Comfort Hotel Maebashi
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Maebashi
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Comfort Hotel Maebashi





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 44
21 jul - 22 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken laden

Kamer, 2 eenpersoonsbedden, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Bad/douchecombinatie
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-18-14 Omote-cho, Maebashi, Gunma-ken, 371 0024
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Dormy Inn Maebashi Natural Hot Spring
Dormy Inn Maebashi Natural Hot Spring
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 511 beoordelingen
De prijs is € 66
21 jul - 22 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Parkeerkosten: JPY 540 per dag
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: JPY 1100.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Commitment to Clean (Choice) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Comfort Hotel Maebashi
Comfort Maebashi
Comfort Hotel Maebashi Japan - Gunma
Comfort Hotel Maebashi Hotel
Comfort Hotel Maebashi Maebashi
Comfort Hotel Maebashi Hotel Maebashi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Comfort Hotel Maebashi
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Isao
Zakenreiziger
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Isao
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Nozomu
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nozomu
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
KOUSUKE
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOUSUKE
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
yoshio
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
yoshio
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
FUJITO
29 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
FUJITO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
masaki
Zakenreiziger
5 apr 2025
Negatief: Netheid
masaki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
YOSHIHARU
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適滞在
YOSHIHARU
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Kengo
1 apr 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kengo
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Satoru
4 feb 2025
Satoru
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
tetsuya
18 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
tetsuya
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
hiroshi
15 jan 2025
hiroshi
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
HYENJUNG
12 jan 2025
HYENJUNG
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
parvesh
Reisde met een groep, Reisde met partner
6 jan 2025
parvesh
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Nicholas
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nicholas
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
koichiro
Reisde met een groep, Zakenreiziger
16 nov 2024
Negatief: Netheid, voorzieningen
koichiro
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
SHINICHIRO
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHINICHIRO
4 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Takahiko
Reisde met familie
21 okt 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Takahiko
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
TAMIKO
14 okt 2024
TAMIKO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KAI
Reisde met familie
4 okt 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
KAI
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
HIROAKI
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
HIROAKI
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Rosemary
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Large, clean room. Quiet.
Rosemary
1 nacht verbleven in oktober 2024