Makassar Golden Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras en een 24-uurs receptie in Makassar

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Makassar Golden Hotel

Een buitenzwembad
Superior kamer (Room Only) | Gratis wifi
Feestruimte
Feestruimte
Lobby

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 tweepersoonsbed, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Televisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 54 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
Satellietzenders
  • 38 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior kamer, geen uitzicht (Room Only)

Hoogtepunten

Televisie
Satellietzenders
  • 38 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op stad

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Televisie
Badjassen
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Een minibar
  • 48 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Pasar Ikan No 52, Makassar, South Sulawesi, 90111

In de buurt

  • Strand van Losari - 1 min. lopen - 0.0 km
  • Fort Rotterdam - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Taman Anggrek Clara Bundt - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Pelabuhan Makasar - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Center Point Of Indonesia - 5 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Maros Station - 28 min. rijden
  • Makassar (UPG-Sultan Hasanuddin Intl.) - 30 min. rijden

Restaurants

  • ‪Rooftop Lounge Aston Hotel - ‬6 min. lopen
  • ‪Ayam Goreng Sulawesi - ‬5 min. lopen
  • ‪Olympus Restaurant Aston Makassar Hotel & Convention Center - ‬6 min. lopen
  • ‪Kios Semarang - ‬3 min. lopen
  • ‪Kios New Lay - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Makassar Golden Hotel

Hotel met een chique stijl vlak bij de zee
Profiteer bij Makassar Golden Hotel van faciliteiten zoals een bar aan het zwembad, een dakterras en winkels ter plaatse. Het plaatselijke restaurant met Indonesische gerechten, Terrace Anging Mammiri, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en wasvoorzieningen en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en 4 vergaderruimtes
  • Hulp bij uitstapjes/tickets, een lift en een bankethal
Kamervoorzieningen
Alle 61 kamers bieden gemakken zoals gratis wifi en roomservice.
Extra gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Televisies met satellietzenders

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Terrace Anging Mammiri

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Piano
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes
  • 440 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1984

Kamervoorzieningen

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Roomservice

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Makassar Golden
Makassar Golden
Makassar Golden Hotel
Makassar Golden Hotel Hotel
Makassar Golden Hotel Makassar
Makassar Golden Hotel Hotel Makassar

Veelgestelde vragen

Is Makassar Golden Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Makassar Golden Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Makassar Golden Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Makassar Golden Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Makassar Golden Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Makassar Golden Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Makassar Golden Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Makassar, binnen 10 minuten lopen van Strand van Losari, Fort Rotterdam en Museum Negeri La Galigo. Ook Taman Anggrek Clara Bundt en Monumen Mandala liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Makassar Golden Hotel

Beoordelingen

5,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 31 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 31 beoordelingen

5,8/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

4,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10

We had 3 beautiful bungalows with seaview, nice breakfast, friendly staff, amazing swimming pool. For a four star hotel the rooms could be in better shape, they need a renovation. Weren't very clean either. Hairdryer didn't work in room 22, shower leaking, dirty and no hot water in room 21 and the main light switch does not work. The AC doesn't turn off. Could be better.
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10

Vanwege een transfer vlucht via Makassar waar wij 21 uur moesten wachten heb ik dit hotel geboekt. Prima hotel om 1 of 2 dagen te overbruggen. Kan zien dat het een mooi hotel is geweest wat ooit goed lopend was. Helaas veel achterstallig onderhoud. Desalniettemin goed verblijf gehad kamer erg ruim en prettig . Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam.
1 nacht verbleven in april 2018

6/10

Vroeger het beste hotel van Makassar, maar langzaam achteruit gegaan. Ruime kamers, zeer vriendelijke staf, goed eten. Ideale ligging in het centrum, veel restaurants en winkels op loopafstand en pal aan zee.

4/10

ONTZETTEND SLECHT GEBRUIK GEMAAKT VAN DE MOGELIJKHEDEN DIE DE LIGGING VAN HET HOTEL HEEFT. BEDIENING IN RESTAURANT IS RONDUIT SLECHT. PERSONEEL SLECHT GEMOTIVEERD. ZWEMBAD MET 3 HOUTEN, IN SLECHTE STAAT VERKERENDE ZONNEBANKEN EEN DRAMA. ÉÉN KRAKKEMIKKIGE LIFT. MINIBAR OP DE KAMER LEEG. KRANEN IN BADKAMER SLOTEN NIET GOED AF. ETC.

