Ikaho Grand Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Ryokan met gratis parkeerplaatsen, op 6 minuten lopen van Ikaho Onsen

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi
  • Parkeren inbegrepen

Over deze buurt

Kaart
550 Ikaho, Ikahomachi, Shibukawa, Gunma, 377-0102

In de buurt

  • Museum Takehisa Yumeji Ikaho - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Ikaho Onsen - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Kunstmuseum Ikaho Hoshina - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Ikaho Onsen Stenen Trapstraat - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Bukkosan Housui-ji Tempel - 5 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Takasaki - 25 min. rijden
  • Tokio (HND-Haneda) - 151 min. rijden

Restaurants

  • ‪倧柀屋 - ‬13 min. lopen
  • ‪茶屋たたき - ‬10 min. lopen
  • ‪茶楌 千 - ‬13 min. lopen
  • ‪SARA'S terrasse Arraiya - ‬13 min. lopen
  • ‪五代目花山うどん 䌊銙保石段店 - ‬14 min. lopen

Over deze accommodatie

Ikaho Grand Hotel

Ryokan in de buurt van Ikaho Onsen
Ikaho Grand Hotel biedt faciliteiten zoals een overdekte warmwaterbron (onsen in Japanse stijl) en een spelletjesruimte aan. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), warmwaterbronnen in de buurt en een bagageopslagruimte
  • Een computerstation, een cadeauwinkel en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 98 kamers zijn uitgerust met gemakken als airconditioning. Daarnaast beschikken ze over voorzieningen zoals kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Toiletten met elektronisch bidet, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar

Dingen om te doen

  • Karaoke
  • Spelletjesruimte
  • Warmwaterbronnen

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Spelletjesruimte

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Kluisje bij de receptie

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Computerstation

Spa

  • Afzonderlijke ruimtes voor mannen en vrouwen in het openbare badhuis
  • Het openbare badhuis is geopend van 05.00 uur tot middernacht
  • Massage
  • Openbare onoverdekte warmwaterbron (onsen)
  • Openbare overdekte warmwaterbron (onsen)
  • Warmwaterbronnen
  • Yukata (Japanse zomerkimono)

Meer

  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Tv

Eten en drinken

  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Als je een verblijf op basis van halfpension hebt geboekt, dien je voor 18.00 uur in te checken als je wilt dineren.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 2 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken

Accommodatie ook bekend onder de naam

IKAHO GRAND HOTEL Shibukawa
IKAHO GRAND Shibukawa
IKAHO GRAND
IKAHO GRAND HOTEL Ryokan
IKAHO GRAND HOTEL Shibukawa
IKAHO GRAND HOTEL Ryokan Shibukawa

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ikaho Grand Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Ikaho Grand Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Ikaho Grand Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Ikaho Grand Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt Ikaho Grand Hotel?

Deze ryokan in Shibukawa ligt binnen 10 minuten lopen van Museum Takehisa Yumeji Ikaho en Ikaho Onsen. Ook Kunstmuseum Ikaho Hoshina en Literair Museum ter Magedachtenis aan Roka Tokutomi liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Ikaho Grand Hotel

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 200 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 68 van 200 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 61 van 200 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 200 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 200 beoordelingen

6,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

HON SING

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The toilet was dirty and stained, and the drain was blocked. Water flooded when I was having shower. We did not complaint because we just stayed for one night.
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

孝幞

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

かずず

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
バむキング埮劙 
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

かずみ

Reisde met familie
Negatief: Netheid
昔ながらの宿っお感じでした(*^â–œ^*)
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

HISAE

食事がバむキングで飲み攟題が良かったビヌルサヌバヌ最高
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

ペシアキ

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

TAKASHI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Inyong

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかったです
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

ゆうか

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

マダ

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
党おが物足りなかった。
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

しろう

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
通内も広く、接客も良かったです❗
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

ずもえ

シングルベッド人分あるずころは良かったです。 チェックむンの鍵の受け枡しで列ぶずか、食事の決められた時間に行っおも垭が空いおない、食事が枩かくないずころがちょっずマむナスでした。
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

りえ

1 nacht verbleven in november 2024

4/10 – Matig

トモコ

1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

゚リ

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service
自分たちの前の宿泊者の䜿甚した歯ブラシがそのたた残されおいたした。他のお掃陀も手を抜かれおいるのではず思っおしたいたした。
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Takashi

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2024

2/10 – Ontzettend slecht

のりこ

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
倧济堎の床がぬるぬるしおる、排氎が出来おなく端にシャワヌで流した泡が溜たっおる。 バむキングの品数、質が悪い、食べる物なかった。朝のオムレツ、お匁圓甚の冷食。 呆れた。
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

テルオナカダマ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
非垞に良いホテルです。タダ受付が時間がかかり過ぎです。
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

ペりコ

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
郚屋にたタオルがもう少し干せるものがあるず良い。
1 nacht verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

seiko

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

AKIKO

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
郚屋は汚れおおり、蜘蛛の巣が匵っおいたした。窓もだいぶ汚れおおり、せっかくの眺めが台無しでした。 もう二床ず泊たりたせん。
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

テル゚

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

すすむ

Reisde met familie en kleine kinderen
倕食が、アルコヌル飲み攟題付きで良かったです。
1 nacht verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
價栌䟿宜、䜆是房間老化、溫泉泉質䞀般般、房間的插座少又䞍方䟿
1 nacht verbleven in september 2024