Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Shinjukuya





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior eenpersoonskamer laden

Superior eenpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(19 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Superior Single Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Single Room laden

Single Room
Twin - Non-Smoking
Single - Non-Smoking
Semi-double
Double
Alle foto's voor Double Room with Bath laden

Double Room with Bath
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6-13-22 Haramachida, Machida-shi, Tokyo, Machida, Tokyo, 194-0013
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Tokyo Machida Station Odakyu Line Higashi
Toyoko Inn Tokyo Machida Station Odakyu Line Higashi
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 1.001 beoordelingen
De prijs is € 57
17 jul - 18 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stadsbelasting ligt tussen de JPY 100 en JPY 200 per persoon, per nacht en is gebaseerd op het kamertarief per nacht. De belasting is niet van toepassing op kamertarieven per nacht van minder dan JPY 10.000. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Shinjukuya Machida
Hotel Shinjukuya
Shinjukuya Machida
Hotel Shinjukuya Machida
Shinjukuya Machida
Shinjukuya
Hotel Hotel Shinjukuya Machida
Machida Hotel Shinjukuya Hotel
Hotel Hotel Shinjukuya
Hotel Shinjukuya Hotel
Hotel Shinjukuya Machida
Hotel Shinjukuya Hotel Machida
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Shinjukuya
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hiroshi
Zakenreiziger
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroshi
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
akky
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
akky
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ami
19 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Ami
10 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
KANAZAKI
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
KANAZAKI
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Teruyuki
6 jun 2025
Teruyuki
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Takayuki
5 jun 2025
Takayuki
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
kazuya
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuya
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Misato
17 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Misato
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
NAOMI
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOMI
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
makoto
4 mei 2025
makoto
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
HIROE
23 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROE
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
TAKAHIRO
17 apr 2025
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Masaaki
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masaaki
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
YOSHIMI
13 apr 2025
迷子にならないと思ったので
YOSHIMI
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Tetsuaki
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tetsuaki
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Emiko
10 apr 2025
Negatief: Personeel en service
Emiko
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Hitonori
Zakenreiziger
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Hitonori
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Soichiro
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Soichiro
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
hiroshi
Zakenreiziger
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroshi
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
LING LING IVY
5 apr 2025
LING LING IVY
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Tomoko
Zakenreiziger
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
nobuharu
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nobuharu
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Miwako
Zakenreiziger
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miwako
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
???????
12 mrt 2025
???????
1 nacht verbleven in maart 2025