6/10

Het hotel ligt in het havengedeelte van makassar en het strand is alleen aanwezig op de eilandjes in de buurt. Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud en het zwembad heeft een beperkt aantal stoeltjes en ligbedden. De kamers zien er netjes uit en de voorzieningen zijn prima op de kamer. Het personeel spreekt goed Engels en kunnen je genoeg vertellen over eventuelen trips die je kunt maken.

2/10

Hotel plus que vieillissant chambre drap serviettes sales, pas d’eau chaude, tout est moisi dans la sale de bain, le petit déjeuner pas mieux, la cuisine trop salée, et le wifi d’une lenteur qui a fait que l’on ne s’en est pas servi. Horrible séjour, n’y allez pas... très cher rapport qualité prix...
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10

2 nachten verbleven in januari 2020

8/10

3 nachten verbleven in februari 2019

4/10

2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10

6 nachten verbleven in oktober 2018

8/10

Well its not the Ritz, its not the cleanest or best looking hotels. But the beds are lovely, the water peessure is perfect and the pool is a great escape from the hot sweaty streets. Breakfast is filling too. Just don't look to closely at the condition of the building. I would stay here again for sure.
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10

The location was quiet good since it's just next to the beach.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10

Run down place...renovations are overdue, very dirty old looking towels that I wouldn't offer even to my dog! Helpful stuff though trying very hard to compensate the existing conditions...
1 nacht verbleven in december 2017

8/10

lumayan bagus

6/10

fasilitas yang masih kurang

4/10

Breakfast not ready at at 7am Broken shower Dark room Unfunction electricity socket

2/10

We did spent only one night in this Hotel and cancelled further planned nights after the experience. Reception could not help to organize a tour to surrounding areas/provide contact to organize tours to Toraja, mainly because their limited english knowledge. Breakfast was very disappointing for us: choice had to be made for either "Continental" or "Indonesian" and was "served" /single pieces. Obviousely their where only a few (6?) people staying at the Hotel at that day, might be that therefore there was no buffet for breakfast. Breakfast served in lobby area/inside/no view to ocean. Elevator was not working, we had to bring our luggage to higher floor.

10/10

このホテルは以前は、格調の高い高級ホテルであったが、多少古くはなっているが依然高い格調を保っている。近年多数の高いホテルが新築されてきているが、けばけばしい感じがぬぐえない。海に面した食堂は海からの心地よい風が当たりとても気持ち良い時間が過ごせた。

10/10

bra beliggenhet rett ved flytogstasjonen. Hotellstandarden var utmerket. Bra terrasse med stort basseng. Maten i restauranten var utmerket. Servicen i resepsjonen var sånn passe. Ikke hadde de noe city map å gi og ikke visste de noe særlig om severdighetene i byen.

2/10

二年前に泊まったので今回も利用しました。しかし大分質が落ちたなと思いました。古いのでもう廃業の方向を決めたのかなと思うほど、バスやトイレのメインテナンスは悪かったです。フロントの女性の対応も??立地はいいとは思いますが、かといって周りになにがあるわけでもありません。

2/10

It took us 2 hours to check in because they had no record from hotels.com we had a reservation. I spent 25 minutes on the phone costing over $50 for the international call to get hotels.com to notify the hotel we had already paid. The hotel should have made this phone call, not me. Terrible customer service. I think Hotels.com should reimburse me for this hotel stay!

4/10

Hotel administrative staff is extremely incompetent. If you do not want to sit in the lobby for hours and spend $$ on the phone with expedia to solve things then make sure the hotel has received the voucher from expedia before leaving.

8/10

4/10

The hotel is somewhat gloomy and smells much like cheap mens perfume. The service is good but very slow and you have to remind the staff at the reception unfortunately. The location is good though with nice view of the ocean, especially from the restaurant with access from garden side.

2/10

現地支払扱いの予約確認書を提示しところ、エクスペディア経由の場合はエクスペディアで支払を完了していないと連絡が来ないから予約がないと言われ、予約したよりも安い料金ではあったが、別の部屋に通された。フロントはエクスペディアへの確認を怠った。不愉快なので、こんなホテルとは契約しないで頂きたい。