Terras

Beoordelingen van Omni Los Angeles Hotel at California Plaza

4.5 out of 5
Omni Los Angeles Hotel at California Plaza
251 S Olive St, Los Angeles, CA

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1269 van 1841 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 336 van 1841 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 1841 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 1841 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 67 van 1841 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hermine

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Beetje verouderd, restaurant en ontbijt pover. Goede ligging , rustige kamer.
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Shashi Poudyal, General Manager op 16 mei 2022
We appreciate your feedback, and will be sure to share it with our food & beverage team. We are disappointed to hear about your breakfast experience, but want to reassure you that we will use your comments to continue making improvements to meet and exceed the expectations of our guests.

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had not stayed in DT LA before. VERY pleased with the location and facilities. Staff was great. We highly recommend this OMNI.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Allison

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

August

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location if you need to stay in Down Town
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Hyungsoo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the staffs, check out time is at 12pm
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Daphne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Edvin

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Radwa, Chandler

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoyed our stay
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 29 apr 2024
We are so delighted to hear you had a wonderful experience with us. We look forward to serving you again in the near future.

10/10 – Uitstekend

Gustavo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everithing is fine
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Scott David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Naoaki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alicia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 29 apr 2024
Thank you for letting us take care of you during your stay in Los Angeles! We are so pleased you had a wonderful experience.

10/10 – Uitstekend

Kashif

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Manisha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer setvice
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Stacy

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Sabrina & Tim were the best employees ever. Made sure every commodification was met and went and above and beyond for my stay! I would recommend them to be promoted to vacation planners because they did the BEST!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 29 apr 2024
Thank you so much for your recognition of all the efforts by Sabrina and Tim! We have ways of recognizing our associates when their performance is mentioned, and I will make sure that this happens with them. It was a pleasure, and we would sincerely hope to have the opportunity to do serve you again in the very near future.

10/10 – Uitstekend

Dawn

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service desk clerk was so nice and very helpful
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
This hotel is fine for a stay in LA. I would stay there again. There was not enough light in the room. The valet did not answer the phone when I called to bring our car around. We couldn’t find the glasses as they were hidden under the TV.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 29 apr 2024
We love to hear that you enjoyed your stay with us, and will return again in the future. Your feedback is greatly appreciated, and we will be sure to share it with our team so we can address them for a more pleasant experience for you next time.

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Their computer system was down and also the rooms weren’t updated for the price I was paying and very outdated
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 18 apr 2024
Thank you for sharing your concerns about your recent stay with us. We deeply regret and our truly sorry for the inconveniences and frustrations you experienced due to the technical issues with our system. We appreciate your understanding and graciousness in sharing your experience with us. We hope to have the opportunity to serve you again for a much smoother and enjoyable stay in the future

8/10 – Goed

Kimberly

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maricelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Matthews

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From the moment you arrive, you are treated with courtesy and care. Love the quiet, old school, East Coast feel of the place — right in the middle of DTLA (downtown LA). Across the street from the Broad, the Disney Concert Hall, and the Music Center and right next to the Museum of Contemporary Art — fabulous location!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 18 apr 2024
Sounds like you had a memorable stay, and we are so pleased to hear that! If you travels ever bring you through Los Angeles, we hope you will remember us. Thank you again for such great compliments!

10/10 – Uitstekend

Melissa, Quartz Hill

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel close to points of interest
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Annie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I truly can say that our experience with Omni Hotel from the greeting at the door by the Bellmen. The associates at the front desk were great wonderful personalities Sabrina Sicre one of the first associates that I had contact with by phone was outstanding her guidance helped me so much so patient and very kind. When I actually got to meet her I knew it was her just by the way she treated me,then there was Tim Prater he told us of some great places to eat and visit during our stay. When calling for things we needed Prime Hendrix took care of any request without hesitation these workers are an asset to the Hotel. Thank you so much all of you. The grounds are beautiful the terrace soo nice we spent time out there with the fire pit on. I would recommend anyone to stay there The shuttle service excellent our driver Robin oh he knows downtown dropped us off and picked us up several times it’s the best we loved not driving. Keep up the excellent work!!!
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 29 apr 2024
Thank you so much for your recognition of our associates! We have ways to recognize and appreciate them for all their efforts in ensuring our guests are taken care of, and have a memorable experience. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Uitstekend

Lisha

Zakenreiziger, Reisde met familie
Great location.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Maeve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peaceful, professional.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Barry Carmine

Zakenreiziger
The staff is extremely helpful and I would especially like to commend Tom for coordinating an early check in with me
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 29 apr 2024
Thank you for taking the time to recognize Tom and his commitment to providing our guests with a memorable stay! We look forward to the opportunity to serve you again in the near future.

8/10 – Goed

Pollyanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property, friendly staff. Area around the hotel had a fun dining area, but at night it did feel a bit unsafe. Also quite a bit of condensation happened on the inside of the window. Enough to drip onto carpet and make it very wet.
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Albert

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedestrian paths and walking distance to many eating establishments and tourist venues
2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Emmanuel

Nothing worked
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 23 apr 2024
We are so sorry to see your 3 star rating. As we continue to strive to exceed the expectations of our guests, any further details regarding your stay would be most appreciated and helpful. Thank you!

10/10 – Uitstekend

Juliet

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice rooms, friendly staff noon check out time! Close to everything downtown. Well stay here again.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Monica

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is beautifully maintained and thw entire staff provides stellar service. This property is perfectly located amd easy to navigate getting around.
2 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Edgar

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 23 apr 2024
We are so sorry to see your 1 star rating. As we continue to strive to exceed the expectations of our guests, any further details regarding your stay would be most appreciated and helpful. Thank you!

10/10 – Uitstekend

Brenda

Reisde met partner
We love the customer service our room was very clean and spacious we definitely stay at Omni hotels.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Darneisha

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love how courteous the ladies are at the check in desk, also how attentive the valet staff is. We went to NOE restaurant and the host was amazing. Overall great experience. Check out was great as well. I signed up for the rewards program.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Enjoyed our stay. We'll be back
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Esmeralda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Was told I was going to get a free dinner. They told me I was going to get the dinner cost refunded during my checkout. I had to start driving back home, was told they’d contact me when issue was resolved. I was still charged, nobody contacted me back regarding the refund.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Great stay
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

MEIDONG

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me and my wife love the Omni. It’s always great service there from valet to housekeeping. Plus we love the grand central market is only minutes walking. Definitely 5 stars in every aspect!
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Trish

2 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Vanessa K.

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service
Car got broken into on the same street parking, bathroom was nasty tub had someone’s blood still in it, fridge was leaking water, and old dirty cleaning rags left on bathroom floor. I left early.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Robbie Nasser, General Manager op 25 mrt 2024
Thank you for bringing this to our attention. We are truly sorry to hear about your stay with us. It sounds like a very frustrating experience, which does not meet our standards of providing our guests with a home away from home. Please rest assure that our team will look into the issues you encountered, and address them accordingly. Since we are not able to patrol the streets, we suggest that our guests park their vehicles on property with us. Again, this is not the typical service we are known for. We hope to have another opportunity in the future to provide you with a more memorable experience.

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert, Mountlake Terrace

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for getting to different areas aound LA. The bar was nice, and the staff was great!
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Mireya

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ashley

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The entire staff was amazing especially the doormen!! Thank you for helping make me and my daughters Spring Break one for the books!!
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

fatima

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Ashleigh

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Shakeyta

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Staff and service
3 nachten verbleven in maart 2024