Grand Harbour Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Macau
Fotogalerie voor Grand Harbour Hotel





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Travessa Lam Mau, no. 8, Macau
Over deze accommodatie
Grand Harbour Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Londoner Grand, a Luxury Collection Hotel, Macao
Londoner Grand, a Luxury Collection Hotel, Macao
- Zwembad
- Spa
- Gratis luchthavenshuttle
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 192 beoordelingen
De prijs is € 146
inclusief belastingen en toeslagen
18 dec - 19 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Harbour Hotel Macau
Grand Harbour Macau
Grand Harbour Hotel Hotel
Grand Harbour Hotel Macau
Grand Harbour Hotel Hotel Macau
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Grand Harbour Hotel
6,6
7,2
Netheid
5,6
Locatie
7,2
Personeel en service
6,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
28 apr 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
David
21 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in januari 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Chan Hong
Reisde met familie
24 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chan Hong
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
28 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Chong Seng
Reisde met familie
5 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chong Seng
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 dec 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 mei 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Vered
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Wouldn’t recommend
Vered
1 nacht verbleven in februari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
별로
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Ka Ming
16 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ka Ming
1 nacht verbleven in februari 2019








