NH Parla
Hotel voor gasten met huisdieren in Parla, met gratis parkeerplaatsen, bij een winkelcentrum
Fotogalerie voor NH Parla





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Misschien vind je dit ook leuk

Spark By Hilton Madrid Alcala
San Blas-Canillejas
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 38 beoordelingen
De prijs is € 84
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Avenida de Leguario, 2, Parla, Madrid, 28980
Over deze accommodatie
NH Parla
Vergelijkbare accommodaties

ibis Madrid Fuenlabrada
ibis Madrid Fuenlabrada
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.2 van 10, Zeer goed, 552 beoordelingen
De prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
23 nov - 24 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 13–32 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Nh Parla
NH Parla Hotel
NH Parla Parla
NH Parla Hotel Parla
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over NH Parla
8,2
Zeer goed
8,8
Netheid
7,2
Locatie
8,2
Personeel en service
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
4 nov 2016
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2014
Positief: Personeel en service
matig hotel
Geverifieerde reiziger
6/10 – Redelijk
CAROLINA
22 mrt 2020
CAROLINA
12 nachten verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Sergio
15 mrt 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Sin agua caliente en la habitación
Sergio
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Raul
6 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raul
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Agata
Reisde met een groep
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agata
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
VICENTE
Reisde met familie
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VICENTE
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
ANTONIO
Zakenreiziger
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANTONIO
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Jordy
Reisde met familie
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jordy
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Geverifieerde reiziger
15 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
VICTOR
Zakenreiziger
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
VICTOR
2 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
4 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Moshe
19 sep 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not recommend
Moshe
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Ian
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ian
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Marina
Reisde met partner
3 jul 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marina
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Angel Jesús
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angel Jesús
1 nacht verbleven in februari 2019













