GH HOTEL

1.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Medina

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor GH HOTEL

Receptie
Junior suite, 1 kingsize bed | Woonruimte | Een 43-inch ledtelevisie met kabelzenders
Exterieur
Vierpersoonskamer | 1 slaapkamer, lakens van Egyptisch katoen, luxe beddengoed
Exterieur

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Junior suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
  • 45 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 38 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Een eettafel
  • 70 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Junior suite, 2 eenpersoonsbedden

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
  • 45 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Ledtelevisie
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Omar Ibn Hareth Airport Rd, Madinah, Al Madinah Province, 42314

In de buurt

  • Al-Rashid Mega Mall - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Al-Baqi Begraafplaats - 4 min. rijden - 4.8 km
  • Moskee van de Profeet - 6 min. rijden - 5.1 km
  • De Groene Koepel - 6 min. rijden - 5.1 km
  • Quba-moskee - 6 min. rijden - 6.6 km

Lokaal vervoer

  • Madinah Station - 13 min. rijden
  • Medina (MED-Prince Mohammad Bin Abdulaziz) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Halim Café - ‬16 min. lopen
  • ‪مشاوي اللبناني - ‬2 min. rijden
  • ‪مطعم حنين البخاري - ‬2 min. lopen
  • ‪وجبة التاج - ‬3 min. lopen
  • ‪عصيرات الروضة - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

GH HOTEL

Hotel in de buurt van Moskee van de Profeet
GH HOTEL is van alle gemakken voorzien. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een bankethal, een bagageopslagruimte en een lift
  • Een lokale maaltijdbezorgdienst en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 103 kamers zijn individueel gemeubileerd, bieden voordelen zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Douches, haardrogers en shampoo
  • Ledtelevisies van 43 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, mini-koelkasten en schoonmaakservice

Gesproken talen

Arabisch, Engels en Urdu

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Minikoelkast

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in de kamer
  • Helling bij de hoofdingang
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift (406 centimeter brede deur)
  • Luisterhulpmiddelen
  • Personeel dat gebarentaal kent
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 43 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Maaltijdbezorging
  • Minikoelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.30 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Registratienummer van de accommodatie 10008659
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Nationale beoordeling

Deze accommodatie heeft zijn officiële sterrenclassificatie gekregen van Saudi Ministry of Tourism.

Accommodatie ook bekend onder de naam

GH HOTEL Hotel
GH HOTEL Madinah
GH HOTEL Hotel Madinah

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij GH HOTEL?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij GH HOTEL te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij GH HOTEL?

Je kunt inchecken vanaf: 15.30 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij GH HOTEL uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.30 uur uit te checken.

Waar ligt GH HOTEL?

Dit hotel ligt in Al Aridh, op 3,2 km van Al-Rashid Mega Mall en op 3,9 km van Moskee van de Profeet. Ook Jabal Ahad Garden Park en Al-Baqi Begraafplaats liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over GH HOTEL

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 26 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 26 beoordelingen

7,2/10

Netheid

6,8/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Aziz

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is very far from al haram and the hotel bus option is very limited especially in the month of Ramadan . According to their website the hotel is located 5min from alharam, that is not true , the taxi and other ways of transportations will try to rip off by asking unreasonable fare and the property is 15-20 min far from alharam. The hotel doesn't have a restaurant nor a laundry. On the top you have to ask the hotel stuff more than one time to clean the room . Big piece of advice, stay away from this properly doesn't worth to stay even in short period of time .
5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Wafaa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GH Hotel in Madina is a clean and comfortable place to stay. The rooms are well-maintained, and the overall service is good. It offers a pleasant experience for those looking for a quality hotel. However, the main downside is the distance from Masjid Nabawi. It’s a bit far, which can be inconvenient if your primary purpose is to visit the mosque frequently. Because of this, if I return to Madina with the main goal of visiting Masjid Nabawi, I would likely choose a hotel closer to the mosque. Still, for those who don’t mind the distance, it’s a nice place to stay.
6 nachten verbleven in maart 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Roukaya

4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Shahista

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel gave luxury vibes.
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Quresh

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We arrived late at night , the receptionist said we did not have a booking , was very rude , did not understand English , asked for my name 3 times , did not know we had paid , I showed him my booking number and details finally after 45 minutes said he found our booking , the room was mediocre and small , poor furnishing , hotel location non descriptive, no amenities no help in luggage carrying , please remove from recommendation from Expedia very very dissapointed
1 nacht verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

Worst receptionist behaviors

The accessibility of the property and the convenience of the neighborhood was very poor. There are no meal and laundry services neither. The room was in decent condition, but the staff's attitude and professionalism was very, very bad. In particular, the staff member named RIAZ was very offensive in his behavior at the reception, using national and racial slurs throughout the entire interaction. It is very questionable if this is the face of the hotel that welcomes guests. If I ever visit this country again, I will never stay at this hotel again.
7 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Sakine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Temiz bir otel

3 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Nighat

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Did not provide service for cleaning or dining options
2 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Yusuf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Vaqar

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very unprofessional staff the guy on front name mohammad he dont even understand english i booked hotel for 21 jan to 25 jan i came to checkin at 22nd he said why u came late and he told us go sonewhere else and i had kids with me very unprofessional people at the can hire someone who can understand little bit english
4 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Danish

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They just speak Arabic, no room service at all no food so you can’t order anything, no English means you can’t even communicate, very very disappointing
8 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Syed

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very noisy, no breakfast plus no breakfast place near by and no restaurant around. Only hotel that don’t know what microwave oven is. Good luck if you have to warm up anything. Clogged toilet kept calling front desk. Never again.
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

zhour

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Mirza

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel! Staff friendly. Rooms big and clean.
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Arooj

1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a new clean place, staff are friendly
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Farooq

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Hisham Muhsin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Personalet var meget venlige og imødekommende. Det var rent og pænt. Det er dog lidt langt væk fra Al Haram.
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Iyad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fint hotell

Rent och fint. Personalen mycket vänliga och hjälpsamma. Hotellet i sin helhet är jättebra. Finns en del affärer och restauranger i närheten. Den ända saken var det trångt i charterbussen tilk alharam. Annars man var lätt att hitta taxi i närheten men rimliga priser till haram.
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Sultana

1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I recommend everyone to check in and enjoy the staying at this hotel
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Rizwan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water rooms were very noisy stuff took 50mint to check me in.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

BELKACEM, Katy

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Abdul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024