Fotogalerie voor HOTEL ZEN MACHIDA





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3006-1 Onojimachi, Machida, Tokyo, 195-0064
Over deze accommodatie
HOTEL ZEN MACHIDA
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Resol Machida
Hotel Resol Machida
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.004 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. JPY 500 voor volwassenen en ca. JPY 500 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL ZEN MACHIDA Hotel
HOTEL ZEN MACHIDA Machida
HOTEL ZEN MACHIDA Hotel Machida
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HOTEL ZEN MACHIDA
8,6
Uitstekend
8,0
Netheid
7,4
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
凛華
Reisde met een groep
19 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
凛華
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
りゅうた
11 sep 2025
Positief: Netheid
りゅうた
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
??
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Daisuke, Minato-ku
21 jul 2025
Daisuke
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
SHO
12 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHO
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Jacqueline
7 jul 2025
Positief: Personeel en service
Jacqueline
2 nachten verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 mei 2025
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Nathaniel
Reisde met partner
6 apr 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nathaniel
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TOMOKI
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Xinyue
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xinyue
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
6 dec 2024
??
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Emily
Reisde met partner
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emily
5 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
ケイコ
9 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
ケイコ
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Mary Grace
3 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mary Grace
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
kenichi
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kenichi
1 nacht verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Honoka, Fujisawa-Shi
29 jan 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten