwing van elke kamer. Wij hopen dat u dit er niet van weerhoudt om in de toekomst wederom voor ons hotel en restaurant te kiezen. Alvast hopelijk tot snel

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean hotel - would stay here again!
Very clean hotel, central location near to Lokeren, Zele, Dendermonde, etc. Close to the highway as well and quite some shopping around.

8/10 – Goed

Pauline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
weekend lokersefeesten
Wij hebben een prachtig verblijf gehad,gekoppeld aan de lokersefeesten dat was echt super. Doen we zeker terug .

8/10 – Goed

T.J., Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Even zweten
Geboekt via jullie, alleen jammer dat het hotel dit niet wist. Gelukkig was er nog n kamer vrij anders had ik echt n probleem gehad.

10/10 – Uitstekend

Fred, Almere

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooi rustig hotel goed ontbijt en mooie kamers
Mooi hotel net buiten het centrum van Lokeren tijdens de lokerse feesten zijn wij geweest er rijdt gratis een shuttle bus/auto van hotel naar de lokerse feesten Vriendelijk personeel .

10/10 – Uitstekend

Anna Margrethe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

sabine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel très confortable
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Philip

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good restauarant and nice bar with happy staff. All very clean.
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Terje

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Tommy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Ronald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Stamford

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Bernhard

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Gerrit

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Klas

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
A very good stay
A very good stay indeed. Comfortable room, friendly staff and very good food in the restaurant
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Anne Merckaert op 16 aug 2022
Thank you for your stay at Biznis Hotel. Nice to hear that you have had a good stay!

10/10 – Uitstekend

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

stig bo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt Hotel
Dejlig mad fint Hotel
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Sandro

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel good restaurant
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

JE HYUK

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Ronald

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Xena Rombaut op 26 apr 2022
Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw positieve feedback. Hiervoor werken wij, en appreciëren dit enorm. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groeten, Xena Rombaut

8/10 – Goed

Bernd

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
War zufrieden
Ordentliches Hotel. Gutes Essen - etwas teuer (Frühstück 20€!)
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

helen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Stay
It was great. Arrived early and my room was ready. Had lunch and went back for dinner. Breakfast was great. It will be nice to have tea cups during breakfast instead of coffee shot cups.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Fredrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Receptie op 14 mei 2021
Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groeten, Receptie Biznis Hotel

10/10 – Uitstekend

Klas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trots COVID
Trots COVID-19 fanns det ändå mycket att glädja sig åt och tycka om.
3 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

laila

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
bien situé, porte toilette sale, literie confortable, petit déjeuner moyen
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Jelle op 26 okt 2019
Chère Laila, Nous vour remercions pour le feedback. Nour regrettons que vous n'etiez pas completement satisfée de votre sejour. La propreté d'accomodation est de haute importance pour nous. Le prochaine fois, ne hésitez pas s.v.p de contacter un membre du staff si vous avez une remarque. Cordialement

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
room a bit old..tv did not work and staff unable to sort. Restaurant great food and service
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Jelle op 2 sep 2019
Dear David, Thank you for your helpfull reply. We are aware that our rooms need a new modern look. Therefore we are busy renewing all the rooms, 1 by 1. Untill so far we have about 4 newly decorated rooms. And this ofcourse with a new television, as the current tv's are starting to be old-fashioned. For your next stay, please do not hesitate to contact us and ask to stay in a renewed room. We are happy to look into the availability. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Wendy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little find
Arrived late, they were accommodating and the room was lovely. I was there for work so could not make use of the balcony and sun loungers but I very much enjoyed the stay. Accommodation great. Cannot comment on the area as I didn't get to spend any time there
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Jelle op 29 mei 2019
Dear, The Biznis Hotel - Brouwershofteam likes to thank you for your feedback! We are pleased to read you enjoyed your stay. Whenever you need to be in Lokeren, we are more than happy to welcome you again. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Joshua Poertner

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel on the edge of town
Very nice hotel on the edge of town, excellent restaurant and service, friendly staff and good price. Not very convenient to the train station or town, but great highway access if you are driving.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van The reception op 17 apr 2019
Dear mr. Poertner, Thank you for your feedback. We are happy to read you have enjoyed your stay in our hotel. Hopefully we can welcome you soon again.

10/10 – Uitstekend

luca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Signe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

I

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel, especially for Tesla owners!
Great hotel, especially as I have a Tesla for Supercharging. Arrived very late, friendly staff member welcomed me, day staff were friendly too and good, simple Continental breakfast selection. Very clean hotel and great rooms, again clean and modern decor.
1 nacht verbleven in december 2017

10/10 – Uitstekend

Jonne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Kiva sympaattinen pikku hotelli, hyvä ravintola/baari, wifi-kenttä surkea.
2 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Business trip
It's a nice average hotel. This was my business trip. I expect having at least one bottle of water in the room but there was only empty fridge and note that I can buy everything in vending machine. This hotel cost me 135Euro per night and I have to go to vending machine to get bottle of water. Also I feel like they don't have enough staff in the hotel. One guy is there to serve breakfast, tidy up after and taking payments at reception. I don't know if it was just this occasion but I felt like I always have to look for someone to give me some information.