Fotogalerie voor Rainbow Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Standaard vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Deluxe vierpersoonskamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Alle foto's voor Comfort vierpersoonskamer laden

Comfort vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2F, No.58-1, Minzu Rd., Magong, Penghu County, 880
Over deze accommodatie
Rainbow Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Ever Spring
Hotel Ever Spring
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
8.6 van 10, Uitstekend, 193 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Apple Pay.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Registratienummer van de accommodatie 53945148/彩虹國際開發有限公司
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rainbow Hotel Magong
Rainbow Magong
Rainbow Hotel Hotel
Rainbow Hotel Magong
Rainbow Hotel Hotel Magong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Rainbow Hotel
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,2
Locatie
9,0
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
10 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Kokuho
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Kokuho
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
SZU I
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SZU I
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
不錯的住宿選擇
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
LAY BENG
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
LAY BENG
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
PEI CHEN
6 mei 2025
PEI CHEN
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
??
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Hui chun
Reisde met een groep
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hui chun
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Andrew
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
CHI FAN
3 mrt 2025
CHI FAN
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Hing Tin Kingston
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hing Tin Kingston
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
KUANYU
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常好
KUANYU
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Jen Yao
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jen Yao
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
YUNG CHUN, Kaohsiung
26 dec 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUNG CHUN
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Hsien Hui
Reisde met familie
28 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hsien Hui
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Li Chen
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Li Chen
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
TETSUYA
Reisde met familie
21 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TETSUYA
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KA YI
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KA YI
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Duncan
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Duncan
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Kin Kwok
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間舒適,但缺乏足夠椅子及衣櫃

Kin Kwok
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Shan Ting
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shan Ting
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Wei-Ting
13 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wei-Ting
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
CHIA HUNG
Reisde met familie
10 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIA HUNG
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Pei Yang, Kaohsiung City
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pei Yang
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Yen_ling
Reisde met een groep
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yen_ling
3 nachten verbleven in mei 2024