Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Coco Grand Takasaki





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twijfelaar, koelkast en magnetron laden

Standaard kamer, 1 twijfelaar, koelkast en magnetron
9,2 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer, 2 slaapkamers, roken laden

Twin kamer, 2 slaapkamers, roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken laden

Twin kamer, 2 slaapkamers, niet-roken
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Hd-televisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-5 Azumacho, Takasaki, Gunma-ken, 370-0045
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 2000 voor volwassenen en ca. JPY 1000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Coco Grand
Coco Grand Takasaki
Hotel Coco Grand
Hotel Coco Grand Takasaki
Coco Grand Takasaki Takasaki
Hotel Coco Grand Takasaki Hotel
Hotel Coco Grand Takasaki Takasaki
Hotel Coco Grand Takasaki Hotel Takasaki
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Coco Grand Takasaki
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 jun 2025
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gretchen, Carbondale
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gretchen
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Gretchen, Carbondale
1 mei 2025
Positief: Voorzieningen
Gretchen
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hideki
Zakenreiziger
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideki
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hideki
Zakenreiziger
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideki
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
NOBUAKI
Zakenreiziger
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOBUAKI
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
TOMOKO
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOKO
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Natsumi
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Natsumi
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Hideki
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hideki
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hong
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hong
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JUN
Zakenreiziger
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホスピタリティが行き届いたホテル
JUN
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
TAKAYORI
6 feb 2025
TAKAYORI
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Ryo
Zakenreiziger
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryo
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
BOON CHYE
25 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
BOON CHYE
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Kenji
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kenji
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
30 dec 2024
Negatief: Personeel en service
もっと柔軟に対応して欲しい
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Sang Gil
Zakenreiziger
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sang Gil
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Judith
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judith
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
keiichi
Zakenreiziger
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
keiichi
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Keiichi
6 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keiichi
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
REI
Zakenreiziger
10 jul 2024
REI
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jul 2024
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Mao
Zakenreiziger
2 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mao
1 nacht verbleven in juni 2024