Central Hotel Takasaki

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Takasaki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Central Hotel Takasaki

Ingang accommodatie
Restaurant
Zitruimte lobby
Receptie
Lobbylounge

Beoordelingen

7,6 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, roken

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Eenpersoonskamer, niet-roken

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Diep bad
Privébadkamer
Een bidet
Bad/douchecombinatie
  • 12 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Yashimacho 263, Takasaki, Gunma, 370-0849

In de buurt

  • Kunstmuseum van Takasaki - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Muziekcentrum van Gunma - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Torenmuseum van Takasaki - 7 min. lopen - 0.7 km
  • Takasaki Arena - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Takasakishi Jonanya Baseball Field - 14 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Takasaki - 14 min. lopen
  • Tokio (HND-Haneda) - 136 min. rijden

Restaurants

  • ‪松屋・松のや 高崎駅前店 - ‬1 min. lopen
  • ‪上州山賊麺大大坊 - ‬3 min. lopen
  • ‪朝鮮飯店高崎駅西口店 - ‬2 min. lopen
  • ‪高崎ワシントンホテルプラザ 銀座 - ‬2 min. lopen
  • ‪オリオン餃子高崎店 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Central Hotel Takasaki

Hotel vlak bij een treinstation
Central Hotel Takasaki biedt faciliteiten zoals een gratis uitgebreid ontbijt en een stomerij/wasserijservice aan. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), een automaat en een lift
  • Een computerstation, een bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 176 kamers zijn voorzien van gemakken als airconditioning. Daarnaast bieden ze voorzieningen zoals gratis wifi.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met diepe baden en bidets
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Er gelden hoogtebeperkingen voor parkeren ter plaatse
  • Parkeerplaatsen buiten het terrein; kortingen beschikbaar
  • Parkeerplekken ter plaatse (JPY 1.000 per nacht)
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 06.30 uur tot 09.00 uur

Restaurants ter plaatse

  • Karaz Kaze

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

Van 1 september 2024 tot 31 juli 2025 voert deze accommodatie renovatiewerken uit (einddatum kan wijzigen). Deze werken zijn van toepassing op de volgende ruimtes:
  • Een aantal kamers
Dit hotel doet er tijdens werkzaamheden alles aan om geluidsoverlast en hinder tot een minimum te beperken.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen van 12 en jonger zijn niet toegestaan bij deze accommodatie. Alle gasten ouder dan 12 zijn welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: JPY 1000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Kinderen t/m 12 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Central Hotel Takasaki
Central Takasaki
Central Hotel Takasaki Hotel
Central Hotel Takasaki Takasaki
Central Hotel Takasaki Hotel Takasaki

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Central Hotel Takasaki?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Central Hotel Takasaki te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van JPY 1000 per nacht. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.

Hoe laat kan ik inchecken bij Central Hotel Takasaki?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Central Hotel Takasaki uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.

Waar ligt Central Hotel Takasaki?

Dit hotel in Takasaki ligt binnen 10 minuten lopen van Kunstmuseum van Takasaki, Muziekcentrum van Gunma en Stadgallerie van Takasaki,. Ook Takasaki Arena en Sakura no Yu liggen binnen 15 minuten lopen. Station Takasaki ligt op 14 minuten lopen.

Beoordelingen over Central Hotel Takasaki

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 53 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 28 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 104 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 104 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

TADASHI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

MIYANOWAKI

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

YOSHIHIRO

1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Manabu

Positief: Personeel en service, voorzieningen
場所が駅に近い
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

AI

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Hiroyuki

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
ちょっと、古さは感じましたが60歳手前の私にはちょうど良い、過ごしやすいホテルでした。
3 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

MANABU

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

HIROYUKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Kaoru

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

HOMARE

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Naoaki

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

価格の点で仕方がないのか、連泊だと朝食が寂しい。
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

ゆみこ

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
からっ風の居酒屋料理は美味しかったです。
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

YOSHINORI

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

bobu

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

RYOMA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1日宿泊で利用しました。 飲み屋が多く、駅に近いので利便性が良かった。 ビジネスホテルなので特にこれと言った良さも不満もない。 ネット予約したが、駐車場の事が分からなく、知人に教えてもらった。 その点だけ分からず蓋を開けてみたら1日1000と後々知った。 提携してる所ではなく近隣のコインパーキング(上限あり)を利用した方が安かったのでは?と言う疑問はあるが、べらぼうに高い訳では無いので次回利用の時は上手く利用しようと思う。
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

???

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

お風呂の湯温調整が手間ななのと、お茶用の湯沸かしに時間が掛かります

部屋は清潔で良かったと思います。 不満な点としては、お湯が混合栓でなく温度調整が手間な事、お茶用の湯沸かしに時間が掛かる事ですね。ケトルのような物の方が良いと思います。
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

KUMI

Positief: Personeel en service
隣室の音はかなり聴こえますが、概ね快適に過ごせます。
1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Yoshiaki

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Wataru, Yokohama

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
出張で泊まりました。 シャワーの水圧が高く、髪を洗いやすかったです。 また、駅前で食事、移動に便利でした。
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
立地は良く駅を出て正面の道を真っ直ぐ数分です。ビルとビルに挟まれており眺望はなし、隣のビルには手が届きそうなほどです。バスルームやロビーは古さをさを感じますが、廊下や室内はカーペットや壁紙は新しく、前の客のものらしき髪の毛が落ちているカ所があっても、朝食無料でこの値段と立地ですから、大概の方は目を瞑れるかもしれません。朝食は1階併設のレストラン内ですが、途中から片付けが始まる(EV内に告知はあります)のは承知としても、あまりにも愛想が悪い方が1人居て、少し時間を置いて(客足が切れたタイミングで)やってくれればいいものを、食事を取っている横でガチャガチャとテーブルや椅子、炊飯器やら食器やらをガチャガチャと動かされ、味噌汁をよそっている最中にも使用中トレーも無言で動かされたり、衛生的にも問題アリと感じたので、個人的にはリピ無しです。
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

KAZUNORI

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Riko

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
とにかく便利でした
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

HIDEAKI

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
4 nachten verbleven in augustus 2023