Exterieur

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve

3 out of 5
Fletcher Hotel-Restaurant De Burghoeve
Broekhem 134, Valkenburg aan de Geul

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 32 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 115 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 115 beoordelingen" "

7,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Monique

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Als budget belangrijk is, dan is dit zeker een prima hotel. Kamer was schoon. Hotel is een beetje outdated qua interieur.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Lia

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Meerdere zaken sterk verouderd. Meerdere faciliteiten niet beschikbaar. Na 21.00 uur geen personeel meer. 's Avonds moeilijk koffie te krijgen. Reclame voor koffiedeal; maar die is er niet.
2 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Miranda

Reisde met partner
Zeer verouderd. Rotte raamkozijnen. Te warm op kamer doordat er verwarmingsbuizen door lopen. Lamp stuk. Oude bruin betegelde badkamer. Gehorig. Wiebelige steile trap naar kamer. Kamer ging niet op slot. Kregen sleutel na 15:00 maar kamer werd nog schoongemaakt. Hotel heeft geen kok dus restaurant geslote. Ontbijt super. Ligging op loopafstand van centrum.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Michel

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Arie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Het ontbijt was goed verzorgd! Het personeel heel vriendelijk en gastvrij. De bedden lagen heerlijk. Er was van te voren aangegeven dat er beperkte parkeermogelijkheid was. In principe was het alternatief vanaf 18.00 uur prima! Eén opmerking: kijk aan het eind van de dag of de bezoekers hun auto goed op het terrein van het hotel neer gezet hebben. Wij hadden geen waterkoker of koffiezetapparaatje op de kamer, maar misschien had dat met de prijs te maken. Hoe meer je betaald hoe meer comfort.
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Andre

Kamers zijn wat oud maar de rest van het hotel is prima. Restaurant en ontbijt heel goed.
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Rico

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Magdalena

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was good. Very nice personel.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ada

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een plezierige tijd gehad in de Burghoeve. In het bijzonder de medewerkers willen we daarvoor bedanken. Er kon een ontbijtpakket voor ons geregeld worden omdat we vroeg moesten starten voor de Heuvelland vierdaagse. De behandeling was erg vriendelijk en behulpzaam.
3 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Trudy

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Denise

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De parkeerplaats is te klein. En moeilijk met parkeren. De kamer erg warm. Geen hangers. Verf bladdert
4 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Thea

3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lisbeth

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Jos

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Rudolf RP

Zakenreiziger
Is echt eenvoud hotel wat nodig een stevige opknap beurt nodig heeft. Personeel aardig en ontbijt ook goed.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Marnix

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Prijs kwaliteit verhouding is ook goed. Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Bram

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Dolf

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Kim

2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Géke

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Alexander

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prima hotel randje Valkenburg. Goed bed, goed ontbijt. Kamers/ badkamers wel wat gedateerd en parkeerplaats is beperkt.
2 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Nancy

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zeer oude kamer. Wel goed ontbijt.
De kamer was echt heel oud en heel erg klein. Kon net langs de kast om baar bed te gaan. En de andere kant ooknerg krab vanwege de wastafel midden in de kamer. De vloerbedekking in de kamer was zo smerig vol vlekken. En heel veel vocht in de kamer. Deze kamer stond niet op de foto toen ik ging boeken. Maar ze mogen wel goed opgeknapt worden!!! Het bed lag goed. En het ontbijt was ook perfect. Ook erg weinig parkeerplaats bij het hotel.
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Arnold

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Elske

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Marijke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt, vriendelijk personeel maar de kamers en badkamers zijn zwaar gedateerd en hebben echt een giede opknapbeurt nodig!
1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gilbert

8/10 – Goed

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid
De ontbijtmevrouw was een kattekop toen we per ongeluk in de verkeerde ruimte terecht kwamen gilde ze dst we wegmoesten, wat een toon, heel jammer

8/10 – Goed

hilde

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Lisa

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie moet dringend worden vernieuwd. Zeer vochtige kamer, schimmel in de badkamer, doorliggende bedden, deuren kapot,… Ondanks dit toch vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Arie

Positief: Personeel en service
Mooie locatie, maar een heel simpele kamer met een toilet en douche die moeilijk te gebruiken is, en de kamer met achterstallig onderhoud met vlekken in de vloerbedekking…vies dus! De prijs voor deze kamer is veel te hoog!
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Albertje

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Buitenkant zier er goed uit, binnenkant erg verouderd,vooral de kamers mogen wel gerenoveerd worden, badkamer met schimmel aan plafond, bedden waarvan de matrassen verouderd zijn en daardoor dus doorliggen, pootjes los onder het bed die er onder wegvallen. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, hart voor hun werken en nog steeds gemotiveerd zijn, ondanks alle klachten die zij moeten opvangen van de gasten en dat met deze klachten vanuit de directie waarschijnlijk niets mee gedaan word, ben erg benieuwd als we volgend jaar terug komen of er het een en ander met deze klachten iets is gedaan.
3 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Nico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Gewoon gemiddeld hotel
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Renzo

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer slecht onderhouden en gedateerde kamer. Kamer is veel te klein en slcht onderhouden. Schimmel in de badkamer zonder slot. Staat van onderhoud van het gehele hotel is slecht.mag echt geen 4 sterren waard. Haal dit hotel aub van jullie site.
1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Maarten

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud-dated. Stoffige kamers. Veel te zachte bedden. Luidruchtig en veel gekraak. Kleine ruimte ook voor de badkamer. Personeel erg vriendelijk. Leuk terras. Ontbijt was niet erg vers. Ontbijt niet goed warm zo ook de koffie niet. Was gelijk eetbaar en drinkbaar. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Agnes

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Johan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prijs en aanbod waren in overeenstemming 😉
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

O.

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeerplaats slecht
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Rob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel, goed ontbijt en vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Vincent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Leuk hotel. Personeel is vriendelijk. Ontbijtbuffet prima. Alleen zijn de kamers wat gedateerd. Personeel gaf dat ook aan. Maar al met al een prima verblijf gehad en wat mij betreft een aanrader.
5 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles prima en netjes voor corona tijden geregeld.
3 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel vlak langs het Pieterpad route. De kamers zijn goedkoop en hiervoor krijg je een fijn bed en een lekker ontbijt. De kamers zijn wel erg slecht onderhouden met rotte kozijnen, smerige tapijt, gaten in de deuren en afgebladderde verf.
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

ben

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in februari 2021

4/10 – Matig

J.

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer teleurstellend
De kamer in het koetshuis was erg gedateerd en zeker niet schoon! Veel schimmel op de ramen en rond wastafel. Afbladderende verf. Lekkende wastafel. Gordijnrail kapot, gordijn kon niet volledig dicht. Receptie erg amateuristisch en geen spatscherm ( coronatijd)
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schimmel op de tegels in de badkamer Kapotte overloop van het bad vol schimmel
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

VanPaemelen, Aalter

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijk personeel ,lekker eten ,verouderd hotel.
2 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Linda

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verwarming werkte niet goed!
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Verouderde kamers, zeer vriendelijke receptioniste en prima ontbijt
1 nacht verbleven in januari 2020