Located in Machida, Hotel Machida Villa is near a train station. Anpanman Museum is worth checking out if an activity is on the agenda, while those wishing to experience the area's popular attractions can visit Sanrio Puroland and Yomiuriland. Looking to enjoy an event or a game? See what's going on at Nissan Stadium or Yokohama Arena.
Minami-machida Grandberry Park Station - 9 min drive
Haneda Airport (HND) - 61 min drive
Restaurants
町田商店 - 1 min. lopen
日高屋小田急町田北口店 - 2 min. lopen
CAFE KATSUO - 2 min. lopen
アボットチョイス - 2 min. lopen
町田NOISE - 2 min. lopen
Over deze accommodatie
Hotel Machida Villa
Hotel vlak bij een treinstation
Hotel Machida Villa biedt voorzieningen zoals stomerij-/wasservices aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
Parkeerplaatsen (toeslag), een kluis bij de receptie en vergaderruimtes
Een bagageopslagruimte, een 24-uurs receptie en een automaat
Room features
All 164 rooms offer comforts such as air conditioning, as well as perks like free WiFi and safes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
Koelkasten, waterkokers en verwarming
Gesproken talen
Engels en Japans
Accommodatie-voorzieningen
Internet
Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.300 per dag)
Gezinsvriendelijk
Koelkast op de kamer
Wasserij
Voorzieningen
24-uursreceptie
Automaat
Bagageopslag
Kluisje bij de receptie
Wasserij
Gastendiensten
Dagelijkse huishoudservice
Stomerij-/wasserijservice
Zakelijke diensten
Vergaderruimtes
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
6 etages
Gebouw
Gebouwd in 1988
Rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Handdoeken
Pantoffels
Privébadkamer
Shampoo
Tandenborstel en tandpasta
Toilet met elektronisch bidet
Toiletpapier
Entertainment
Tv
Eten en drinken
Elektrische waterkoker
Koelkast
Meer
Airconditioning (met klimaatregeling)
Bureau
Kluisje
Telefoon
Verwarming (met klimaatregeling)
Beleid
Inchecken
Check-in start time: 3 PM; Check-in end time: midnight
Minimum check-in age: 18
Uitchecken
Check-out before 11:00 AM
Speciale incheckinstructies
De receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:
De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
Self parking fee: JPY 1300 per day
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Machida Villa
Machida Villa
Machida Villa Hotel
Hotel Machida Villa Hotel
Hotel Machida Villa Machida
Hotel Machida Villa Hotel Machida
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Machida Villa?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Beoordelingen over Hotel Machida Villa
Beoordelingen
7,6
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 173 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
42
Gastenscore: 8 - Goed. 61 van 173 beoordelingen" "
8 - Goed
61
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 173 beoordelingen" "
6 - Redelijk
54
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 173 beoordelingen" "
4 - Matig
13
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 173 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Sachiyo
Zakenreiziger
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
また泊まりたいです。
Sachiyo
2 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Tetsu
6 apr 2024
Tetsu
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
SAORI
Reisde met familie
2 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SAORI
2 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Stefan
Zakenreiziger
5 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice staff, quiet nights, daily cleaning and exchange of towels etc.
Would like to stay again.
Stefan
3 nachten verbleven in april 2022
8/10 – Goed
sugihara
Reisde met een groep
25 aug 2021
Positief: Personeel en service, comfort kamer
sugihara
7 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 apr 2021
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
宿泊なのに駐車場代が高かった
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Hirabayashi
Zakenreiziger
23 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer