Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 212 van 324 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
212
Gastenscore: 8 - Goed. 83 van 324 beoordelingen" "
8 - Goed
83
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 324 beoordelingen" "
6 - Redelijk
18
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 324 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 324 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Annemarie Josina Line
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stunning hotel, with great staff. They did everything they could to make my stay as comfortable as possible!
Annemarie Josina Line
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 23 okt 2022
Dear Annemarie, We are truly heartened to receive your generous review. Thank you for letting us know how much you enjoyed it; we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 aug 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PARADIJS IN HET PARADIJS
dit is een paradijs in het paradijs .
we hebben al veel reiservaring en geven graag de top aan dit hotel en AL zijn medewerkers
hun bezorgdheid om het ons zo aangenaam mogelijk te maken .
WIJ HEBBEN ER IN ELK GEVAL VAN GENOTEN
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Holly
Reisde met partner
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a very beautiful property. All rooms have a view of the ocean. We stayed in a more economical room and it was like staying in a tree house, so cool. Very nice breakfast as well. Keep in mind, there is not a big area for lounging on the beach here, but there is access to the ocean and a small beach. For a bigger lounging area you will need to go to a nearby beach (there is a shuttle).
Holly
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Chris
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
9 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Pascale
7 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascale
7 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Erica
25 feb 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Erica
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Marie
18 dec 2023
Marie
3 nachten verbleven in augustus 2023
2/10 – Ontzettend slecht
��
28 okt 2023
��
3 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Andrew
13 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff could not of been more helpful. Fully recommend
Andrew
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Kind Regards, STEPHANIE VOLCERE Front Office Mana op 12 okt 2023
Dear Andrew, Warm greetings from Hilton Seychelles Northolme Resort and Spa!We are truly heartened to receive your generous review. Thank you for letting us know how much you enjoyed it. We are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.
6/10 – Redelijk
MIRABEL
23 jul 2023
MIRABEL
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent. Very expensive drinks at Mahe restaurant, but the food was very good and at an ok price.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Yoseph
12 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I am happy with everything. Love it.
Yoseph
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Kaleab
Reisde met partner
16 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stay there for two days I really like the room. The room is beautiful and clean and it’s big and with the swimming pool is amazing for a picture. The stuff is all right one thing I don’t like it the food the breakfast is really limited. It’s only egg and bread but the server at the breakfast please it’s amazing they’re friendly they give you options. Specially, precious we thank you overall it good I will give them 4 stars
Kaleab
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Alnour
12 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Amazing place. Patrick was the most accommodating host and provided many suggestions for us to enjoy the island
Alnour
5 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Zvonimir
Reisde met partner
14 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes große Zimmer, verfügbare Parkplätze, hervorragendes Frühstück
Aber
Viele Stechmücken auf Terrasse, der Hoteleigene Strand ist bescheiden
Zvonimir
4 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Shane
Reisde met partner
11 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing property with incredible views. My partner and I stayed in a premium oceanfront villa and we didnt want to leave the resort. We struggled to leave the room!
Great resort, excellent staff and incredible location
Shane
4 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Ron
19 apr 2023
Positief: Netheid
Ron
3 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Haifa
Reisde met partner
1 dec 2022
Positief: Personeel en service
There was a constant smell in the bathroom
Also, there was a leak that was not fixed properly despite multiple requests
Haifa
10/10 – Uitstekend
Reto
21 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schöner Aufenthalt
Sehr nettes, aufgestelltes Team.
Hat und gut gefallen.
Reto
3 nachten verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Barry, Somerset
8 nov 2022
Positief: Netheid, voorzieningen
Barry
8/10 – Goed
Paul
5 nov 2022
Paul
10/10 – Uitstekend
christian
Reisde met partner
4 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La gentillesse et la qualité du personnel
christian
10/10 – Uitstekend
Andreas
Reisde met partner
15 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
Andreas
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 23 okt 2022
Dear Andreas, Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area.
10/10 – Uitstekend
BRUNO PASCAL
20 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BRUNO PASCAL
7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 23 okt 2022
Dear Bruno, We are truly heartened to receive your generous review. Thank you for letting us know how much you enjoyed.We look forward to having you with us again in the near future.
10/10 – Uitstekend
Juan
1 aug 2022
Juan
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 17 sep 2022
Dear Juan, Warm greetings from Hilton Seychelles Northolme Resort and Spa!Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area.
8/10 – Goed
William
Reisde met partner
11 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was amazing however, in and around transportation was only available by taxi.
William
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 3 jul 2022
Dear William,
Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback.
We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area.
8/10 – Goed
Pascal
1 mei 2022
Pascal
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 5 mei 2022
Dear Pascal,
Greetings from Hilton Northolme!
Thank you for taking the time to leave a review. I would be happy to discuss your experience and review your feedback to ensure we improve, and hope that you can contact us with more information.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met een groep
28 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe lieu
Très bon séjour, nous avons testé les 3 restaurants de l'hôtel, les deux plages, visité le bar, c'était magique
Marc
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 5 mei 2022
Dear Marc,
Greetings from Hilton Northolme!
Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback.
We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area.
Kind regards
10/10 – Uitstekend
Ana
Reisde met familie
24 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel!
Ana
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
anissa, beirut
Reisde met familie
27 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice stay
anissa
2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 1 apr 2022
Dear Anissa,
Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. We do look forward to welcome you back soon.
Kind Regards,
STEPHANIE VOLCERE
Guest Experience & Asst. Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Mohammed
26 mrt 2022
Mohammed
4 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Zaheda
13 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stay at Northolme. Comfortable, spacious villa with uninterrupted views of the ocean fabulous sunrise and sunset vista.
Faultless staff, attentive and courteous.
Zaheda
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 14 feb 2022
Dear Zaheda,
We are truly heartened to receive your generous review. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after.
We look forward to having you with us again in the near future.
10/10 – Uitstekend
Amber
20 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amber
3 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 22 jan 2022
Dear guest,
Thank you for choosing Hilton Northolme Resort & Spa and for taking the time to offer your feedback. We hope to see you again on a future visit.
Kind Regards,
10/10 – Uitstekend
Coban
18 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coban
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 19 jan 2022
Dear Guest,
Thank you for choosing us and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again in the future.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hilton is outstanding
Absolutely so impressed! I will forever be a Hilton fan! The service is top-notch, the food is excellent, I really do care about your happiness and your comfort. It’s so worth the money I’ll never book anywhere else but Hilton!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Karthikeyan pandyan op 18 jan 2022
Thank you for your time and your valuable feedback, your feedback is important to us and the same has been shared with our team to deliver personalized life time memories for our guests, we hope to see you in near future.
10/10 – Uitstekend
CHRISTINE
10 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely stat
The room was comfortable. It could do with a degree of modernisation. Service was good. Our private pool was brilliant.
CHRISTINE
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 10 jan 2022
Dear Christine,
We are truly heartened to receive your generous review. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.
10/10 – Uitstekend
Matic
28 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matic
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 29 dec 2021
Dear guest,
Thank you for choosing us and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again in the future.
Kind Regards,
8/10 – Goed
imane
27 nov 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice staff, great spa and well equipped gym.
The restaurant has an amazing view however the food is not good and it is pricy.
The hotel is located in an area without access to any other restaurant within a walking distance.
The sunset view from the hotel is stunning
imane
6 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guest Experience & Asst. Front Office Manager op 28 nov 2021
Dear guest,
Thank you for your time to give a rating and sharing your experience with us. Please accept our sincere apology if your dinning experience was not up to your expectation.
We do look forward to welcome you back soon.
Kind Regards,
Stephanie Volcere
10/10 – Uitstekend
Olga
25 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Нам очень понравился отель
Просторные виллы с видом на океан, вкусные завтраки, приветливый персонал, ухоженная территория, можно купаться даже во вовремя отлива, на пляже мелкий песочек, хороший домашний риф, бесплатно предоставляются маски для снорклирга, качки. Персонал внимателен к пожеланиям гостей. Бассейн с видом на закат.
Olga
12 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Guest Experience & Asst. Front Office Manager op 28 nov 2021
Dear Guest,
We are truly heartened to receive your generous review. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.
Kind Regards,
Stephanie Volcere
10/10 – Uitstekend
Tashanna
Reisde met een groep, Zakenreiziger
7 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth the booking
Location is beautiful. We did not get the villas but the room we did get was just as amazing. The bathroom and the view was so good to wake up to.
Tashanna
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van STEPHANIE VOLCERE Guest Experience & Asst. Front O op 7 nov 2021
Dear Tashanna,
Thank you for taking the time to share your recent experience and for giving us perfect feedback. We are expecting to welcome you back to our hotel next time you will travel to our area.
Kind Regards,
10/10 – Uitstekend
mr
21 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing stay for couples
We arrived early in the morning well before check. All the staff were welcoming and were able to prepare a room for us before midday.
The hotel was perfect for what we were looking for in a couples get away. It was quiet and very private.
There is a small beach that is nice to swim or you can use the hotel provided snorkelling equipment and kayak.
It is easy to get a taxi or park your own car. In a short walk you can get to a small market area and other bars and restaurants if you want something different.
We would recommend the Hilton Northolme to any couples looking for a relaxing get away in a beautiful location and with great staff.
mr
9 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van STEPHANIE VOLCERE op 11 sep 2021
Greetings from the Hilton Seychelles Northolme Resort and Spa!
We are truly heartened to receive your generous review. Thank you for letting us know how much you enjoyed it, we are especially pleased that you felt well-looked after. We look forward to having you with us again in the near future.
Kind Regards,
STEPHANIE VOLCERE
Guest Experience & Asst. Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jul 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van STEPHANIE VOLCERE op 11 sep 2021
Greetings from Hilton Northolme Resort and Spa!
Thank you for choosing Hilton Northolme Resort and Spa and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future.
Kind Regards,
STEPHANIE VOLCERE
Guest Experience & Asst. Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jul 2021
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van STEPHANIE VOLCERE op 11 sep 2021
Greetings from Hilton Northolme Resort and Spa!
Thank you for choosing Hilton Northolme Resort and Spa and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future.
Kind Regards,
STEPHANIE VOLCERE
Guest Experience & Asst. Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 jul 2021
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van STEPHANIE VOLCERE op 11 sep 2021
Greetings from Hilton Northolme Resort and Spa!
Thank you for choosing Hilton Northolme Resort and Spa and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future.
Kind Regards,
STEPHANIE VOLCERE
Guest Experience & Asst. Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
sharon
28 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Very nice and very recommended. The staff is very helpful and will do everything for your stay.The room was magnificent with panoramic view
sharon
4 nachten verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
11 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Magnifique hôtel!! Personnel aux petits soins et souriant en toutes circonstances. Grande attention aux détails et personnalisation du service.
Lors de notre arrivée une petite attention particulière avait été préparée pour fêter l’arrivée prochaine de notre bébé ainsi que l’anniversaire de ma compagne.
Prestations largement supérieures à celles proposées par les deux autres hôtels de notre séjour: Constance Ephélia et Kempinsky.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Guest Experience Team op 12 mei 2021
Merci pour votre excellente critique.
Nous somme très heureuse que vous avez appréciez votre séjour avec nous.
C'était un plaisir de vous aider a célébré l'arrivée prochaine de votre bébé ,et l'anniversaire de votre compagne.
Nous espérons que vous reviendrez bientôt a notre hôtel.
Cordialement,
Guest Experience Team
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Katia op 12 mei 2021
Dear Guest,
Thank you for sharing your rating.
We are pleased to know you had a memorable stay with us!
We are looking forward to welcoming you back in the future!
Tropical regards,
Team of Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa
8/10 – Goed
moshe
23 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rrstaurant frim hell
Very nice suite with private pool,excellent service.
Just the food in mIn restaurant is 2 stars and nkt 5.
You must remember that food is one of the most important factors..
Ordered chefs signature dish: fish with calamari..
Fish was dry like a dessert and 2 pieces of calamari on the left side. Disgusting!!
Short ribs: at least 80% of the portion was pure fat..
Is this a cheff? Where did this idiot learned to cook?? No apology, nothing.. charged in full...
Yes, i know hotel manager will come up with polite political answer...as usual. I was not rhe only one complaining. You need to be complete idiot to run such restaurant in this kind of luxurious property.
moshe
6 nachten verbleven in april 2021
Reactie van Katia op 23 apr 2021
Dear Moshe,
Thank you for your review.
We apologize we were not able to meet your expectations.
We value your valuable feedback and will definitely consider it for further improvement.
Sincerely,
Team of Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa
4/10 – Matig
Nerissa
21 feb 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Stunning hotel with substandard service
We stayed in the pool villa which was absolutely stunning and possibly the saving grace for this hotel. Service was a bit hit and miss and you get the feeling from some of the staff that they didn’t want to be there. Food wasn’t great either.
The aircon in the room isn’t powerful enough for the size of the room and I would wake up sweating even when it was set at 16.5 degrees celcius. There’s a lot of potential for this hotel but the service definitely needs improving.
Nerissa
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Katia op 22 feb 2021
Dear Nerissa,
Thank you for your valuable feedback.
We will definitely work on improvement of our service. Kindly accept our apologies for inconveniences caused by AC.
We are glad to know you enjoyed the comfort of your pool villa.
We will be happy to have an opportunity of welcoming you back in the future!
Tropical regards,
Team of Hilton Seychelles Northolme resort & Spa
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ood
Great stay great staff. Not many amenities and watersports though
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2021
Reactie van Katia op 19 feb 2021
Dear ood,
Thank you for your feedback provided.
We are pleased to know you had a memorable time with us in Seychelles!
We appreciate your kind words about our staff.
We are looking forward to welcoming you back in our little paradise!
Tropical regards,
Team of Hilton Seychelles Northolme Resort & Spa